Seurustelin aikoinaan naisenkans joka ejakuloi,enkä eron jälkeen tälläistä naista ole tavannut. Ajatus lämpöisestä nesteestä saa kiihottumaan. Onko niin et nämä naiset on harvassa?
moniko nainen ejakuloi?
29
2231
Vastaukset
- Khyl
Kuullemma kaikki naiset ejakuloi, toiset vaan enemmän ja toiset vähemmän.
- nainen31
Taitavan miehen kanssa varmasti onnistuisikin, koska saan sen itsekin halutessani onnistumaan jos olen tosi kiihottunut...
- mies2280
Taitavasta entie mut suuseksistä nauttiva kylläkin :)
vieläkuin tälläisen naisen löytäis pirkanmaalta ;) - squirtsquirt
mies2280 kirjoitti:
Taitavasta entie mut suuseksistä nauttiva kylläkin :)
vieläkuin tälläisen naisen löytäis pirkanmaalta ;)Joo, jos löydät Pirkanmaalta niin ilmoita täällä. Itekin saanut vain yhden naisen ejakuloimaan, ja hän ei edes tiennyt moisen olevan mahdollista ja toinen nainen sanoi että lähellä oli monta kertaa.
- jyhgb
Eipä ole koskaan tällaista omalle kohdalle sattunut. Netistä löytyy kyllä sangen erikoisia videoita kyseisestä tapahtumasta (female ejaculation) vaikka millä mitoin. Kameran linssikin on roiskeissa...
- aktiivinen mies
Mulla ikää 44 ja viiden naisen kanssa olen saanut nauttia ejakuloinnin ihanuuksista. Se on tosi kiihottavaa...
- nnainen
Minä saan nauttia tuosta tilasta,aluksi pelkäsin että kaikki ei ole ok mutta nykyään olen sinut sen kanssa ja sänkyä kastellaan ;)
- 8+10
Mulla on niinkin ihana tilanne, että vihdoin saan orgasmin muutenkin kuin omin sormin, jopa yhdynnässä (se on tyystin uutta, ja kiitos ihananihanan miesystävän), ja myös ejakulointia tapahtuu. :D Omituiseltahan se tuntuu, mutta minkäs teet. :D Itsetyydytyksen yhteydessä sitä tapahtuu harvoin, mutta yhdynnässä kyllä.
- harvassa?
moniko nainen ejakuloi?
Mihin tarvitset tuollaista tietoa?
Kansainvälistä luotettavaa tilastoa ei liene olemassa, mutta Suomessa heitä on 258 kpl jos pikkuvalumisia ei lasketa.- mies2280
En varmaan tietoa sen enempää tarvii mutta olisi ihana tavata tälläiinennainen viä ;)
- nnainen
mies2280 kirjoitti:
En varmaan tietoa sen enempää tarvii mutta olisi ihana tavata tälläiinennainen viä ;)
Toivottavasti löydät,voin vaan sanoa että se on tajunnan vievä olotila
- mies2280
nnainen kirjoitti:
Toivottavasti löydät,voin vaan sanoa että se on tajunnan vievä olotila
Toivotaan :) juu kyllä sen edellisen suhtees huomas et toiselta melkein taju lähti.löytyis ees yhdeksi kerraksi ;)
Halukkaat viestiä ;)
[email protected]
- unbelievablefuckinga
Minulle tämä ilmiö on tuttu, joskus valitettavankin tuttu... sitten on puoli sänkyä märkänä.. yleensä tämä tapahtuu jos on useampi päivä edellisestä seksistä ja olen "kiimassa". Olen huomannut tämän nyt tapahtuvan minulle vuoden ajan, olen seurustellut miehen kanssa 6 vuotta, hänen kanssaan myös ensimmäiset orgasmit 3 vuotta sitten, jotka nekin voimistuu koko ajan, minulla on myös erilaisia orgasmeja, paras niistä on kun kun saan kaikki kerralla, eli emätin-, peppu-, klitorisorgasmit kaikki samaan aikaan niin taivas aukeaa... olen 26 vuotias, olenko jotenkin poikkeuksellinen?
- m31_
Olen seurustellut nyt melkein vuoden naiseni kanssa. Seksi on upeaa!
Viikonloppuna se tapahtui ensimmäisen kerran. Sormetin naiselleni orgasmin takaapäin niin, että vasen käteni oli mahallaan makaavan naiseni alla hieroen varovasti klitorista samalla kun työnsin kaksi sormea läpimärkään pimppiin oikealla kädellä. Tämä ejakulointi tuli mullekin yllätyksenä ja annoin naiselleni oikein kunnolla samantien...:) Hellästi annoin myös toisen (vähän pienemmän) heti perään samalla taktiikalla. Naiseni tärisi ja voihki.
Hetken kuluttua nostin lantiota vähän ja työnnyin sisään vieläkin sykkivään pimppiin. Ei tarvinnut tämän orgasmin jälkeen omaa huuto-orgasmia kauaa odotella. Ellen olisi lauennut heti, olisin saanut varmasti kastella kullini tässä lemmennesteessä vielä kerran.
- pyykinpesijä
Ja taas pestään lakanoita...
Kusta se ei muuten ole. Maistuu kookokselta.
Nam nam - Nainen-81
Täällä yksi joka ejakuloi. Lasten saannin jälkeen rupesin ejakuloimaan, nyt sitten mies jatkaa niin kauan että varmasti laukean, ja kun laukean, niin sen jälkeen se tapahtuu monta kertaa yhdynnän aikana.
- Anatomiaa lukenut.
Anatomiaa sen verran lukenut.
Kusta se on, ei naisella ole mitään rauhasia joista voisi ejakuloida.
Yksikin naikkonen kuseskeli sänkyni aikoinaan aivan sietämättömään sotkuun.
Ja jos joku muuta väittää, kertokoon mistä ejakulaatio tulee?- Sormea peliin
Taitaa tuo edellinen olla aika oikeassa, hyväilin joku kuukausi sitten hoitoani, saadessaan kusaisi sormilleni. Meni aika hämilleen, onneksi oli sen sanky kyseessä.
- typeryshomo
sieltä mistä kiimalimat tulee nii joskus ku kiihottuu niin paljon nii sitä tulee vaa paljo enemmän... ei kiimalimatkaa oo kusta!!
- Kisuliini
Kyllä se on tapahtunut myös itselleni viimeisimmässä suhteessa, kun löytyi uusi asento (miehen istuessa päällä ratsastaen)..ja joka kerta. Kuulemma kiihottavaa miehestä..eikä se mitään kusta todellakaan ole:)!
- Anatomiaa lukenut.
Sitten osaat kertoa mistä elimestä / rauhasesta ejakulaatio tulee ??
Ihmiskehossa ei ole mitään tuntemattomia osia, siitä pitää tiedemiehet huolen. - Kisuliini
Tässä kohdasta "Squirttauksesta asiaa"- kopioitu vastaus:
Squirttaaminen johtuu sukupuolielinten fysiologiasta (Skenen rauhaset. Naisten sukupuolielinten fysiologia voi vaihdella yksilöstä toiseen. Toisilla kyseiset rauhastiet aukeavat virtsaputkeen, toisilla taas pienten häpyhuulten alueelle tai jopa molempiin. Kari heusalan kirjassa ISBN 9789520101947 (löytynee kirjastosta) on tietoa asasta. Ja hajusta kyllä tunnistaa virtsan.. - Sormea peliin.
Edelleen nämä lähteet sanovat muutamia millilitroja..... ok, hienoa.
Mies ejakuloidessaan tuottaa spermaa vastaavan määrän, muutamia millilitroja, tämä pahasti sotkettuna ei ole kuin murto-osa naisen orkun aikana alleen kustusta määrästä. Tätä jotkut kutsuvat Naisen ejakulaatioksi.
Mutta sängyn saaminen märäksi vaatii paljon enemmän nestettä kuin muutama millilitra, mistä se on peräisin ?? - suomen.seisoja
Ei se kyllä kusta ole, mutta on se vähän toisaalta ikävä kun punkka aina märkänä. Oppinut käyttämään lakanan alla suojaa, että selviää vähemmällä. Seurustelin tuossa sellasen kanssa, että ei riittänyt kerta tai kaks kertanainnilla kun ejakuloi. No se kyllä sai orgasminkin niin herkästi ja usein, että ihan turha laskee määriä. Ja onhan noita ollu useempia vuosien varrella. Ihan kivahan se on, mutta sotkusta. Kovin ovat olleet märkiä muutenkin, että välillä miettinyt pitääkö kietoo pari kiekkaa emiliaa varteen ja kuivata välillä.
No kai osin omakin vika kun en ole ihan pienimmästä päästä ja oon niin pirun hidas, että täytyy tunti naida tyyliin kaikki asennot kokeillaan ja parhaat uusitaan.
No eipä ole naiset moittineet. Mitä nyt seuraavana päivänä kun kävelevät samaan tyyliin kun Hessu Hopo.Mutta parasta seksissä on kun nainen oikein nauttii. Siitä ei voi kiistellä ja siihen pyritään. Tavalla ei niin ole väliä kunhan onnistuu. - jännääjä
Olen kuullut että naisen ejakulointi tai squirttaaminen johtuisi myös eturauhasesta. Eli naisellakin voi olla eturauhanen, vaikka se yleensä on surkastunut pois.
Itse en saa yhdynnässä minkäänlaista orgasmia ikinä, varmaan johtuu siitä että ajattelen etten voi sitä saada. Mutta tokihan siinä hommassa kostuu ja välillä ihan tosi paljonkin ja jää märkiä länttejä lakanoihin. Masturboidessa sitä nestettä tulee sitten todella paljon, sillä silloin myös laukean. - mies67346238
Seksikumppaneita on ollut 60 , ja nyt viime vuosina kun on alkanut oppia lukeen uusiakin naisia heti ekalla kerralla hieman paremmin, on saanut aika monelle aikaan squirttauksia. Muutama niistä on sanonut, että ei oo koskaan aiemmin lauennut sillä tavalla. Vaikka kaikilla on siis ollut aiempiakin kumppaneita, useitakin. Ei oo varmasti tehty tutkimuksia siitä, kuinka moni nainen VOI squirtata. Todennäköisesti kaikki, mutta se vaan on arvaus. Perustelen sillä, että näitä "uusia" squirttaajiakin ilmenee, kunhan mies vaan osaa basicjutut.
Laukeaminen suihkun kera vaatii ainakin satavarmasti sitä, että nainen luottaa mieheen, on kiimainen, ja seksi on kivaa ja vapaata (eli ei mitään pelkkää hiljaa pimeässä kyhnyttämistä). Toiset naiset varmasti vaatii pidempiaikaista suhdetta, jotta saa itsensä tarpeeksi rennoiksi laukeamiseen ylipäätään.
Miten sitten antaa naiselle squirttiorgasmi?
Esileikin jälkeen, johon kuuluu siis hyväilyt, suukotelut ja rennot kehot yms, vie mieluiten keskisormi selällään makaavan naisen sisään. Ala hieroa vaginan etuseinää hiljalleen. Varo, ettet töki klitorista muilla sormilla vahingossa. Tarkoituksella senkin stimulointi voi olla mukana, esim toisella kädellä, mutta se ei ole pakollista. Ota itelles mukava asento, jotta jatksat sormettaa tarpeeksi kauan ja kovaa.
Yleisin virhe lienee, että mies ei uskalla sormettaa tarpeeksi voimakkaasti. Välillä sitä itsekin aattelee, että tällaisenhan on jo pakko sattuakin, mutta ei, jos nainen ynisee aina vaan kovempaa ja kovempaa, eikä estä jatkamista, niin tietää tunteen olevan nautintoa.
Alun hiljaa hieromisen jälkeen alkaa yleensä tuntea/kuulea, kuinka nainen kostuu entisestään. Sitten pikkuhiljaa lisää tahtia ja etenkin voimakkuutta, eli painaa sormea kovempaa kohti etuseinää. Rintoja voi samalla hieroa toisella kädellä, ja kehua, kuinka kostea nainen on.
Lopuksi, kun nainen kiemuroi ja alkaa näyttää laukeamisen merkkejä, kiihdyttää hierontaa maksimiin. Oon itekin melko vahva, mut silti lopuks teen hieronnan niin nopeasti kuin mahdollista ja joskus lähes niin kovaa, että tuntuu kuin sormi katkeaisi, mutta koskaan ei nainen oo valittanut vaan antanut palkkioksi kunnon suihkun ja orgasmihuudot/ilmeet.
Pari kertaa on käynyt niin, että nainen on selvästi tulossa, mutta pelästyy sitä tunnetta, kun aikoo ensimmäistä kertaa squirtata. On yrittänyt sanoa, että "ah, ah, odota, tuntuu oudolta..." mut sit ku ei ookaan keskeyttänyt vaan jatkanut, ja nainen laukee ja peitto kastuu märäks, niin jälkeenpäin nainen huohottaa ja tärisee että "onneks jatkoit, mahtavaa!"
Sama onnistuu hyvin myös seisten. Esim. suihkussa "normiseksin" jälkeen. Yleensä silloin nainen on melko valmis uuteen kertaan, ja kuten muutama on täällä maininnutkin, ekan laukeamisen jälkeen uudelleen tuleminen on joskus helpompaa. Jos teet sormetuksen seisten, oo myös valmis koppaan tärisevä nainen kiinni squirttaamisen jälkeen ;) - juhuu10097
Mä ejakuloin ensimmäistä kertaa nykyisen poikaystävän kanssa, oli 10 partneri. Ensimmäinen kerta oli todella hämmentävä, sillä en ollut naisten ejakuloinnista kuullutkaan. Seksi keskeytyi ja piti alkaa kuivaamaan paikkoja, itse olin hyvin hämmentynyt ja nolostunutkin. Asiaa googlettamalla vastaus kuitenkin onneksi löytyi :)
Ite en oo vielä ikinä saanut orgasmia, nyt ejakuloin usein. Pyyhettä tarvitsee käyttää touhutessa, sillä lakanat ovat kauttaaltaan märät. Mietin vain, mahtaako ejakulointi vähentää miesten haluja? Jos paikat ovat todella kosteat, mahtaako mies tuntea samalla tavalla kuin ennen? Poikaystäväni vain nauttii märkyydestäni, mutta mites on muiden miesten laita? - quirt
minä ainakin tarvitsen todella täyttävää ja pitkä kestoista yhdyntää että saan vagina orgasmeja/quirttaan. kun tarpeeksi on naitu helläksi alkaa orgasmeja tulla ja jos mies vielä puristelussa malttaa olla laukeamatta niin orgasmeja tulee helposti useita. miehet tykkää kun melaa puristelee ja suihkii paikat märäksi. jos saa oikein kunnolla esim sauvaa saa niin monia voimakkaita kouristuksia (orgasmeja että on vatsalihaksetkin seuraavana päivänä kipeät.
- Inezai
Hassua, mutta ejakuloin eniten tyydyttäessä itseäni. Jos harrastan seksiä se ei melkein ikinä onnistu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760