"kovasti odotan toistakin tulokasta vaikkakin hiukan pelottaa kuinka kaikki menee. Pysyykö pienokainen sisällä loppuun saakka koska en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan ja myös että pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana?"
Hmm...mitäköhän tästä voimme päätellä?
Martinan blogissa taas aika mielenkiintoista tavaraa:
50
2459
Vastaukset
- käsikirjoituksessa
Arvaan että tulee keskenmeno ja isä katoaa kuvioista. Kaikki siksi, että häly viidakkosarjan sekoilusta unohtuisi. Vanhat on temput. Ja säälinhaku viimeinen keino.
- voi marttina reppana
Kyllä mua jo säälittää martina..Todella epäkypsää käytöstä stefanilta, mutta nuori poikanenhan se onkin. aika raskasta olla varmaan kahden pienen lapsen yh..:(
- Shameful
Kukaan ei varmaan pakottanut sekaantumaan kaikenlaisiin lumppuihin. Saa syyttää naismaustaan vain itseään.
- Säälin lapsia
Ja mara siitä, että panee kaikkia ja nytkin hankkiutui salaa paksuksi pitääkseen kundin. Petti Eskoa ja monia muita sitä ennen. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Molemmat.
- Ihmettelijä!
"Pysyykö pienokainen sisällä loppuun saakka koska en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan"
Siis uhraa lapsensa töiden takia!? Mitä tuo tarkoittaa!- mitä?
Minkä Töiden?
- Sinun Nettomaksajasi
mitä? kirjoitti:
Minkä Töiden?
Tipuuko 35 ke vuositulot taivaasta? Mara tienas tuon, paljonko sinä?
- normielli
Sinun Nettomaksajasi kirjoitti:
Tipuuko 35 ke vuositulot taivaasta? Mara tienas tuon, paljonko sinä?
Et kysynyt minulta, mutta vastaan kuitenkin, että olen keskituloinen ja tienaan reilut 50kEur vuodessa. Kauneushoitolakäynnit eivät meikäläisellä kuulu työaikaan, vaan ne hoidetaan omalla ajalla. Mutta en mä silti niska limassa raada. Jos vertaan itseäni siihen miten paljon Martina tekee (tai väittää tekevänsä) töitä, niin kyllä minun tuloni helpommin tulevat. En muista milloin olisi pitänyt huokailla, että "onpas ollut paljon töitä" tai "olipa rankka viikko". Mä teen 30-45 tuntia duunia viikossa, eikä vielä ole tarvinnut duunin rankkuutta mainostaa missään. Kyllä mä enemmänkin teen, jos siitä maksetaan, mutta näillä elää ihan ookoosti. 35 tonnilla joutuisin kyllä köyhäilemään.
- maigggggggggggggggg
Minustakin tuo lause on ihan karmiva. Miten joku voi sanoa noin? Tulee sellainen olo että no jos menee kesken niin sitten menee mutta töitä en lopeta. Hullua!!
"Pysyykö pienokainen sisällä loppuun saakka koska en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan"- Realiteetit saneleva
Martinalla on takana useampikin abortti, eli joku muu on ennenkin mennyt lapsen edelle. (Eikö peruskoulussa kerrottu ehkäisystä?)
Ja onhan niinkin, että äidillä, vanhemmilla, on vastuu lapsistaan. Jos Victorian elintaso vaarantuu äidin työhönkykenemättömyyden vuoksi, niin olisiko silloin inhimillisempää, että vielä syntymätön siirtyisi syrjään. - Jasmine ja koko suku
Sehän on helppo sanoa että meni kesken. Kun se nistin raskaus oli täysin keksitty juttu, että olisi saanut Stefun taas ikeeseensä. Eihän jopa Stefukaan ole niin böljä että menisi noin vaan naruun.
- öööööö,,,,
No... eihän se tuore isukkikaan jaksa pysyä matkassa, jos NOIN kovasti töitä tekemään. Vauvasta puhumattakaan
- Tikulla silmään
Vuosi sitten ei ollut valintaongelmaa, laulu-ura oli vakaassa nousukiidossa. Keikkaa, festareita, koko maailma.
Iltalehti 29.1.2011
"- Kesän festarit odottavat. Keikkakalenteria rakennetaan parhaillaan. Sunnuntaina aloitan DTM:sta Helsingissä, hän kertoo suunnitelmistaan laulu-uralla.
Martina on kasvanut musiikin keskellä. Hänen isäpuolenaan on ollut Edu Kettunen, Martinan äiti työskentelee musiikkipedagogina, ja myös veli saa elantonsa musiikista.
Martina ihmetteleekin, miksi hän syttyi musiikkiuralle näinkin myöhään. Englanninkielistä dancepoppia laulavan naisen haaveena on pääsy ulkomaille." - parka martta
siis mitä töitä Martta niinku meinaa jatkaa? Sitä että ravaa Gyylässä n 2 kertaa viikossa puunattavana, Nahdu Muhmati ottaa siit kuvia kerran kuussa tai kenties istuu joskus Alexin kanssa lohisopalla! Jo olemassa oleva tyttöhän on lähes koko ajan joko mummulla tai isällään, ei Martalla, joten ei sekään kovin raskasta ole!
Muut suomalaiset odottavat äidit tekee ihan siis oikeesti duunia, liki raskauden loppuun saakka, äitiysloma alkaa n 1 kk ennen synnytystä!- Ei tavismamma
Tämä äiti on äärimmäisyyksien ihminen. Raskaus on joko älyttömän helppo, tai valintaisesti täynnä jännitystä, joka pitää blogin kautta jakaa kaikkien suomalaisten kanssa.
- MAiggggggggggggggggg
Niin, Martinahan sanoi että hän on päättänyt että voi hyvin koko raskausajan!
- ellerikviin
Itse päätti salaa saada itsensä paksuksi, Stefusonnii tarvi siihen sen panon verran. Nuori kloppi joka panee mitä tahansa vastaantulevaa lumppua, joten homma onnistu hyvin.
Nyt sitte rupee varotteleen et ehkä saa keskenmenon, ku pitää ravata kynsihoidos pari kertaa viikos.. huh-huh on niin kovaa duunia.
ja nyt on sille viiksidaijulle on menny jakeluun et stefu sonni onkin jo siirtynyt seuraavaan lumppuun.. niin pittää ruveta kirjottelemaan tohon sävyyn et saa nähdä pysyykö se äpärä ja sen siittäjä kelkassa...
Kuvottava ämmä joka ansaitsee kaiken paskan päällensä,kun muita kusettaa minkä ehtii oman etunsa takia.- yorzi
Miten niin salaa kaikki sen tiesi etukäteen että marttiina tulee panettamaan itsensä thermannilla paksuksi, että pääsee käsiksi suvun omaisuuteen......
- hoitoon mars!
Noloooooo, että voi olla TYHMÄ ämmä!
- Run Forrest, RUN!
"en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan" Mitä ihmettä? Mitä töitä, eihän sillä ole töitä ellei Gyylässä istuminen sitä sitten mielestään tarkoita. On kyllä eukko totaalisen epätoivoinen.
Ja, "myös että pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana?" Siltä näyttää ettei pysy. En yhtään ihmettele, eukkohan on aivan sekopää, ei kukaan tuollaisen kanssa pysty saman katon alla olemaan. Nyt Stefu nopeasti karkuun, onneksi olet löytänyt jo uuden naisen. Viiksi-Mara sai mitä tilasi. - s6rtxj
Periytyykö viikset?
- KaljuneSilikonibimbo
Entä kumihuulet ja silikoniperse?Periytyvätkö nekin!?
Tanja K, kepusta, on blondisilikonibimbo numero Yksi ja viiksi -Martina mustatukkaisten silikonibimbo numero Yksi.Näin se on!
- Koukussa näihin
Ei pitäisi lukea näitä töissä, kun ei pysty pidättelemään naurunpyrskähdyksiä, mutta kun ei voi olla lukemattakaan... :D
- 10+20=?
Aika avoimesti kirjoittaa epäilynsä nuoren isukin porukassa pysymisestä vai tarkoittaako vain sitä, että isillä menee enemmän aikaa asian kypsyttelemiseen?
Tulin myös ajatelleeksi, että blogin henki oli jotenkin kypsempi kuin ennen ja siinä trendinä avoimet ja rehelliset ihmissuhteet. Etsiiköhän Martina ihan aidosti rehellistä suhdetta mediaan?
Toisaalta hehkutti yllättävän paljon työntäyteistä viikkoa ja pitkiä työpäiviä ihan kuin koko Kätilöopistokäyntiä ei olisi sattunutkaan?
Kaikkinensa ainakin minulle jäi aika hämmentynyt olo luettuani blogin.
Toivottavasti kaikki käy hyvin eikä mitään eroja tai lapsenmentyksiä tapahdu.- 1+6=?
Tuli asiasta toinenkin aloitus. Joku muukin on oivaltanut, että blogissa on henkistä kasvua. Hyvä!
- Paisun
1+6=? kirjoitti:
Tuli asiasta toinenkin aloitus. Joku muukin on oivaltanut, että blogissa on henkistä kasvua. Hyvä!
Henkistä kasvua. Tuo naurattaa kauan.
- Ei kivaaa ei
En voi sille mitään, vaikka kirjoituksensa oli kypsempi, en usko vieläkään yhtään että hän olisi raskaana.
Kaikki ne mitä on ristiin rastiin kirjoittanut ja sanonut raskaudesta, ei sovi vaan siihen että olisi edes raskaana.
No, pian sen kai näämme, jos keskenmeno...
Tuo että on pakko jotain duunia tehdä, eiköhän se ole siksi, että ulosottoja on niin paljon ja verottaja kimpussa, lisäksi kun ero tuntuu mahdolliselta ukostaan, niin sitten ei olisi asuntoa..
Äh, jotenkin säälin kyllä tätä ihmistä. Niin solmussa koko elämä, koko ajan.- 8+2=?
Kahden vaiheilla tässä taitaa itse kukin olla.
Vain Martina tietää mikä on totta, mutta osa tulee näkyväksi meille muillekin ajan kanssa. Odottakaamme rauhassa ja antakaamme Martinalle rauha elämäänsä, on se sitten pilvilinna tai ihan tavallisen naisen arkielämä :) - Nurinkurin
8+2=? kirjoitti:
Kahden vaiheilla tässä taitaa itse kukin olla.
Vain Martina tietää mikä on totta, mutta osa tulee näkyväksi meille muillekin ajan kanssa. Odottakaamme rauhassa ja antakaamme Martinalle rauha elämäänsä, on se sitten pilvilinna tai ihan tavallisen naisen arkielämä :)Eipä ole "viiksi-vallu" näyttänyt kuvaa masustaan. On vaan kertonut miten se on kasvanut. Mun mielestäni täyttä tuubaa!
- hhhhhkknmm
Nurinkurin kirjoitti:
Eipä ole "viiksi-vallu" näyttänyt kuvaa masustaan. On vaan kertonut miten se on kasvanut. Mun mielestäni täyttä tuubaa!
Vaikka en Marasta pidä, niin täytyy sanoa että olette kyllä sairaita kommenttienne kanssa!
- Oi Suomi ällös
hhhhhkknmm kirjoitti:
Vaikka en Marasta pidä, niin täytyy sanoa että olette kyllä sairaita kommenttienne kanssa!
Täällä näkee kansamme henkisen sivistyksen tason.
Netissä roikkuvia, muiden elämää tonkivia turhan naurajia. - KeyHan
Oi Suomi ällös kirjoitti:
Täällä näkee kansamme henkisen sivistyksen tason.
Netissä roikkuvia, muiden elämää tonkivia turhan naurajia....joten näytät viihtyvän hyvin tällä palstalla
- 5 + 8
tuon blogin luettuani tosi paljon nousi martinan pisteet minun silmissä. nyt kuulosti kuitenkin rehellisemmältä kuin aikoihin.
- jk
ninkö
- .jk.
vaiini
- friday13
Koko ajanhan se puhuu ristiin ja jää kiinni valheistaan.
Eikö se äsken sanonut, että aikoo ottaa rauhallisemmin, koska on se keskenmenon riski? Ja nyt sitten aikookin tehdä niin sanottua työtä ja näin ollen on olemassa keskenmenon riski?
Onko keskenmenolla uhkailu keino yrittää syyllistää ja kiristää Stefania? Vai onko niin, että mitään lasta ei olekaan? No se olisi jo huippusuoritus jopa häneltä. Vai meinaako hankkiutua lapsesta eroon, jos S ei tule takaisin?- 12+2
Rauhotutaankos kaikki ja odotellaan mitä tuleman pitää.
Tiedä vaikka Martina ja Esko palaisivat yhteen ja saamme vielä kesähäät?
Kaikki on maailmassa mahdollista. Tulevaa ei meistä kukaan tiedä! - dhhdhrd
12+2 kirjoitti:
Rauhotutaankos kaikki ja odotellaan mitä tuleman pitää.
Tiedä vaikka Martina ja Esko palaisivat yhteen ja saamme vielä kesähäät?
Kaikki on maailmassa mahdollista. Tulevaa ei meistä kukaan tiedä!Hups, luin tuon vahingossa, että "tulevaa miestä kukaan tiedä"
- lällällää
Viikset ja pälvikalju ne yhteen soppii, kohta laitetaan pussauskoppiin.
- Iskee tajuntaan
Martina ei kirjoittaisi noin spekulaatioita aiheuttavaa asiaa, ellei se ero olisi jo liki varma juttu. Minä en itse ainakaan kirjoittaisi edes facebookkiin tuollaista, ellen käytännössä olisi jo sinkku. Ensiks siis lähtee Stefu ja seuraavaksi ilmeisesti tulee "keskenmeno". Lienee kauhea paikka Martinalle myöntää edes itselleen ettei toyboy ollut pysyvää laatua... Viime syksynä kun ne on/offeili, niin blogista ei paljastunut mitään. Tällä kertaa Martina taitaa tajuta jäävänsä lehdelle soittelemaan kun blogissaan puolittain myöntää jo asian.
Jatkoa odotellessa...- 9
Pakkohan sen on myöntää, kun puoli Helsinkiä tietää Stefun seurustevan uuden tyttöystävänsä kanssa.
- EI kukaan kaiva
Ai mitä täällä ihmiset kaivelee? Martina kertoo kyllä ihan kaiken meille ihan itse eikä kenenkään tarvitse kaivella mitään. Ja Stefan tuntuu avoimesti olevan uuden naisen kanssa, ilmeisesti.
- uskoo ken tahtoo
Henkinen kasvu, my ass. Teot ratkaisee, ei puheet. Tottakai se paniikissa kirjoittaa ihan mitä vaan, ettei lopu julkisuus. Akan luonne on nähty, että ihme on jos muuttuisi ja se ei tapahdu yhden blogisadun aikana. Kuka se edes on kirjoittanut? Joku apupoika?
- alexgangbang
ne on jo eronnu,sisäpiiriläisen varma tieto
- freedom ohoj!
Kyllä eronneet ovat!!!!
Kuulin tuon varman tiedon viikko sitten,sisäpiiriltä myös.. Siksi Mara kirjottelee mitä kirjottelee blogiinsa, eli viimemeisiä epätoivoisia kulissi ja kiristystekstejä, ja Stefu imuttelee uuden naisen kanssa jo ihan julkisesti!
IT IS OVER. STEFAN IS FREE!
Ja Stefun sukulaiset ERITTÄIN iloisia tilanteesta!- Stefu ja uusi
Kukaan nähny heitä? Marahan meni eskon kaa johonki lasten esitykseen tänään.
- sirppax
Voi ei, alkaako Esko pyöriä kierroksessa nyt uudestaan?
- Mitä ihmettä?
Nyt mä ymmärrän sen että äidit ovat erittäin katkeria. Itse ainakin näen Martinan välittävänä ja hyvänä äitinä, Martinan äitiyden tietää vain lapset! Eli lopettakaa toi läyhääminen, eipä täällä ihan tavallisia ihmisiä arvostella? Tuskin kaikki normaalissa työelämässä käyvät äidit ovat täydellisiä. Jos Martinan elämä vituttaa niin älkää lukeko hänen blogiaan niin yksinkertaista.
Tässä voisi todeta sen mitä Kaisa Liski sanoi "äidit ovat pahimpia, turpa kiinni"- Ei katkera eikä äiti
Aivan, ei täällä tavallisia ihmisiä pitäisikään arvostella, sillä tämä on julkkisjuorupalsta, muut asiat ovat off topic.
Eikös Martinakin siteerannut tuota Kaisa "en aio imettää lastani" Liskiä blogissaan? Kovin tutulta kuulostaa tuo kirjoitus. :)
- MartinaFani
Martina on vain sanonut Kaisa Liskiin liittyen "turpa kiinni ja nauttikaa omasta tähteydestä". Ei todellakaan mitään ihmetys-juttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212976
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5392668Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532250Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2072209Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501436- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621191Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951164