Menetän kohta järkeni ton pyörän kanssa. Viime kesänä poltti ingnition sulaketta lämpöisenä, sai ajella aina läjä sulakkeita taskussa. No nyt kaivettuani talviteloilta esiin niin nyt polttaa saman sulakkeen laittaessa virrat päälle. Jos otan sytytyksen releen irti ni ei pala, mutta jos laittaa takas ni rele rätisee ja sulake palaa. Piuhat oon käynyt läpi pariin kertaan ja en löytänyt mitään ongelmaa. Mistäköhän seuraavaksi hakisin vikaa?
Buell X1 -99 sähköongelma
5
216
Vastaukset
- Ei pala päreet
Osta Suzuki
- HD...
Suzukillakin kuten kaikkien muidenkin merkkien moottoripyörillä tulee joskus ongelmia. Joten turhaan mainostelet suzukia jotenkin parempana.
- HD...
Jos todella piuhat on ehjiä niin taitaa olla rele viallinen tai hapettumaa liittimissä. Sitä pientä reikää voi olla joskus hankala nähdä piuhoista. Pahimmassa tapauksessa vika voi olla ECUssa joka tosin on erittäin harvinaista. Muita mahdollisuuksia voi olla esimerkiksi viallinen vapaan johto tai todennäköisesti virtalukko "igntion switch" on viallinen. Kuulemani mukaan buell x1 2001 malleissa virtalukko ei ole sieltä parhaimmasta päästä
- ebrebr
itsellä poistu xb sarjalaisesta toi ongelma akun vaihdolla.
Aprilliossa on kuulemma samaa vikaa kans. - Mestariasentaja
Laita sulakkken tilalle rautanaula ja katso mikä piuha käryää. Sitten vain vaihdat viallisen pätkän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397