Varokaa sivustoja
Jotka myyvät Detoslaastareita 2€:lla alkupakkaus tai Corexin laihdutusvalmistetta 3€ paketti. Se ei jää siihen, joudut kuolettamaan korttisi!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9963079#comment-54661055
FormLife HUIJAUS Detox laastari Corexin jne
51
3174
Vastaukset
- tyhmäliini
Onko kokemusta vai? Miksi kortin joutuu kuollettaan? :o
- nanos
Kun tilaat ensimmäisen tarjoussatsin, sitoudut samalla maksamaan yhden normaalihintaisen tilauksen. Ja ekaan satsiin kuuluu 2kk:den tuotteet. Itse olin yhteydessä euroopan kuluttajaneuvojaan (sijaitsee Helsingissä siis ihan) ja sieltä sanottiin ettei ole huijaus..on vain erittäin hyvin piillotetut ehdot..vain vahingossa voi löytää =/ Eli toivoa saa että edes on toimivat!!
- voihan nenä
No itse kyllä olen sitä mieltä että on huijaus sillä 30.3 kun tilauksen tein ehtoja ei löytynyt lainkaan. Ja jo tuotetta tilatessa täytyy olla kyllä selvä että kyseessä on kestotilaus eikä sitä siinä tilausosassa sanottu, Ei tilauksen kohde voi olla piilossa toimitusehdoissa. Järjetöntä.
- Kusetettu!
Kyllähän siinä "hienossa" mainoksessa tolkutettiin muutamaankin otteeseen että et sitoudu mihinkään. Paskapuhetta ja törkeää huijausta!
voihan nenä kirjoitti:
No itse kyllä olen sitä mieltä että on huijaus sillä 30.3 kun tilauksen tein ehtoja ei löytynyt lainkaan. Ja jo tuotetta tilatessa täytyy olla kyllä selvä että kyseessä on kestotilaus eikä sitä siinä tilausosassa sanottu, Ei tilauksen kohde voi olla piilossa toimitusehdoissa. Järjetöntä.
Olen kanssasi samaa mieltä. En löytänyt mitään ilmoitusta, että on pakotettu ostamaan yhden tuotteen. Eniten ihmettelen miten voivat ottaa tililtä rahat noin vain. Luulisi, että semmoinen on laissa kiellettyä. Laskun olisin ymmärtänyt. Itse menetin tänään 280 € kyseiseen firmaan. Kyllä ketuttaa aika rankasti. Vaikka kortti kuolletettiin olivat kerenneet tehdä katevarauksen ja rahat menivät. Sähköpostiin ei suotta vastata. Törkeää toimintaa.
- Pipsa07
kilpinen3 kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. En löytänyt mitään ilmoitusta, että on pakotettu ostamaan yhden tuotteen. Eniten ihmettelen miten voivat ottaa tililtä rahat noin vain. Luulisi, että semmoinen on laissa kiellettyä. Laskun olisin ymmärtänyt. Itse menetin tänään 280 € kyseiseen firmaan. Kyllä ketuttaa aika rankasti. Vaikka kortti kuolletettiin olivat kerenneet tehdä katevarauksen ja rahat menivät. Sähköpostiin ei suotta vastata. Törkeää toimintaa.
Itselle kävi samoin ja otin luottokuntaan yhteyttä ja kehoittivat tekemään heille reklamaation 280 euron katevarauksesta..mukaan tietty kopiot viestistäsi formlifelle, kuiteista jne. ja kerroin etten missään vaiheessa tilatessani näytteitä ollut sitoutunut vastaanottamaan ekaa normi lähetystä ja että luotto puolelta otettaisiin rahat automaattisesti. Mulle tuli rahat takaisin luoton puolelle. Uuden kortin tilasin myös samalla.
- EsaL-74
Joo, se pikkupräntti kannattaa kanssa lukea.
- QQ
"ettei ole huijaus"
sehän on silloin huijaus,
nuo neuvojat toimmii kk palkalla, ota se huomioon,
palkka tulee kun saa pienemmän osapuolen syyksi.
- älyvapaata
Ha haa haa. Jos joku on niin tyhmä, että tilaa tanskalaiselta firmalta "laihdutuslääkkeitä" (joo, ne varmasti auttaa..), niin oma moka. Nettisivutkin on tehty google translatorilla...en voi kuin vain ihmetellä, mihin ihmiset helpon laihtumisen innoittamana oman luottokorttinumeronsa laittaa...vinkki: hanki edunvalvoja ja lenkkitossut!
- warning 123
Harhaanjohtavaa mainontaa, ja varmasti myös kiellettyä. Kyseinen "firma" mainostaa vaihtuvilla kuvakkeilla ja otsikoilla esim. Facebookissa. Kun olen ilmiantanut ne, vähän ajan päästä on tullut uusi mainos - sponsoroijana tällä kertaa joku muu. Nyt on ollut esim. Kuntoplus (onko sama kuin suomen KuntoPlus, tuskin, ja sitten oli jokin enkunkielinen Healthy jotakin). Ihan mielenkiintoista seurata, miten jokaisen "laihdu nopeasti" klinkin takaa löytyy Terveyuutiset ja Terveysuutisten toimittajan tekstiä. On ne aika vikkelää väkeä! Joskus jossakin saattaa vilahtaa ehdot, mutta kun seuraavan kerran menet katsomaan niitä ei näy enää missään. Joten kannattaa varmaan käyttää kuvankaappausmenetelmää, kun/jos tekee tilauksen. On sitten ainakin jotain näyttöä kuluttajaviranomaisille ja poliisille.
Jos nyt siis yleensä uskoo että jotain ihmepillereitä on olemassa.
Varoituksen sana siis! - dandan
kyllä nuo on tosissan huiareita mulla kiin hävis tililtä 120e kun tilasin nuo 2e ja 3e pakkukset oli pakko kuoleta koko tili ei kanta es tila nilta mitän
- yksi huijattu lisää
Voi itku!Tein tänään tyhmyyksissäni ja ajattelemattomasti tuon tilauksen, ennenkuin aloin etsiä netistä parempaa tietoa. Ei ole tullut mistään lehdistäkään luettua mitään varoituksia.
Tilillä näkyi heti katevarauksena 3 €. Siirsin heti rahat pois toiselle tilille. Mulla on Visa debit-kortti, eli ei varsinaista luottokorttia. Asetin kortille nettipankin kautta nopeasti myös uuden turvarajan, eli laitoin rajaksi 0 €.
Riittääkö tämä, pystyykö sieltä ottamaan enää mitään, vai pitääkö kortti vielä kuolettaa?
Rahaa sinne ei ole tulossa vasta kuin 14. päivä ja silloinkin vain muutama kymppi. Seuraava suurempi summa vasta ensi kuun puolella.
Laitoin FormLifen nettisivujen kautta peruutuksen ja laitoin vielä erikseen sähköpostia, jossa sanoin, että tervetuliaispakettia ym. ei tosiaan tarvitse lähettää, enkä halua olla firman kanssa enää missään tekemisissä ja jos karhuavat rahaa, laitan asian eteenpäin.
Riittääköhän tämä, vai pitääkö tosiaan alkaa vielä soitella kortin sulkupalveluun? - dandan
kannattaa varmaan sulkea koko tili, ja avata uusi.
- onni matkassa
Olipa hyvä että jokin varoitti tuolla takaraivossa ja tuli googlailtua vähän tarkemmin minne sitä on korttinsa numeron antamassa...jäipä antamatta kyseiset tiedot ja punainen rasti sivun yläkulmassa joutui toimintaan. Säästyi onneksi isommilta ongelmilta tämän ketjun takia. Kiitos
- Kisu
Itse tilasin Corexin tabletit kolmella eurolla, mutta lähtikin vain kaksi euroa. Tabletit tuli, enää kuudeksi päiväksi on tabuja jäljellä, joka päivä oon syöny. Energisemmän olon ovat antaneet ja paino on pudonnu, mutta liikuntaa olen lisännyt entiseen verrattuna, joten ehkä se johtuu siitä miksi paino on pudonnut , en tiedä, enkä välitä, koska ei ollut paha raha reikä. Heti kun tabletit tuli kotia, niin menin laittamaan sähköpostia lifeformille, että en halua vastaanottaa seuraavaa pakettia, perun jäsenyyden, ja that's that... sieltä tuli paluuviestinä, että vastaanotimme peruutuksesi ja jäsenyytesi on nyt lopetettu, mutta toivomme saavamme teidät jatkossa jäseneksi. Seuraavan paketin piti tulla..oliko 3.5.... niin silloin tuli sähköpostia että tätä lähetystä ei lähetetty, koska peruutitte tilauksen, ystävällisin terveisin lifeform. Eikä sitten enää yhtään mitään muuta ole tullut. Joten kannattaa ite HETI peruuttaa jäsenyys kun se 3€ paketti on tullut. Eikä ole mennyt sen jälkeen omituisesti rahaa tililtä. En ole tablettien puolesta enkä vastaan, mutta kerroin tässä vain omat kokemukseni. Empä itse kohdannut minkäänlaista draamaa.
- Anne
Kaikille ei ole käynyt samoin. Niin minäkin tein ja juuri laskin meni 3vk.a ja 4 päivää tuli kirje Morttenilta että kohta paketti tulee kiitos kun olet tilannut. Onneksi suljin kortin ja tilini heti kun eka paketti tuli! Älkää nyt luottako!
- Hyväuskoinen entinen
Anne kirjoitti:
Kaikille ei ole käynyt samoin. Niin minäkin tein ja juuri laskin meni 3vk.a ja 4 päivää tuli kirje Morttenilta että kohta paketti tulee kiitos kun olet tilannut. Onneksi suljin kortin ja tilini heti kun eka paketti tuli! Älkää nyt luottako!
Mulla oli 3€ varaus kun kuoletin kortin. No kirje tuli jonka päällä oli palautusosoite
Aalborgiin Tanskaan. Palautin sen saman tien ja laitoin mailin että palautin. Aikaisemmin olin perunut koko lähetyksen mallilla. Vastaus tuli kumpaankin että vastaat asiaan kun joutavat....hehe....pitäköön sen 3€ tyhmyyslisänä minulta. - Entinen hyväuskoinen
Hyväuskoinen entinen kirjoitti:
Mulla oli 3€ varaus kun kuoletin kortin. No kirje tuli jonka päällä oli palautusosoite
Aalborgiin Tanskaan. Palautin sen saman tien ja laitoin mailin että palautin. Aikaisemmin olin perunut koko lähetyksen mallilla. Vastaus tuli kumpaankin että vastaat asiaan kun joutavat....hehe....pitäköön sen 3€ tyhmyyslisänä minulta.Vastasivat tosi nopeasti että minut on poistettu heidän rekisteristä enkä tule saamaan mitään lähetyksiä heiltä. Palauttavat sen 3€ kun saavat palauttamani kirjeen. Kortti kun on lopetettu niin pistäkööt käteisenä takaisin .
- Argh
Voi jessus mitä säätöä!!
Sain vastauksen taas..
Hi!
Our terms was present, when you ordered. They are placed as a link, in the same sentence where you read, that you had to be over 18 years old to order. If the terms are not present or do not work, one must always contact the sales company to hear, what one is ordering. We have not had any other customers writing that our terms did not work in the period of time where you have been ordering nor have we experiensed any errors.
Your subscriptions have been cancelled and you will not receive any further shipments form Formlife.
I wish you a nice day.
Best regards
FormLife
Tanja
Kehtaavat vielä valehdella!?Ettei kukaan muu olisi muka valittanut asiasta.. Ja miten ihmeessä kenellekkään tulee mieleen että hei ehkä nää käyttöehdot ei toimi kun tässä vaaditaan että olen 18 v eikä mitään muuta, otanpas yhteyttä myyjään... ARGH!!! - virgodrag
heippa huijatut!menin minäkin halpaan ja luottokorttia veloitettiin.palautin kaikki kamat ja lähettelin kettumaisia emaileja englanniksi .sain kaikenlaisia yes but no but vastauksia ja jatkoin v...tuilua.kohta luvattiin palauttaa rahat ja nyt luottokunta seuraa tiliäni ja jos ei kohta fyffet näy niin alkavat toimenpiteisiin,mulle kuulemma sitten palauttavat rahat.Itse hakevat Formlifelta tai mistä sitte hakevatkin.Älkää lähetelkö mitään kohteliaita valituksia vaan suoraa v...tuilua sinne support formlifeen.Have nice day Jonas,better luck next time.
- D-tox
muija tilas pari life detox pakettii 3e ja 2e just tuolta formlifeltä n. kuukausi sitten. eilen ne persereijät oli napannu tililtä 160e. lähetin viestiä että perun kaikki ja tilinumeroo että rahat tonne kiitos hei. takas tuli joku automaatti viesti että yritys muuttaa ja vastaa ku kerkee eli ei varmaan ikinä. mikä olis seuraava askel?? soitaa tonne luottokuntaan ja itkee vaan raakasti??? kuinka sä toimit virgodrag ja kuinka nopeasti sait vastauksia tuolta formlifeltä? taitaa olla koko pulju jo kiinni. vittu mitä touhua.
- Hölmöläinen
D-tox kirjoitti:
muija tilas pari life detox pakettii 3e ja 2e just tuolta formlifeltä n. kuukausi sitten. eilen ne persereijät oli napannu tililtä 160e. lähetin viestiä että perun kaikki ja tilinumeroo että rahat tonne kiitos hei. takas tuli joku automaatti viesti että yritys muuttaa ja vastaa ku kerkee eli ei varmaan ikinä. mikä olis seuraava askel?? soitaa tonne luottokuntaan ja itkee vaan raakasti??? kuinka sä toimit virgodrag ja kuinka nopeasti sait vastauksia tuolta formlifeltä? taitaa olla koko pulju jo kiinni. vittu mitä touhua.
No ihan ensin ja välittömästi kannattaa kuolettaa se kortti jonka numero niillä on!!! Jos pari pakettia on tilattu, varmaan lähtee muutakin kuin tuo 160€ jos vaan pystyvät tililtä nyysimään.
Noilla automaattiviesteillä ne vastaa aina ensin. Sit joskus viikon-parin päästä saattaa tulla muutakin viestiä. Itte kirjoittelin niille ensin kans enkuks, mutta kun siirryin suomenkieleen, niin hyvin tuntuvat senkin ymmärtävän vaikka itse vastaavatkin aina englanniksi.
Luottokuntaan kannattaa tehdä maksunpalautusvaatimus, jos olet luottokortilla maksanu.
Pankkikortilla maksaneet ottaa sit omaan pankkiin yhteyttä.
Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilta löytyy valmiita malleja.
http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/?announcementId=b4d7a734-8617-4918-b242-d14300f0df98&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062
Tietty kannattaa kans yrittää pommittaa niitä sähköpostilla ja kokeilla niitten omilta sivuilta, että saako sitä kautta peruttua kans sitä tilausta. Mulla ainakaan ne ei mukamas "tunnistanu" minua, ennen kuin olivat lähettäneet sen kalliin paketin. Mutta kas kummaa kun oltiin jo tuttuja sen jälkeen kun olivat sen ekan kalliin paketin rahat saaneet, mur!!! - ja...
Hölmöläinen kirjoitti:
No ihan ensin ja välittömästi kannattaa kuolettaa se kortti jonka numero niillä on!!! Jos pari pakettia on tilattu, varmaan lähtee muutakin kuin tuo 160€ jos vaan pystyvät tililtä nyysimään.
Noilla automaattiviesteillä ne vastaa aina ensin. Sit joskus viikon-parin päästä saattaa tulla muutakin viestiä. Itte kirjoittelin niille ensin kans enkuks, mutta kun siirryin suomenkieleen, niin hyvin tuntuvat senkin ymmärtävän vaikka itse vastaavatkin aina englanniksi.
Luottokuntaan kannattaa tehdä maksunpalautusvaatimus, jos olet luottokortilla maksanu.
Pankkikortilla maksaneet ottaa sit omaan pankkiin yhteyttä.
Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilta löytyy valmiita malleja.
http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/?announcementId=b4d7a734-8617-4918-b242-d14300f0df98&groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062
Tietty kannattaa kans yrittää pommittaa niitä sähköpostilla ja kokeilla niitten omilta sivuilta, että saako sitä kautta peruttua kans sitä tilausta. Mulla ainakaan ne ei mukamas "tunnistanu" minua, ennen kuin olivat lähettäneet sen kalliin paketin. Mutta kas kummaa kun oltiin jo tuttuja sen jälkeen kun olivat sen ekan kalliin paketin rahat saaneet, mur!!!...nii, ja käykää allekirjoittamassa adressi ko. firmaa vastaan
http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__vastuuseen
Voi allekirjoittaa myös nimettömänä ellei halua nimeään näkyville. - pippuri 26
D-tox kirjoitti:
Hei täälä saman huijauksen uhri. Minä tein rikos ilmoituksen ,kuoletin luottokorttini ja tilasin uuden. Reklamaatio S-pankille, kaikki käymäni sähköpostit ja kopio rikosilmoituksesta, netti keskusteluista noukin määrätyt asiat myös ja pistin postiin. Kyllä alkoi tapahtua heti, kolmen päivän päästä oli rahat tilillä ja morten kirjoitti etten koskaan tule saamaan heiltä minkäänlaista pakettia.Tehkää samoin ,mutta se vaatii aikaa ja viiteliäisyyttä, mutta kannattaa.
- Pölvästi
Niin minäkin tein, ja sain inttäviä selityksiä, joihin myös vastasin inttävästi ja pirullisesti. Nyt sain tietää pankista, että rahat on hyvitetty. Luottokortti piti tietenkin heti myös sulkea. Riesaa siitä tuli, mutta selvisin sentään kuiville.
- Kiitollinen!
Huhhuh, olipa hyvä että luin tämän! Itse hieman kiinnostuin tuotteesta, ajattelin kuitenkin ensin lukea käyttäjäkokemuksia. Pelastitte siis ainakin yhden huijaukselta :)
- Viisastunut
Sama täällä ja ainakin hommaan tuotteet jostakin luotettavasta tahosta, niitäkin löytyy:) Kiitos tiedoista!
- rahat meni
Onko kukaan kuullut enää mitään tästä tapauksesta?
Minä olen tehnyt reklamaation FormLifelle ja pankille maksunpalautusvaatimuksen jo toukokuun alussa eikä mistään kuulu enää mitään. Jokohan koko asia on kuollut ja kuopattu...- 29
Tällä viikolla tuli (pitkästä aikaa) vastaus:
Hi XXX
I can see that you have made a charge back at your creditcard company, therefor I
can not do anything further for you in this case, until the matter is resolved.
Best regards
FormLife
Mette M
Laitoin sitte viikolla meiliä pankkiin ja euroopan kuluttajakeskukseen.
Pankista sanottiin, että asian selvittely voi kestää pari kuukautta. Yli kuukauden jo selvitelleet.
Kuluttajakeskus ei vastannut mitään, ainakaan vielä. Eikä ole sinne niitten sivuillekaan tullu uutta infoa, vaikka kesäkuussa piti tulla.
- Hölmöläinen
Mulla kans kestäny Sampo pankin kans selvittely jo yli kuukauden. Laitoin jo meiliä sinne ja kysyin että missä mennään kun ei mitään kuulu, niin vastaus tuli vaan, että mun asia on kansainvälisessä Visa luottokorttiyhtiössä käsiteltävänä ja ottavat yhteyttä kun jotain kuulevat. Kyllä tää on niiiiin pitkäpiimäistä odottelua tän asian kanssa. Toivottavasti vaan mahdollisimman monet sais rahansa takaisin!
- jjjjjjjjjj
Jaahas, eikös se nyt ole itsestään selvää ettei laitella kortinnumeroita mihinkään? Tuskinpa rahoja takaisin saa, perävalot vaan vilkkuu. Sorry nyt vaan ja suurimmat pahoitteluni kokemannaste huijauksesta, ei kivaa...
- heidi74
Sain nyt kaksi kuukautta myöhemmin pankilta rahat takaisin. Loppu hyvä, kaikki hyvä! Kiitos neuvoista mitä sain foorumista!
- jippiijei
Mä sain myös rahat takaisin luottokunnalta!!!! JEE!
Nyt vaan mietin, että kauanko noita ei tilaamiani tuotteita tulee säilyttää? LÄhetin formlifelle viestiä, että jos haluavat tavaransa takaisin niin voivat lähettää mulle palautuskirjeen jossa postitan heille kuuluvan tavaran takaisin. Omasta pussista en rupea postimaksuja maksamaan.
Käyttääkään en niitä uskalla vaikkeivat koskaan niitä takaisin haluaisi. Tiedä mitä moskaa ne todellisuudessa ovat. - Hölmöläinen
Onnea paljon sinulle! Tosi ihanaa kuulla, että rahoja tulee takaisinkin. :)
Itse olen ventannu nyt jo kolmatta kuukautta luottokunnan päätöstä, mutta mitään ei vaan kuulu :(
Ei kai niitä tarvii maailman tappiin asti säästellä. Kohtuullisen ajan, joka mielestäni on siinä kuukauden verran, jos odottelee niin eiköhän siinä ole ihan riittämiin FormLifelle aikaa vastata haluavatko tuotteensa takaisin. - Hyvä päivä
Täällä odotettu myös yli 2 kk. :(
Mutta hyvä, että jotkut saavat rahansa takaisin. Ehkä tässä on vielä toivoa ja typerä nimimerkkini on jonain päivänä totta. ;)- Hölmöläinen
No, lohduttavaa kuulla, että toisillakin venyy päätöksen saaminen. :)
Toivottavasti kaikilla tän huijauksen kohteeksi joutuneilla olis vielä jonain päivänä "Hyvä päivä" eikä tarviaisi olla enää "Hölmöläinen" tämän jälkeen ;))
- Hyvä päivä
Nyt on HYVÄ PÄIVÄ. :D
Osuuspankista tuli kirje, että ovat korvanneet koko summan tililleni.
Hip hei huraa!
Tsemppiä muillekin! Ja kiitos vertaistuesta!
Kestää, kestää, mutta lopussa kiitos seisoo. ;)
Huhtikuun puolessa välin tein tämän onnettoman tilauksen. Toukokuun 15. tein reklamaation pankkiin ja nyt ovat sitten vihdoin käsitelleet asiani. - Hölmöläinen
No niin, nyt on täälläkin luottokunta käsitellyt asiani ja rahat palautettu tilille!
Kyllä helpotti, vaikkakin kirjeessä luki, että "Huomioithan, että veloittajalla on mahdollisuus antaa lisätietoa tapahtumasta. Jos tapahtuma osoittautuu aiheelliseksi, pidätämme oikeuden veloittaa tapahtuman uudelleen tililtäsi".
Luulempa, että niin ei kuitenkaan tule enää käymään, toivottavasti ainakaan.
Kiitos myös minun puolestani kaikille vertaistuesta tässä sopassa, kuin myös hyvistä neuvoista :) - oikeudet??
Hei. Onkohan kyseessä sama firma, mistä tein itse tilauksen? (www.total-detox.fi)
Erehdyin itse tilaamaan ilmaisen tutustumispaukkuksen ja vasta pakkauksen mukana tuli "oikeat" tilaajaehdot. Niissä oli, että sitoudut 3kk kestotilaukseen, mutta mikäli tilauksen peruu 14 päivän sisällä tutustumispaukkauksesta niin silloin tilaus raukeaa, mutta tervetulopakkaus tulee lähettää firmalle käyttämättömänä takaisin. Peruin tilaukseni ja siitä tuli vahvistus, mutta tästä huolimatta he lähettivät uuden pakkauksen..hinta n. 50 €. Miten tulisi toimia? Eikös kyseessä ole rikos, sillä he rikkovat tilaajaehtojaan? Olenko velvollinen makasamaan laskun? Onneksi en ole antanut luottokorttini tietoja ja vaan maksaminen tapahtuu laskulla. Vastauksia kaivaten. - Hölmöläinen
Vaikea sanoa onko kyseessä samat "yrittäjät" uudella nimellä. Näitä detox-laastareita ainakin tämä FormLife mm. myi. (jota siis tämä ketju käsittelee)
Sehän voi olla, että heidän bisnekset on nyt menneet entisellä nimellä, koska Euroopan kuluttajakeskus tutkii heidän tapaustaan. Mutta nimeä vaihtamallahan homma saattaa taas jatkua.
Kävin pikaisesti kurkkaamassa noita sivuja jotka linkitit. Sieltä löytyi kohta jossa sanotaan kohdassa 13 näin: "Irtisanominen:
Tilauksesi voidaan irtisanoa milloin hyvänsä. Huomaa kuitenkin, että tilauksessa on 3 kuukauden sitoutumisaika. Irtisanominen astuu voimaan siitä, kun saat meiltä vahvistuksen irtisanomisesta. Tilauksesi ei lopu, vaikka jättäisit laskut maksamatta. Jos lähetät tuotteet takaisin, olet silti maksuvelvollinen. Palautusoikeus koskee ainoastaan testipakkausta, 14 päivän ajan, ja tällöin pakkauksen tulee olla avaamaton."
Ainakin nuo sivut muistuttavat hieman FormLifen sivuja.
Mutta mene ja tiedä, kehoittaisin sinua kuitenkin ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Sieltä osaavat varmaan antaa neuvoja tässäkin tapauksessa.
Onneksi eivät ainakaan tilillesi pääse, niin kuin meillä tämä "ystävämme" vieraili tileillämme omin nokkineen. - Carmelita
Minä sain luottokunnalta lupauksen että palauttavat rahani.
Olin kuitenkin ollut kiivaassa sähköpostisodassa yrityksen kanssa ja kerroin kuinka meitä on huijattu jne. Pyysivät sen nettisivun osoitteen mistä olin tilannut ja sen annettuani vastasivat että he eivät ole valtuuttanut ko. mainosta sekä että jatkossa kannattaa tilata suoraan heidän kotisivuiltaan. Noh, sitähän minä en tee koska en tuollaista kuraa tuolla hinnalla tahdo, mutta kuitenkin perjaatteessa ymmärrän firmaa, että ovat ostaneet mainospalveluja ja nää sitten mokaavat näin kriittisesti. Yritys maksoi minulle veloittamansa summan kokonaisuudessaan ja pahoittelivat tapahtunutta. Luottokunta ilmoitti että yritys on palauttanut saatavani, joten eivät maksa itse minulle. Käy, pääasia että sain rahani. :) - ei enää ikinä visaa
Luottokunta perseestä, eivät ilmoittaneet asian kulusta millään tavalla, suurin piirtein syyttivät kortin haltijaa väärin käytöstä. eivät myöskään ilmoittaneet, että luvaton korttiosotos oli mitätöity. arvaappa vaihtuiko kortti mastercardiin- ei mitään ongelmaa masterin kans. vaihtakaa tekin, luottokunta tanskalaisomistukseen, jättäkää uppoava laiva.
- wrtyuijhg
Lähetin mailia että en rupea käyttämään omia rahojani tuotteiden palauttamiseen ja että jos minuun ollaan vielä yhteydessä otan yhteyttä poliisiin rikosnimikkeenä petos. Sain mailin että palauta tuotteet samassa kirjekuoressa kuin missä ne tulivat ja kirjoita kuoreen "asiakaspalaute" niin homma unohdetaan. He maksavat postimaksun. Ei ole tullut sieltä muita yhteydenottoja.
- Eka ja vika kerta
Heippa kaikille! Menin itsekin lankaan, tilasin facebookin kautta(suomalainen mainos). Teksti oli KOKEILE 4€. Mistään ehdoista ei ollut puhetta tai että sitoutuisin maksamaan seuraavan paketin. Tavarat tuli 23.4, otin pillerit, ja kirjeessä sanottiin että seuraava paketti tulisi 25.4. Laitoin mailia samantien, että perun tilauksen enkä halua seuraavaa pakettia, haluan vain kokeilla ja plaa plaa plaa. Vastaus oli että olet sitoutunut maksamaan kokeilupaketin ensimmäisen paketin normaalihintaan. Jos haluat että rahat palautetaan tilille, niin silloin kokeilupaketti pitää myös palauttaa koskemattomana. Noh, tämähän ei enää onnistunut kun olin jo ottanut pillereitä ja käyttänyt jalkalappuja ensimmäisenä iltana.
Edelleen he vetoaa siihen sitoumukseen, jonka mukaan tosiaan maksaisin normihinnan seuraavista tuotteista. Ja kuulemma sivulla josta tein tilauksen, oli sitoumuskohta. EI MUUTEN OLLUT!
mutta ainakaan vielä ei ole seuraavaa pakettia tullut. Pankkikortin kuolletin, mutta tiliä ei tarvinnut sulkea. Eli katsotaan mitä tapahtuupi... Ainakaan rahaa ei pitäisi mennä yhtään enempää. Ja seuraavan paketin joka tulee lähetän suoraan takaisin.- rrkoholla
316 euroa tänään menettänyt.. 158e veloitettu kahteen kertaan. Ei minkäänlaista pienellä painettua eikä isommallakaan tekstillä ollut mitään ehtoja. Sitouduin ostamaan vain 4euron hintaiset tutustumispakkaukset. Eli yhteensä 8e. Samana päivänä laitoin spostilla (jonka osoitteen löysin heidän kirjeestään, joka oli tutustumispakkauksessa) peruutuksen seuraavasta paketista, joka tulisi jo viikon sisällä. Ei ilmeisesti mennyt viesti perille, spostiosoite oli muutettu. Firman nimi on nyt ilmeisesti vaihtunut (HEALTH CARE PAYMENT), mutta Tanskaan tämänkin PL-osoite on. Samaa tavaraa eri firman nimellä. Rikosilmoitus tehty, kortti kuoletettu. Sähköpostiliikenne firman kanssa ollut kiivasta tänään. Miten teille muille on käynyt; vuoden verran näköjään mennyt jo aikaa teidän kokemista petoksista.. Mitä muuta voin tehdä? Rahojani en halua heille lopullisesti menettää! Törkeää toimintaa kaikin puolin näiltä huijareilta!
- tyhmä
rrkoholla kirjoitti:
316 euroa tänään menettänyt.. 158e veloitettu kahteen kertaan. Ei minkäänlaista pienellä painettua eikä isommallakaan tekstillä ollut mitään ehtoja. Sitouduin ostamaan vain 4euron hintaiset tutustumispakkaukset. Eli yhteensä 8e. Samana päivänä laitoin spostilla (jonka osoitteen löysin heidän kirjeestään, joka oli tutustumispakkauksessa) peruutuksen seuraavasta paketista, joka tulisi jo viikon sisällä. Ei ilmeisesti mennyt viesti perille, spostiosoite oli muutettu. Firman nimi on nyt ilmeisesti vaihtunut (HEALTH CARE PAYMENT), mutta Tanskaan tämänkin PL-osoite on. Samaa tavaraa eri firman nimellä. Rikosilmoitus tehty, kortti kuoletettu. Sähköpostiliikenne firman kanssa ollut kiivasta tänään. Miten teille muille on käynyt; vuoden verran näköjään mennyt jo aikaa teidän kokemista petoksista.. Mitä muuta voin tehdä? Rahojani en halua heille lopullisesti menettää! Törkeää toimintaa kaikin puolin näiltä huijareilta!
Menetin 450e. En pystynyt tekemään mitään. Taidot eivät riittäneet. Yksi ilta meni itkiessä. Yhä harmittaa, vaikka jo vuosi aikaa.
- Husderton
I have not checked http://content-creaters.com/ in http://lynxconcept.com/ here for some time since I thought it was getting boring, but the last several posts are great quality so I guess I will add http://handmadeseo.com/ you back to http://blogs-service.com/ my everyday bloglist. You deserve it my friend http://my-littlesecret.com/ :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1213070Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen342453Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631102094- 1141680
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711388Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2681165Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .211070- 621067