Kun et ole enää niin nuori.
No eihän tuo ikä vielä niin paha oo ja siihen tottuuu. Ja äkkiähän sitä vanhenee tuosta lisää ;)
No miltäs nyt tuntuu???
21
514
Vastaukset
- ihanaa
Rupsahdan rauhassa rakkaani ;)
- ei hätiä mitiä
Ikä on vaan numeroita ja elämässä on tärkeintä elää, eikä miettiä minkä ikäinen on. Mikäs siinä, paras ikä ja elämäni rakkaus pitämässä nuorena :)
- Suosittelen
Elämäsi rakkaus taitaa olla tämä palsta?!?!
- Unohtakaa kaikki.
Suosittelen kirjoitti:
Mää luulen kans. Se se on. Huoh. Auta tässä kun lähtee tuutimaan ja lullaaamaan.
- ed
Suosittelen kirjoitti:
Ehei hän on yötyössä.
- Suosittelen
ed kirjoitti:
Ehei hän on yötyössä.
Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?
- ed
Suosittelen kirjoitti:
Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?
Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.
- Suosittelen
ed kirjoitti:
Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.
todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.
- Ole iloinen
Suosittelen kirjoitti:
todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.
Hyvä että sinulla on rakas, jota odottaa.
- Joka vuos
vaan vituttaa enemmän. :(((((
- 636 =
lookin good. alle kolme tusinaa päivässä ja mun sielu on vapaa :)
- Hei me vanhetaan
Millos ajattelit, että nähtäis niin, että vielä tunnistettais toisemme?
- Hei kiitti infosta
Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.
Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata. - Hei me vanhetaan
Hei kiitti infosta kirjoitti:
Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.
Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata.No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.
-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja. - tuo kiitti infosta
Hei me vanhetaan kirjoitti:
No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.
-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja.ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)
- ; )
tuo kiitti infosta kirjoitti:
ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)
Oletko miten paljon sitä miestä... ikälopumpi?
- Hei me vanhetaan
tuo kiitti infosta kirjoitti:
ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)
Niinähän sanotaan "Kauneus on katsojan silmissä" ;) Ikäloppu tai ei, olen samaa mieltä, että haluaisin tavata oman "Ikäväni" Itse olen reilusti vanhempi häntä.
- viittä vaille vainaa
Joka vuosi ollaan lähempänä kuolemaa. Onneks jo puolimatkassa, ei niin pitkästi tarvi kitua enää. Voipi olla ettei muakaan ole enää kolmen vuoden päästä edes olemassakaan :)
- elähtänyt blondi :D
Täällä samanlainen :D
Parempi pysyä neljän seinän sisällä vaivaamasta ketään olemassaolollaan..
- hyvä elämä
Tuntuu tosi hyvältä. Minun lapsuus oli tietokoneista vapaata elämää ja leikittiin oikeita leikkejä. Ja silloin ei jätetty seurustelukumppania kännykällä :O
- noin oli
minunkin lapsuudessa...ei ollut kännyköitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780