Jos sä et vieläkään tajuu kuinka paljon mä sua haluan, sun täytyy olla tyhmä tai mun täytyy olla hitonmoinen näyttelijä. No mä en oo näyttelijä ja sä et oo tyhmä. Eli sä tajuut, mutta koska sä et tee mitään, sä et vaan välitä :*(
Perjantai illan
10
197
Vastaukset
- Secret
Jokainen pystyy tuntemaan halua, halu ei ole se tärkein asia vaan Tunteet ja etenkin syvä, luja Rakkaus.
Toivottavasti pystyt tuntemaan niin häntä kohtaan. Sellainen on nimittäin harvinaista,
ei lainkaan tavallista tässä ajassa . . . - feelinggooood
Ennen kuin kaikki ryntäävät ilmoittautumaan välittävänsä juuri sinusta, voisit ehkä vihjata kohteesta vähän enemmän.
- Secret
Mutta nyt toivotan hyvää yötä. En ole viimeyönä enkä tänään nukkunut lainkaan, en edes tiedä montako tuntia olen ollut hereillä . . . olen aivan loppu. Öitä siis. . .
- MakiaaMahantäydeltä
Sua vain yli kaiken mä haaluuuaan :-)
- Secret
Jää halusi kanssa yksin, pelkkä halu on inhottavaa . . .
- taivaani päällä maan
Minä maaiiseet murheeni uunoohdan, sinisilmiis' kun katsoa saan :-)
- Yllätys?
No, just.... pitihän tääkin arvata....taas...tee jotai...
- Odotellen....
Tuu näyttää se mulle... Pääset paremmin liikkumaan kun minä..ja tiedät missä asun Mä näytän omat haluni ja tunteeni..
- porvoo....
Mistäköhän ihmeestä sun tekstistä tän oikean henkilön pitäisi sut tunnistaa kun tuossa tekstissäsi ei ole sit yhtään mitään minkäänlaisia tunnisteita =)
Hyvä ihminen laita selvä tunniste hänelle. Tai ota häneen yhteyttä ihan irl.
Mikä siinä nyt on niin vaikeaa sulle- Toi Provoo...
on kaunis kesäkaupunki, ja siellä on hieno kirkko.Uuno Turhapurosta näin, pitäis joskus tsekata sekin kylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1102719Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän161718Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671606Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --101557Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015