Etunimesi. Ei mitään kirjainta alusta tai lopusta

olkaa rohkeita :)

vaan nimi. Etunimi :).

89

2038

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä inise.

Laita ite

• älä unta nää

;D Laita itte ensin

• 15+5

Pupujussi, aloita sinä itse :). muut seuraa esimerkkiä, jos seuraa ;).

• entäs jos

välillä sukunimi ;D

• 15+5

Aaargh ei IKINÄ! :D

• olkaa rohkeita :)

Siis luuletteko oikeesti et suomessa on vain yksi nimisenne ihminen. Mulla on harvinainen nimi. Ja silti voisin kuvitella ettei kukaan minuu pelkän nimen perusteeella tunnista. Ainakaan täällä :). Helposti voin laittaa mut uskonpa et kukaan muu ei laita nimeensä :). Tässä nyt oli vaan ajatuksena joko karistaa ne toivon rippeet teiltä et hän on täällä tai pistää hyppii ilmaan tasajalkaa et hän ehkä on täällä. Ainakii joku samanniminen :).

• eipä hyövää

Ihan yhtä tyhjän kanssa etunimien osalta. Turhaa toivoa tosiaan, tai ei toivoa laisinkaan, kun mun nimisiä (sisältää tosin kaikki etunimet mutta silti paljon) on noin 27 000 ja hänen nimisiäkin n. 6000.

Sitten jos mennään sukunimiin niin mun nimisiä valtavat määrät edelleen, noin
        10 500. Hänen sukunimisiään puolestaan niin vähän, ettei taatusti mene huutelemaan sitä tänne, jos täällä sattuiskin olemaan.

• 5+2

Kari

• helppo sun on

ja karejahan ei suomessa montaa olekkaan.

• Eemeli Vaahteramäki

Mitä väliä, kun tänne voi kirjoittaa mitä hyvänsä.

• 10+4

Päivi

• Olkaa rohkeita :)9

"Eipä hyövää" -just tuota. Vois jopa kaupunginkin laittaa :). Kukaan ei tunnista. Paitsi mun viestejä seuranneena joku vois yhdistää heti nimen ja kaupungin perustein. Eikä silläkään niin välii.Niin eikö tuo ole sama jos laittas aina nimimerkkiin nimensä :) ? Mun nimi täällä jo tiedetään. Jos joku mun viestejä on kattonu tarkemmin joskus muinoin. Hyvä Kari ja Kari tuttu löytyy munkii muistista :). Liekö sama. Eli Tea on mun nimi.

• Luojan kiitos

Aika jännä etten ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota viesteihisi, vaikka olen näitä jo aivan liian pitkää lukenut. Kertaakaan ei Tea nimi ole tullut eteen. Niinan, Minnan, Osmon, pahvipojan ja Jarkon sekä muiden vakihöppänöitten viestit tunnistan kyllä heti. Jee, mä alan siis menettää otettani tästä..........

• ..
        Luojan kiitos kirjoitti:

Aika jännä etten ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota viesteihisi, vaikka olen näitä jo aivan liian pitkää lukenut. Kertaakaan ei Tea nimi ole tullut eteen. Niinan, Minnan, Osmon, pahvipojan ja Jarkon sekä muiden vakihöppänöitten viestit tunnistan kyllä heti. Jee, mä alan siis menettää otettani tästä..........

Niin paitsi jos oletkin viisitähtineN tai palstaörkkiäinen. Ne tais olla T-tyttöjä.

• (m)

Iillä alkaa.

• Tosimies71

Mikäli "Ajis" kertoo etunimensä lupaan olla hänen oven takana huomenna iltapäivällä. Minä olen kuitenkin Antti!

• mun nimi

...no herranjestas...Minna

• Tosimies71

Hmm. Siis "Ajis" = Minna? T:Antti

• Olkaa rohkeita :)

Hyvä Antti ! Tervetuloa messiin :).Toivoisin olevani "Ajis" :). Sais jonkun ovelleen jota kestitä :).

• Tosimies71

Kiitos kiitos!

Ole hyvä vaan :).

• Saku sammakko

Hillevi hiiri

Tai vaikka möööö mörkö. Anttikii on muistoissa mut kaukana vuosien takana :). En usko et samainen.Minna kaveripiirissä mut tuskin sama :). Eikö tuu nimiä enempää :) ?

• Ilman mimeä

Itse et ole rohkea, joten älä vaadi keltään mitään ennen kuin sinä kerrot.

• Aika kieroa

Mitä sä muuta niillä nimillä teet kun kiusaat täällä olevia?

Olen kyllä kertonut oman nimeni, et voisitte lukea tarlempaan, kertauksen vuoksi; nimeni on Tea. Enkä tässä ketään aio kiusata, ikävä jos koet asian niin.

• -mi24

Mutta kuis sie tänne exyit?

• ja sitten

maria

• Sitä sitten

Jeesus Jusuf

• varsogod
        Sitä sitten kirjoitti:

Jeesus Jusuf

yusuf...jeesus on kyllä arabiaks isa...

• tietysti

hanna

• porvoo.....

ketä hanna kaipailet ikävä palstalla ?

Teeeeeeeeeeee otti lieskat tästä aloituksesta. Ja vastaajat oli ilmeisesti ylläpito :). Mariaan ja Hannaankin oon törmänny ja ollu hetken tovereita. Vois luulla maailman olevan pieni. Miehiä täällä ei näköjään ole kun Antti ja Kari.

• justse.

Pekkka.

• en sano mäkään

no eipä monet uskalla etunimeä ilmaista, senhän voisi joku vaik tunnistaa :-)

• -minna-

Mä voin sanoa.

• Merja...

no..pitkästä aikaa täällä..

• 7

Jessica, pks.

• Rokan Antti ; )

Kyl työ ootte pelokkaita, Mie oon sovan käynny miäs ja mie uskallan sannoo nimeni nii vihollisel kuin omille..mut en mie tiiä..työ taaplaatte tyylillänne, näin se männöö..hihhih!

• 121570 ;)

Rokan Antti oli oikeasti Viliami Pylkäs. Karjalasta samassa kylässä asui, kuin mun pappa syntyi.

;)

• korjaus
        121570 ;) kirjoitti:

Rokan Antti oli oikeasti Viliami Pylkäs. Karjalasta samassa kylässä asui, kuin mun pappa syntyi.

;)

Viljam Pylkäs.

• Rokan Antti ; )
        korjaus kirjoitti:

Viljam Pylkäs.

Tiiän! Tiiän! Mie oon Karjalan Poikii itekii!..hihhih! Hää on tuttu miäs! : )

• Tosi on

Saku

• Juha.

Juha. Ja Tarjaa kaipaan 4ever. Vantaalla asuvaa. Ihminen ei kohtaa, kuin kerran elämässään toisen, jonka haluaa kumppanikseen. Minulla tämä menossa, seuraavaan elämään... Toivottavasti silloin onnestaa ... (LOL ). Otan yhden oluen vielä, vaikka onkin myöhäinen yö jo.....

• ei niin:)

ar

• miiimii25

mii.. kaipaa jar..

• ei niin:)
        miiimii25 kirjoitti:

mii.. kaipaa jar..

ei.. nainen..

• sanotaan sitten

timo idästä

• Rohkee gimma

Naima Unelma

• Joutas soutaa huopaa

Jorma Joutilas

• Pikku ukko
        Joutas soutaa huopaa kirjoitti:

Jorma Joutilas

Kalle kives

• minäkö tyhmä?

etunimeni, ei mitään kirjainta alusta tai lopusta:
      im

;D

• ; D

T..o Vähä lahjainen?

• jassu
        ; D kirjoitti:

T..o Vähä lahjainen?

Minä olenkin Jasmine

• ooks joQ

Jimi

• hahhuliii
        ooks joQ kirjoitti:

Jimi

Tai timi

• knoppi???

i-h-r-i-j-k

• snoopy,?

S-a-t-u-tä-t-i

• Ujo ja arka...

mutta kun en ole, niin en laita

• Ujo ja arka...

arvasin, että miinusta tulee, jos on ujo ja arka....

aina pitäisi olla niin rohkea, kaunis, sosiaalinen, jajajajajja niiin hirrrwween ihana......että plussaa tulis.

mutta jos ei ole niin ei ole ei voi mitään

• NuncleAsse

he..Hellevi, v..Valtteri, pikku Siiri.. Sa...Santtu..

• Anselmi

Pohjoisesta

• 17+15

Jolanda

• taksortso

Ullaulpukka zrrrrr.

• ImissU U

kaipaan yhtä Ulla ulpukkaa, mutta hän tietää sen joten
        nimeäni en tänne laita

• ihahaa hah haa

Pyhtää Polle-Kustaa

• Pessi Misti

Mitäpä se hyövää kertoa, kun mua ei kaipaa kukaan... Sekin jota itse kaipaan käytti vaan hyväkseen... Sinäkin Brutukseni. :( En olis uskonut ikinä sinusta sitä.

• Pessi Misti

Perun puheeni... Nyt olenkin Opti Misti! Otit yhteyttä rakas ystävä irl... Et ole Brutus, vaan oma rakas ystäväni. Kiitos!

• _osmo_

mesikämmen

• kuka siitäsaa kiksit

Mitä järkee on antaa oma nimensä tänne???

• teeeeeeeeeeeeeeee

no barbi saa kiksit ! tähkäpää. peukalo liisa.

• Pisnismiestä
    • ykselvi

fanittaa tuota turhista

• Elvisthehips

..she took my one ray of sunshine, she took my pride and my joy. She took my reason for leaving, she took my small baby boy.

• jonononnonl

Miksi kertoisin?

• 14+19

Antti Nykäskylästä

• U2

Marja-Leenukkaa

• tässäpä tämä

Irmeli

• HUOLTO POLIISI

Sinäkö Irmeli?

• teeeeeeeeeeeee

Voi raukkoja. Toisella palstalla tuli innolla etunimeä sukunimen ekan kirjaimen kanssa :). Mikä ihme teitä riivaa.

• etsrbrsh

etunimeni on etsrbrsh

• vain>iski ujous

v

• täällä toinen

v

• Eden...

Voi hyvä luoja mikä keskustelu. En tiedä edes miksi vaivaudun, mutta päätin olla rohkea, kun kaimoja tosiaan on vain se alle parisataa Suomessa.

Ketään ei voi silti tunnistaa mua varmasti... haloo ihmiset, se on vain etunimi x)

• sami

niin mikä tässä on vaikeaa

• viiksi muna pentti

viiksi muna pentti

• P. Anderson

Pamela.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe