punaisia läiskiä on silmäkulman tienoilla poskenpuolella ja meinaa toisellekkin puolelle silmäkulmaan tulla, sekä otsasta löytyy kanssa punaisia läisikiä 2 kpl.
Näiden kanssa olen nyt noin 3viikkoa tapellut, hydrocortisonilla lähtee pois hyvin, mutta tuppaa tulemaan takaisin.
Tämä minun kämppä on aika pieni ja tuntuu että täällä on melko kuiva ilma ja pölyä kerääntyy hyvin helposti, mutta voisiko se johtua vain tuosta.
Olin pääsiäisen kotona maalla ja ongelmat hävisi samantien, ja huomasinkin sisätilan ilmassa selvän eron, paljon kosteampi ilma
-
Pitääkö tässä nyt muuttoa alkaa harkitsemaan vaiko liittyykö se tähän vuodenaikaan?
kiitos.
vuodenaika ja punainen naama
3
88
Vastaukset
- a-topi
Itselläni ihottumaoireet (atooppinen iho) olivat koko menneen talven poissa, kun vähensin asuntoni lämmitystä. Huoneiden lämpötila vaihteli siinä 19-21'c, aikaisemmin saattoi olla jopa yli 23'c. Suosittelen kaikkia iho-ongelmaisia kokeilemaan sisälämpötilan pudottamista; ilmankosteus paranee eikä pölyäkään keräänny niin paljoa. Unikin tulee paremmin viileässä.
- kesällä ei tarvitse
Talvella käyttöön ilmankostutin, vaikka Ufo tai joku muun merkkinen.
meillä on kans höyrystävä ilman kostutin tai itseasiassa kaksi ja sitte on kaksi kosteus mittaria ja en kyllä pärjäisi jos ei olisi ku tässä asunossa on niin kuiva huone ilma ja nyt tätä pölyä on joka paikka täynnä nyt saa siivota melkein joka päivä sitte pitää olla kunnon imuri ja hyvät mikro kuitu liinat joilla pyyhkii pölyt se on aivan verraton ja mulla on ollut joitan ihan halppis merkkiä ja ihan hyvin pelittää ! Niin ei tarvi mitään siivus aineita käyttää ! Näillä pääsee jo pitkälle ! Voimia kaikkille tän allergian kanssa ja JAKSUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637