Eli tuollainen kyseinen vehje kyseessä. Ongelmana tosiaan on se, että lataus ulospäin on välillä aivan saatanan hidas verrattuna telewell tw-ea510 v3 modeemiin jossa lataus ulos meni liukkaasti. QoS toiminto olikin jo tehdasasetuksella ollut pois päältä että se ei ole siitä kiinni. Itse lataus sisään tulee kaksi kertaa nopeammin puolestaan telewelliin verrattuna mutta lataus ulos tökkii. Linja menee valokaapelin kautta 24/2 nopeudella eli nopea netti kyseessä. adsl2 ja annex m on kuitenkin päällä. Mitkä siis oikein tökkii zyxelin vehkeessä?
zyxel p-660hn-t1a upload hidas?
yfvugkbjh
1
354
Vastaukset
- paskoja kaikki
Tuollaiset zyxelit telehellit sun muut voi unohtaa heti. Tuolla laajakaistanopeudella alle satasen modeemilla ei saa yhtään hyvää. Muutenkaan nuo ei ole laadukkaita. En ihmettele miksi pätkii netti ja se koko purkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818