No miltäs nyt tuntuu???

Hei me vanhetaan

Kun et ole enää niin nuori.
No eihän tuo ikä vielä niin paha oo ja siihen tottuuu. Ja äkkiähän sitä vanhenee tuosta lisää ;)

21

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa

Rupsahdan rauhassa rakkaani ;)

• ei hätiä mitiä

Ikä on vaan numeroita ja elämässä on tärkeintä elää, eikä miettiä minkä ikäinen on. Mikäs siinä, paras ikä ja elämäni rakkaus pitämässä nuorena :)

• Suosittelen

Elämäsi rakkaus taitaa olla tämä palsta?!?!

• Unohtakaa kaikki.
        Suosittelen kirjoitti:

Mää luulen kans. Se se on. Huoh. Auta tässä kun lähtee tuutimaan ja lullaaamaan.

• ed
        Suosittelen kirjoitti:

Ehei hän on yötyössä.

• Suosittelen
        ed kirjoitti:

Ehei hän on yötyössä.

Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?

• ed
        Suosittelen kirjoitti:

Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?

Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.

• Suosittelen
        ed kirjoitti:

Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.

todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.

• Ole iloinen
        Suosittelen kirjoitti:

todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.

Hyvä että sinulla on rakas, jota odottaa.

• Joka vuos

vaan vituttaa enemmän. :(((((

• 636 =

lookin good. alle kolme tusinaa päivässä ja mun sielu on vapaa :)

• Hei me vanhetaan

Millos ajattelit, että nähtäis niin, että vielä tunnistettais toisemme?

• Hei kiitti infosta

Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.

Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata.

• Hei me vanhetaan
        Hei kiitti infosta kirjoitti:

Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.

Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata.

No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.

-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja.

• tuo kiitti infosta
        Hei me vanhetaan kirjoitti:

No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.

-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja.

ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)

• ; )
        tuo kiitti infosta kirjoitti:

ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)

Oletko miten paljon sitä miestä... ikälopumpi?

• Hei me vanhetaan
        tuo kiitti infosta kirjoitti:

Niinähän sanotaan "Kauneus on katsojan silmissä" ;) Ikäloppu tai ei, olen samaa mieltä, että haluaisin tavata oman "Ikäväni" Itse olen reilusti vanhempi häntä.

• viittä vaille vainaa

Joka vuosi ollaan lähempänä kuolemaa. Onneks jo puolimatkassa, ei niin pitkästi tarvi kitua enää. Voipi olla ettei muakaan ole enää kolmen vuoden päästä edes olemassakaan :)

• elähtänyt blondi :D

Täällä samanlainen :D
        Parempi pysyä neljän seinän sisällä vaivaamasta ketään olemassaolollaan..

• hyvä elämä

Tuntuu tosi hyvältä. Minun lapsuus oli tietokoneista vapaata elämää ja leikittiin oikeita leikkejä. Ja silloin ei jätetty seurustelukumppania kännykällä :O

• noin oli

minunkin lapsuudessa...ei ollut kännyköitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe