onko joku saanut jo viritettyä canal plus MM kiekko 24/7 kanavan kanavalistalle? itse en ole vaikka tehdasasetuksetkin palautettu. mistä tämä voi johtua?
canal plus MM kiekko 24/7
7
440
Vastaukset
- helposti.
Helposti tuo ilmaantui ja nyt näkyy testikuvakin ko. kanavalla. Itse olen antenniverkossa. Oletkos sinä kaapelissa vai antenniverkossa, jos kaapelissa niin minkä yhtiön kaapelissa?
- notta.
Saattaapi johtua siitä, ettei paikallinen kaapelioperaattorisi ole laittanut kanavaa vielä jakeluun. Lumotv:llä ei ainakaan eilen vielä näkynyt.
- aloittaja...
antenni minulla on käytössä, tosin sisäantenni. voiko sisäantenni olla liian huono?
- täälläkin ongelmia
minulla antenni verkko ja boxit kaon,salora,finnsat sekä samsungin digitv. finnsatissa ja samsungissa kanava löytyy, mutta kaonissa ja salorassa ei löydy vaikka tehdasasetuksetkin palauttanut olen ja kanavahaun tehnyt moneen kertaan. mistä tämä voi johtua?
- kyllä
kaikilla boxeilla ja telkkareilla pitäisi tuo kanava löytyä. jos ei löydy niin antenni signaalin lukupäässä jotain vikaa joka ei pysty tunnistamaan kyseistä kanavaa.
- ja paskat
jos antenni signaalin lukupäässä vikaa niin silloin ei löydy yhtään kanavaa. canal plus MM kiekko 24/7 näkyy kanavapaikalla 29 ja jokainen boxi kyllä löytää sen kun laitteen virittää. jos ei jostain syystä kanavaa tule listalle niin silloin yhteys laitteen jälleenmyyjään. kanava kuuluu maksutta canal plus total paketteihin.
- Haappo
palauta se paskakanava takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116