punaisia läiskiä on silmäkulman tienoilla poskenpuolella ja meinaa toisellekkin puolelle silmäkulmaan tulla, sekä otsasta löytyy kanssa punaisia läisikiä 2 kpl.
Näiden kanssa olen nyt noin 3viikkoa tapellut, hydrocortisonilla lähtee pois hyvin, mutta tuppaa tulemaan takaisin.
Tämä minun kämppä on aika pieni ja tuntuu että täällä on melko kuiva ilma ja pölyä kerääntyy hyvin helposti, mutta voisiko se johtua vain tuosta.
Olin pääsiäisen kotona maalla ja ongelmat hävisi samantien, ja huomasinkin sisätilan ilmassa selvän eron, paljon kosteampi ilma
-
Pitääkö tässä nyt muuttoa alkaa harkitsemaan vaiko liittyykö se tähän vuodenaikaan?
kiitos.
vuodenaika ja punainen naama
3
84
Vastaukset
- a-topi
Itselläni ihottumaoireet (atooppinen iho) olivat koko menneen talven poissa, kun vähensin asuntoni lämmitystä. Huoneiden lämpötila vaihteli siinä 19-21'c, aikaisemmin saattoi olla jopa yli 23'c. Suosittelen kaikkia iho-ongelmaisia kokeilemaan sisälämpötilan pudottamista; ilmankosteus paranee eikä pölyäkään keräänny niin paljoa. Unikin tulee paremmin viileässä.
- kesällä ei tarvitse
Talvella käyttöön ilmankostutin, vaikka Ufo tai joku muun merkkinen.
meillä on kans höyrystävä ilman kostutin tai itseasiassa kaksi ja sitte on kaksi kosteus mittaria ja en kyllä pärjäisi jos ei olisi ku tässä asunossa on niin kuiva huone ilma ja nyt tätä pölyä on joka paikka täynnä nyt saa siivota melkein joka päivä sitte pitää olla kunnon imuri ja hyvät mikro kuitu liinat joilla pyyhkii pölyt se on aivan verraton ja mulla on ollut joitan ihan halppis merkkiä ja ihan hyvin pelittää ! Niin ei tarvi mitään siivus aineita käyttää ! Näillä pääsee jo pitkälle ! Voimia kaikkille tän allergian kanssa ja JAKSUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770