Elämä hymyilee, mutta seksiä ei vain tee mieli. Ajatukset ovat ihan muualla.
Tunnistaako kukaan muu tällaista ilmiötä?
Lopetin viinanjuonnin, katosivat seksihalut
14
1380
Vastaukset
- nelivitonen mies
Joo itselle kävi täsmälleen samoin. Toki seksi onnistuu mutta partnerin täytyy olla huomattavan aktiivinen. Pakko tunnustaa että joskus ikävöin kunnon rapulapanoja. Oisko joku hormoni juttu.
- vippisaame
Silleesti sama että vaimon kanssa seksi ei maistu pätkääkään enää selvänä ollessa.
Ehkäpä sitä tuli ennen hyvitellääkseen ryyppäämistään pantua vaimoa.
Nyt pitää katsella toisille vesille, halut sinänsä ja ennenkaikkea kyvyt ovat kyllä kohentuneet raitistumisen myötä. - doc.sutton
syy on seuraava:
testo taso laskee juodessa ja krapulassa testo taso nousee korkealle.
se selittää sen miksi parta kasvaa jtavallista nopeammin ja panettaa ku naapurin tessua.- gfhjk
Krapulassa testo taso nousee korkeintaan normaaliksi, mitä se oli ennen ryyppyä. Laitappa todisteita jos muuta väität.
- Kevättä rintaan
Mun alkoholisti mies lopetti juomisen kuukausi sitten ja kyvyt ja halut tuplaantui sen jälkeen. Ja näin naisena voin sanoa että miljoona kertaa kiihottavampaa rakastella raikkaan tuoksuisen, selvän miehen kanssa. Kun hän oli kännissä, hyväilyt oli mitä sattuu sinnetänne lääppimistä, joka pikemminkin inhotti kuin kiihotti. Pysy vaan raittiina, kyllä ne kyvyt palaa bonusten kanssa ja sun naisesi tykkää sinusta paljon enemmän.
- nelikymppinen mies
Kiitos tsemppauksesta! Aion toki pysyä raittiina, mutta en seksin takia. :)
Olen poikamies, että ei tuo halujen puute juurikaan elämää haittaa (itse asiassa hieman päinvastoin, kun ei ole niin puutteessa). Ihmettelen vaan tällaista, kun aina sanotaan toisinpäin, että alkoholi vähentää seksihaluja.
Testo tasoista en osaa sanoa, mutta kyllä ennen panetti paljon enemmän vaikka ei olisi ollut krapulaakaan. - muuten_vaan
pettikö sinun mies juodessa sinua koskaan?
- (<>)
muuten_vaan kirjoitti:
pettikö sinun mies juodessa sinua koskaan?
Ei ikinä, alkoholistit on leppoisia ja luotettavia.
- psykopaatti23
(<>) kirjoitti:
Ei ikinä, alkoholistit on leppoisia ja luotettavia.
Juopot on leppoisia.
Alkoholisti saa kohtauksia ja kiukuttelevat joka käänteessä. - muuten_vaan
psykopaatti23 kirjoitti:
Juopot on leppoisia.
Alkoholisti saa kohtauksia ja kiukuttelevat joka käänteessä.Mikä ero on juopolla ja alkoholistilla?
- Tämä erona
muuten_vaan kirjoitti:
Mikä ero on juopolla ja alkoholistilla?
Juoppo ripuloi, kun taas alkoholistilta tulee perceestä mustaa savea.
- kykypanohalu
nelikymppinen mies kirjoitti:
Kiitos tsemppauksesta! Aion toki pysyä raittiina, mutta en seksin takia. :)
Olen poikamies, että ei tuo halujen puute juurikaan elämää haittaa (itse asiassa hieman päinvastoin, kun ei ole niin puutteessa). Ihmettelen vaan tällaista, kun aina sanotaan toisinpäin, että alkoholi vähentää seksihaluja.
Testo tasoista en osaa sanoa, mutta kyllä ennen panetti paljon enemmän vaikka ei olisi ollut krapulaakaan.Alkoholi ei vähennä haluja, mutta vähentää kykyä, varsinkin naisten. Kuivaa joutuu jyystämään, jos sattuu känninen nainen kohdalle.
- siksi-vaan
muuten_vaan kirjoitti:
Mikä ero on juopolla ja alkoholistilla?
juoppo pystyy hallitsemaan juomisensa mutta alkoholisti ei. Tää on aika karkea jako.
Juoppo juo, alkoholisti voi myös raitistua. - muuten_vaan
Kävikö miehesi baareissa vai joiko pelkästään kotona?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907