Oletteko huomanneet, että alkoholista tulee eri hyvä olo!
Alkoholi tuottaa hyvän olon!
22
366
Vastaukset
- Poing.
10 pistettä ja Mainos-TV:n pöllö vuoden älyttömimmästä kiekaisusta.
- tietoo on
Huomattu on myöskin se, että alkoholin jälkimainingit aiheuttavat päänsärkyä ja oksentelua. Lisäravinteena särkylääkkeet turmelevat muutenkin turvonnutta maksaa!
- riemulehmä
Huomasin että alkoholista tulee aika karmea olo.
- aa veteraani
Alkoholi antaa täyden nautinnon ja tuottaa suurta tyydytystä.
- lll
Nousukännissä olen huomannut, mutta sen jälkeen en ole huomannut muuta, kuin riivatun pahan olon.
- aah aah
Alkaa taas olo olla nousussa
- salajuopon poika
Humalainen suomalainen näyttää itse asiassa hyvin harvoin siltä, että sillä olisi hyvä olo.
- fakta!
Eihän kukaan joisi edes alkoholia, jos siitä ei tulisi hyvä olo!
- kalle korkki
Viikon eka kalja korkattu ja kohta hyvä olo valtaa mielen ja ruumiin!
- molo aisteri
liikaa nautittuna huono olo
- i haahaa
Ihana olo, olla humalassa nyt!
- 7/24
Viikko mennyt kännissä. Tänään loiventavia ja huomenna reippaana töihin, loiventelua siellä jatkaen.
Ole on ihan hyvä, ja viikko oli mukava!- Heh heh..
Sillkkaa juopon typerää toiveajattelua.
Huomenna on toinen ääni kellossa, ja elämä kanuunassa on kaameaa...
- Suoraan sanottuna
hyvä nousuhumala on hieno tila. Mutta kun miettii niiden hintaa, niin se on turhan raskas. Kokonaisuuden kannalta kun ajattelee, niin olen mieluummin raitis.
- nariseva einari
Ja vieläku tunkee löylykauhan lisäksi perciiseen, ni vot.
- ihana alkoholi
Alkoholin tuottama rento ja hyvä fiilis on todellinen. Kun viikon ryyppää ja on koko ajan hyvä olo, ja krapula sitten kestää 1-2 päivää, niin kyllähän kokemus on ilman muuta erittäin positiivinen kokonaisuudessaan.
- huono olo
Alkoholin loputtua tulee krapula :(
- normaalit kädet
Amatöörin puhetta. Alkon käyttö pitää osata lopettaa hallitusti. Alasajo ja lämmin ruoka! ja vaimolta tusendoria.
- oloilija
Lupas tänäänkin aika lämmintä joten käyn hakemassa lähikaupasta kaljasalkun!
- Haukampiainen
Olen kyllästänyt vakiopaikkasi makealla siiderillä, jotta saadaan lisää ampiaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791