kun haaveilen, unelmoin ja ikävöin "Ajista"! Sitten leimataan mielenvikaiseksi ja vaaralliseksi. Taitaa olla paras käyttää tämäkin aika urheiluun, tai johonkin muuhun miletä piristävään.
On se kovaa touhua,
14
123
Vastaukset
- heimoveljet
Vaikeeta on sulla veli, mä tuen sua ja olen sun olkapää. Tuu kainaloon mä halin sua.
- Tosimies71
Niin. Kyllä tässä näin on päässyt käymään, että vaikeaa on. Kiitos avuntarjouksesta. Yritän kuitenkin nyt selviytyä omin voimin. Tämä ikävä sivustokin on masentava!:-((
- Tosimies71
Nyt kuitenkin toivottelen hyvää yötä.
http://www.youtube.com/watch?v=eH6lvvg0OIc - Älä välitä
noista jutuista. Eniten sekopäisiä ovat ne naiset, jotka edes ajattelevat tuollaisia. Eivät tunne itseäänkään enää lainkaan, vaan epäileevät kaikkea. Feminismi on mennyt jo överiksi tässä maassa. Tasa-arvo on monella täysin hukassa, mutta toivottavasti sinä vielä saat hänet, kun tuollainen asenne on oikeasti ihailtavaa.
- Tosimies71
Hmm. Kiitos kannustuksesta. En kuitenkaan ole hirveän toiveikas. Kyllä toki "Ajis" olisi minulle sopiva, mutta päätösvalta ei ole käsissäni!:-(
- selvis elvis
Mikä ja kuka on Ajis? Onko hän papukaija, kissa, koira vai käärme?
- Tosimies71
Lukemalla viimeiset 10-15 sivua taaksepäin, niin selvinnee jotain jos kiinnostaa tietää!
- selvis elvis
Ei kiinnosta lähtee arkistoa penkomaan yhden mirrin tähden.
- Tosimies71
Perjantai ja 13. Pitää olla varovainen sanoissaan ja teoissaan. Hyvää huomenta kaunottarelle lahteen!
- Tosimies71
Nyt voidaan jatkaa tätäkin ketjua, kun lauantai,,,
- hihhihhii.
On se varmaankin vaikeaa esiintyä miehenä.
- Tosimies71
Kiitos kannustuksesta. Tilanteeni on kieltämättä tukala, kun on naisen armoilla vaikka kova kaveri olenkin,,,:-(
- TÄH?
tosimiehellähän on yleensä monta naista kuvioissa eikä sellainen ruikuta yhden perään muutenkaan...
joten mites nyt sulle on noin päässyt käymään?
- pehmee
Jos se pehmenny, kun on löytänyt kaunottaren Lahdesta. Onkohan se Nykäsen Matti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823250Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362060Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691830Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2991376Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341278Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911200- 1091196
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711090Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084- 281061