Eli tuollainen kyseinen vehje kyseessä. Ongelmana tosiaan on se, että lataus ulospäin on välillä aivan saatanan hidas verrattuna telewell tw-ea510 v3 modeemiin jossa lataus ulos meni liukkaasti. QoS toiminto olikin jo tehdasasetuksella ollut pois päältä että se ei ole siitä kiinni. Itse lataus sisään tulee kaksi kertaa nopeammin puolestaan telewelliin verrattuna mutta lataus ulos tökkii. Linja menee valokaapelin kautta 24/2 nopeudella eli nopea netti kyseessä. adsl2 ja annex m on kuitenkin päällä. Mitkä siis oikein tökkii zyxelin vehkeessä?
zyxel p-660hn-t1a upload hidas?
yfvugkbjh
1
377
Vastaukset
- paskoja kaikki
Tuollaiset zyxelit telehellit sun muut voi unohtaa heti. Tuolla laajakaistanopeudella alle satasen modeemilla ei saa yhtään hyvää. Muutenkaan nuo ei ole laadukkaita. En ihmettele miksi pätkii netti ja se koko purkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait833462Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41544Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51322- 261206
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47856Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t33792Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47790Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4727