palstalla,kiertuekin on jo alkanut,mutta aika vähän on kommenntteja,
oliskohan NW taantumassa
aika hiljaista
27
170
Vastaukset
- Hyvät merkit
Nightwishin fanit vanhenee, teinigoottitytöt jotka itkee Tarjan perään antaa periksi ja uudet fanit on vanhempaa ikäluokkaa jotka ei tykkää roikkua näillä sivustoilla.
Vihdoinviimein, Luojan kiitos.- äkkilähtökö
Et itse vanheta ollenkaan, sääli. Teinigoottitytöistä tuli lähinnä naisia ja antoivat periksi. Varsin ymmärrettävää. Vanhat fanit ovat yleensä vanhempaa ikäluokkaa eivätkä välttämättä roikkune useinkaan näillä sivuilla. Nykyfanit ovat lähestulkoon siis teinejä. Ainakin siis lapsenomaisia, jotka eivät nähtävästi vanhene ollenkaan.
- aikaskutakin
Liekö sitten kevätväsy tullut, kun rölli ei pläjäyttänyt kunnollisia aloituksia. Koittaisi nyt piristyä hiukan, että saataisiin taas toimintaa.
- Kuka nyt
vanhasta kaljuuntuvasta kosketinsoittaja deekusta joka ei edes hallitse omaa instrumenttiaan ja vanhasta lihavasta rääkyvästä hurrimuorista olisi edes kiinnostunut? tampiot kenties
- TuomaksenSoittotaito
Yksi trollin vakioväitteitä on, ettei Tuomas Holopainen hallitse omaa intsrumenttiaa/osaa soittaa omia sävellyksiään. Jos näin olisi, Holopianen soittaisi vähän väliä pieleen. Ainakin musikaaliset Youtuben kuuntelijat kuulisivat väärin soittamisen ja kirjoittaisivat kommentteja Youtubeen. Näitä kommentteja, missä kerrotaan, että Holopainen löi väärän nuotin jossakin kohdassa, on varsin vähän Youtubessa. Eli kyllä Holopainen osaa soittaa omat kappaleensa.
- TaiteilijaTeomas
Mitä ilmeisemmin näin on. En itse ainakaan ihmettelisi.
- lokakeli
Kun ei haukuta tai kaivata Tarjaa, niin muuten ei löydy jutunjuurta...luulisi että nämä megafanit kehuisivat täällä Anettea ja nyky NW:tä, mutta totuus on etteivät jutun juurta juuri saa aikaiseksi ilman Tarja-kytkentöjä. Sellaista se on...hiihtäminen kesällä!
- Hyvin menee
Niin, olin just tulossa tänne kirjoittelemaan, miten hiton hienosti vetävät nykyään, mutta sitten nämä jutut täällä taas sai minun järkiini.
On aivan helmien heittelyä sioille kirjoittaa tänne yhtään mitään. Varsinkaan positiivista bändistä.
Tällähetkellä noi 2 viimeistä keikkaa osoittaa, että Nightwish on elämänsä vedossa kokonaisuutena. Mutta siitä täällä keskustelu ei onnistu, kun on nää tapaukset, jotka torppaa niin törkeästi kaikki aloitukset.
Pitäkää te trollit tunkkinne täällä, itse kulutan mieluiten aikaa katselemassa vaikkapa hyviä youtube pätkiä dussseldorfista, ja amsterdamista, jossa bändi vetää neniin 6-0 2005 vuoden Nightwishia. Ovat siis tulessa, ja Anette laulaa paremmin kuin milloinkaan. Muutenkin ovat todella vapautuneet, mikä näkyy upeina esityksinä.
Siinä ny kuitenkin pari helmee lipsahti.- jjenna
olet kyllä aivan oikeassa, bändi vetää 1000 kertaa paremmin ja näkee että
kaikilla jäsenillä on mahtava fiilis olla lavalla - missäs mun sgeba
jjenna kirjoitti:
olet kyllä aivan oikeassa, bändi vetää 1000 kertaa paremmin ja näkee että
kaikilla jäsenillä on mahtava fiilis olla lavallaJuuTuubin videoitten pohjalta show on todella komea, kestää myös kansainvälisen vertailun. Oikeastaan näillä metallihemmoilla ei ole kovin kummoista lavakattausta, paitsi musta rivi skitta styrkkareita.
- tosikulahtanutta
Ei millään pahalla; mutta esim. kyllä on jotenkin kovin väsynyttä tämä meno ja itselle tuli mieleen joku suomalainen iskelmäartisti kesälavalla tai sitten jossain tangomarkkinoilla...ihan oikeasti, aika kammottavaa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=dAm3E3NTW0k- Täh
Ilmeisesti kulutat kesäsi tangomarkkinoilla ja kesälavoilla, itse en moisiin paikkoihin mene. Toi videohan on yllättävän hyvä tasoinen, ei ilmeisesti millään nokialla kuvattu.
- niii..
oikeassa olet,ei ole meno enään samaa kuin ennen ja Anette ei uskalla sanoa mitään "pojillle" vastaan teko hymyä koko mimmi
- tosikulahtanutta
Täh kirjoitti:
Ilmeisesti kulutat kesäsi tangomarkkinoilla ja kesälavoilla, itse en moisiin paikkoihin mene. Toi videohan on yllättävän hyvä tasoinen, ei ilmeisesti millään nokialla kuvattu.
Mitä videon tasosta vaikka ois 'megaluokkaa' kun tulee ilmi kaikki olennainen...eli puuduttavaa, keskitasoisesti laulettua keskinkertaisuutta. Olen aina toistanut, mutta kaukana ovat loiston vuodet...mutta se tulee vaan päivä päivältä vain selvemmäksi!! ps. kerran olen tainnut käydä kesälavalla kun siellä oli jonkun häät...
- Uskalsihan se
Anette sentään nuolla persettä sen verran että nimesi poikansa Nemoksi :)
Tai sitten antoi pojalleen sellaisen nimen, jolla oli merkitystä molemmille vanhemmille. Villi veikkaus vain.
- karppiatri
"Anette ei uskalla sanoa mitään "pojillle" vastaan teko hymyä koko mimmi "
Mistä sinä sen tiedät, monellako keikalla olet ollut mukana ? - TaiteilijaTeomas
I've become so numb
I can feel you there
Become so numb
So much far away
^ Tunnelmani nyky-Nightwishista.- Turtaa menoako?
Turtakin voi olla monella tavalla...
Iskevästi omaa tietä etsin Linkin Parkin tapaan:
http://www.youtube.com/watch?v=kXYiU_JCYtU
Tai Pink Floydin tyyliin hypnoottisen houreisesti aikuisuudesta lapsuuteen ja takaisin sahaten:
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_914453&src_vid=YQWszrZHBPI&v=9DqK2PkFgtw&feature=iv
"When I was a child
I caught a fleeting glimpse
Out of the corner of my eye.
I turned to look but it was gone
I cannot put my finger on it now
The child is grown,
The dream is gone.
I have become comfortably numb."
Tai U2:n konetyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=hWHwI-Hvpzo
Eli eivät nämä vaihtoehdot ihan heti lopu, jos Nightwish alkaa jättää kylmäksi ;-).
- You = numb
Nyt älysin, että TaitelijaTeomas on eri henkilö kuin keskustelupalstojemme päätoiminen trolli. Trollin henkinen kapasiteetti riittää homotteluun, huoritteluun, paskoitteluun ja vastaavaan, mutta hänen älynsä ja kielitaitonsa ei riitä ymmärtämään ja modifioimaan englanninkielisiä lyriikoita.
TaitelijaTeomas sanoo: I have become...
Ainakin osa niistä, joille Nightwish tai joku muu entinen suosikkibändi ei enää kolahda, on elänyt yli sen iän, jolloin he ylipäätänsä voisivat fanittaa jotakin bändiä tai sen edustamaa musiikkia.- Taitelija(ko)
Haha, joo
"Ainakin osa niistä, joille Nightwish tai joku muu entinen suosikkibändi ei enää kolahda, on elänyt yli sen iän, jolloin he ylipäätänsä voisivat fanittaa jotakin bändiä tai sen edustamaa musiikkia. "
Ehkä, ehkä ei, kukaan ei voi koskaan tietää.
- amutnaat
Joo ," oikeassa" olet. Sentään Himin sivuilla uusin kirjoitus 9.4 , Children of Bidomin 30.3 ja Rasmuksen 6.12. Muutenkin voimme todeta artistien suosion parhaaksi mittariksi Suomi 24 kirjoitusten määrän?
- Jos lasketaan
bändeille kohdistetussa vittuilun määrässä niin Nightwish on ykkönen.
"Jos lasketaan"
Miten niin? Ei kaikkia tarvitse ottaa vittuiluksi ylipäätään. Eikös Hynysen poppoo vie siinä tapauksessa kirkkaan voiton. Niillehän oikeasti vittuillaan joka käänteessä.
Minkä ihmeen takia kaikki täytyy ottaa niin vakavasti, jopa paskan jauhantakin.
Käsittääkseni tässä ollaan vapaa-aika ja viihde osiossa, niin eikös tänne pitäisi tulla vapaalla ylipäätänsä vain viihtymään, Itselläni on välillä oikein todellakin hauskaa ja välillä vähemmän. . Erillaiset mielipiteethän tästä viihdyttävän tekee, täällähän niitä voi laukoa.(melkein leimaantumatta) oletan. Aina on toivoa paremmasta, jollei muusta niin vaikka käytöstavoista.
- juurikinnäin
Juurikin näin kuin Oldbass sanoo tuossa yllä.
- suomi24..
mutta todella hiljaista on NW omilla sivuilla,keikka esityksistäkään ei ole kummosia arvosteluja,mutta ei hätää ,suomi24 pelastaa päivämme ;))
- jeh...........
Nightwishin viimeiset fanit = trollit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730