No miltäs nyt tuntuu???

Hei me vanhetaan

Kun et ole enää niin nuori.
No eihän tuo ikä vielä niin paha oo ja siihen tottuuu. Ja äkkiähän sitä vanhenee tuosta lisää ;)

21

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa

Rupsahdan rauhassa rakkaani ;)

• ei hätiä mitiä

Ikä on vaan numeroita ja elämässä on tärkeintä elää, eikä miettiä minkä ikäinen on. Mikäs siinä, paras ikä ja elämäni rakkaus pitämässä nuorena :)

• Suosittelen

Elämäsi rakkaus taitaa olla tämä palsta?!?!

• Unohtakaa kaikki.
        Suosittelen kirjoitti:

Mää luulen kans. Se se on. Huoh. Auta tässä kun lähtee tuutimaan ja lullaaamaan.

• ed
        Suosittelen kirjoitti:

Ehei hän on yötyössä.

• Suosittelen
        ed kirjoitti:

Ehei hän on yötyössä.

Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?

• ed
        Suosittelen kirjoitti:

Aaa. No ei muuta, kun lykkyy tykö. Työ syö miestä. Meinaatko muuten olla 5v. päästä ikävöimässä, kun rakkaas on töissä?

Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.

• Suosittelen
        ed kirjoitti:

Miten niin? Mistä sitä tietää missä viiden vuoden päästä on.

todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.

• Ole iloinen
        Suosittelen kirjoitti:

todennäköisesti nokka kiinni koneen ruudus ja ikäväpalstalla ikävöimässä töissä olevaa raksua.

Hyvä että sinulla on rakas, jota odottaa.

• Joka vuos

vaan vituttaa enemmän. :(((((

• 636 =

lookin good. alle kolme tusinaa päivässä ja mun sielu on vapaa :)

• Hei me vanhetaan

Millos ajattelit, että nähtäis niin, että vielä tunnistettais toisemme?

• Hei kiitti infosta

Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.

Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata.

• Hei me vanhetaan
        Hei kiitti infosta kirjoitti:

Tuskin tunnistaisin sua enää, vaikka muistelen että olit aikoinasi ikälopun näköinen.

Ai niin, mutta ehän mä silloinkaan halunnut sua tavata.

No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.

-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja.

• tuo kiitti infosta
        Hei me vanhetaan kirjoitti:

No, olet kyllä ihan oikeassa. Huonot geenit mulla. Vaikka en tupakoi ja käytän kohtuudella alkoholia ja urheilen, oon surkean näköinen. Komeus on tästä torsosta ja naamasta kaukana.

-Ilmankos ei kiinnostanut. No mutta oli kiva kuitenkin tuntea sut. Toivottavasti ei jäänyt sulle pahoja raumoja.

ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)

• ; )
        tuo kiitti infosta kirjoitti:

ei ollut multa!Sillä miehellä,jonka aikoinaan tunsin,oli ainakin hyvät geenit,minua ei kyllä enää tunnistaisi,en nykyään ole ainoastaan ikälopun näköinen vaan olen myös ikäloppu;)haluaisin kuitenkin vielä nähdä/tavata hänet:)

Oletko miten paljon sitä miestä... ikälopumpi?

• Hei me vanhetaan
        tuo kiitti infosta kirjoitti:

Niinähän sanotaan "Kauneus on katsojan silmissä" ;) Ikäloppu tai ei, olen samaa mieltä, että haluaisin tavata oman "Ikäväni" Itse olen reilusti vanhempi häntä.

• viittä vaille vainaa

Joka vuosi ollaan lähempänä kuolemaa. Onneks jo puolimatkassa, ei niin pitkästi tarvi kitua enää. Voipi olla ettei muakaan ole enää kolmen vuoden päästä edes olemassakaan :)

• elähtänyt blondi :D

Täällä samanlainen :D
        Parempi pysyä neljän seinän sisällä vaivaamasta ketään olemassaolollaan..

• hyvä elämä

Tuntuu tosi hyvältä. Minun lapsuus oli tietokoneista vapaata elämää ja leikittiin oikeita leikkejä. Ja silloin ei jätetty seurustelukumppania kännykällä :O

• noin oli

minunkin lapsuudessa...ei ollut kännyköitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe