kertoa, mistä syytetään, eikä joutua kärsimään tietämättä, mitä on tehnyt? Viime aikainen käyttäytymisesi tuottaa minulle aivan uudenlaisen kuvan sinusta. Hyvä toisaalta, että tulee nyt esiin, jos se on todellinen luonteesi, ettei päässyt tapahtumaan suurempia vahinkoja.
Eikö tuomitulle pitäisi
8
165
Vastaukset
- tuomari nurmio
Olet syytön niin kauan,kuin toisin todistetaan
- Nuijamuija
Tuliko puhallettua väärässä paikassa? No huuda että nuija.
- 20101012
Sulla noita vaikeita ihmisiä elämässä riittää. Olet magneetti.
- ----
minkätakia sä vetelet tollasella nimimerkillä, yritätkö ärsyttää ?
kun et kuitenkaan halua jutella mistään mitään.
- rautoihin vain
Koskaan en ajaisi kännissä,mikään ei ole vastuuttomampaa,kuin kännissä ajelu.Se vastaa rangaistus-asteikolla pedofiiliaa,eikä siinä ole mitään kehumista
- Yleensä
Ymmärtäisin jotenkin, jos olisin tehnyt sinua kohtaan jotain väärin. En kyllä ainakaan keksi mitään sellaista. Anteeksikin varmaan pyytäisin, jos kertoisit minun loukanneen sinua, senkin sinun luulisi tietävän?
Viimeisimmät viestini (Joihin et enää vastannut), edes niissä ei pitänyt olla mitään outoa, en tosiaan enää käsitä. Näillä nyt kuitenkin mennään, jatkan hiljaisella linjalla, ja yritän pysytellä pois tieltäsi. - yleensä kyllä
Tuomittu saa kuulla sen kun tulee kysymään. Voihan se olla että ei ole edes mistään tuomittunakaan. Tosin varotuksen sana että naisia on mahdotonta ymmärtää! ;)
- kohdistuva aiheesta
Asjanomainen on kyllä saanut montakin mahdollisuutta oikaista mahdollisia väärinkäsityksiä.Vaan eipä ole nähnyt sitä mitenkään tarpeellisena.Joten siitä voi vetää johtopäätökset .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808