http://www.elisa.fi/kuuluvuus/
Oliskohan mahdollista saada myös Elisan kuuluvuuskartat sellaisiksi että niistä voisi ruksia haluamansa kiinnostavan taajuusalueen näkyviin (2G, 3G 900MHz, 3G 2100MHz, 4G DC, 4G LTE)? Mallia voi katsoa vaikka DNAn vastaavasta.
Vaikka 4G-jutut on omassa kartassaan päälekkäisten värien erottaminen on käytännössä mahdotonta. Ruksin pistäminen ON/OFF tilaan on huomattavasti informatiivisempi ja helpottaa havaitsemaan erot kuuluvuuksissa.
Elisan kuuluvuuskartat sekavia
kuuluuko vai ei?
1
330
Vastaukset 1
- fff111
Ja sitten vielä se että kun menee Elisan putiikkiin ja näyttää kartalta jonkun maston sijainnin ja kysyy että olisko siinä 3G toimintaa, niin vastaus on " Ei me tieretä, me myyrään liittymiä puhelimiin, mä voisin soittaa tekniikkaan, mutta kun ei nekään tierä" , ja jos kysyy että kukakohan voisi tietää, niin vastaus on " Emmä tierä". Senverran kuittasin että sanoin " Jos minä olisin tämän paikan pomo, tämä olisi sinun viimeinen työpäiväsi Elisalla"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497