Lindorff...mikä niitä vaivaa

tympii ja pahasti

Onko kellään kokemusta...??
Olin velkaa parit laskut jotka menivät lindorffille.Maksoin pääoman plus kulut ja korot.Lähettivät vielä 180 euron laskulle 60 euroa lisälaskun ja 240 laskulle 80 euron lisälaskun.Maksoin nekin.Sen jälkeen ovat laittaneet ulosottoon perintäkuluja,siis sen jälkeen kun olen maksanut velan,korot ja kulut niin on laitettu vielä jotain perimiskuluja ulosottoon.Näistä en ole saanut Lindorffilta erillistä laskua vaan sanoivat että minun pitää itse pitää huolta siitä että kaikki korot tulee maksettua??Häh?
Luulin siis maksaneeni kaiken ja kun soitin tarkistaakseni onko kaikki ok nyt niin vastattiin että joo,sulla on täällä vielä 5 euroa maksamatta plus ulosottovelat.
Mitä skeidaa tää on?Maksan velat ja silti olen ulosotossa?Mihin voin valittaa ja kannattaako se?

5

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lind örfff kusee

No pyydä nyt erittely kuluista....

• hhhhhhhyyyy

joo ne ovat juuri tuollaisia. itsellä oli muutama lasku ja sitten soitin nille että maksan laskut tänään ja kysyin summat. maksoin ja sitten viikon päästä pyysin lähettämään saldo kertymän, niin siellä oli maksamatta: 0,05€, 1,10 € ja muita samanlaisia. eivät ilmoita mitään mutta kohta on UO :ssa ne laskut. sieltä kannattaa aina pyytää saldo todistus muutaman päivän päästä kun on maksanut.

• ggfggfgfgf

jos ulos otossa on nii ei niille tarvii mitään enää maksaa

rupeisko suomen kansa olemaan nii maksuhäiriöistä että perintätoimistot vippifirmoineen ovat asiakaspulassa

• silleen-pä

Kannattaa selvitellä asiaa. Minulle oli laitettu väärä viitenumero laskuun ja maksamani summa meni ihan muuaalle, mihin piti. Pitkän selvittelyn kautta asia selvisi. Mene onlineen keskustelemaan, ota oma pankkitilisi saldo esille toiselle välilehdelle ja katos viitteet päivämäärät summat mitä olet maksanut ja kysy ovatko menneet perille. Ja häikkää löytyy, pakkohan heidän on tehdä oikaisu, kun sinulla on tiliotteissa merkinnät maksuista.

Ei nuo perintätoimistot virheettömiä ole ja myös heidän työntekijöilleen sattuu mokia, kun numeroita siellä pyörittelevät päivät pitkät.

• tyhmät maksaa!!!!!!!

wittu älkää maksako mitään peritä firmoille . fatta maksaa. sit toim tukea kyl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe