Ehditkö sä nähdä sen pallokuusen?
Voihan hitsi
10
158
Vastaukset
- se oli hieno
tyhmää kun kaikki pitää tuhota.
- en
ehtinyt.
- picea abies
Monta monta kertaa. Lemppareitani motarin varrella. Luonto rutkasti mielenkiintoisempi kuin se tienvarsi "taide".
- eitoimilevy
Harmittavaa on jos ei toimi hitsi, eikä enää edes lennä vitsi..
Kun en saa toimimaan yhtä vanhaa levyä johon olin koonnut hyviä musiikkeja:
Billy Joel:
code of silence
modern woman
ja:
dj bobo
pharao
dingo
kai elänyt elämänsä loppuun tuo levy kun on aika vanha.. - eitoimilevy
JA tämäkin on vaarassa tuhoutua kohta, pelottaa:
Tämäkin backup-levy tuhoutuu varmaan kohta kun aikansa elänyt,
se siitä CD-levyn ikuisuudesta: Helix-kokoelmien backup, missä on:
Nämä albumit Helixiltä:
White Lace & Black Leather
No Rest for The Wicked
Walking the razor's edge
Long way to Heaven
Wild in the streets
Back for another taste
It's a business doing pleasure
B-sides - en huomioinut
Ohi ajoin.. mutta en kai mä nyt sellaista nähnyt. Kun aina on niin kova kiire:/
- talveksi kaupunkiin
Huomasin sen pallokuusen ja sen pallogrillin, molemmat aika surkeassa kunnossa.
- en koskaan kuullu
En ole nähny pallokuusia,mikäs se semmoinen on.Joku kuusi vai,mikä on muotoiltu pallon muotoon?
- hento käsi
Se tienvieressä oleva tiemerkki, josta tietää onko kesä -vai talvikelit ja yleisnavigaattori, joka huutelee huomiota, jos ajat liian kovaa tai olet eksynyt..
- Piano man
Munansaannoksiako täällä viljellään. Billy Joelilla on hyvää musakia, tulee mieleen parikin juu, että, jotta, koska, kun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38849Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482