Mitä meinaat sanoa

Hyvääpäiväämitäkuuluu?

Kun pääset kasvokkain ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaisit tutustua?

23

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porvoo......

juuri noin.
      ei siinä muuta sanoja tarvita jos nähdään pitkästä aikaa.
      seuraavaksi sitten hymyillääkin varovaisesti suu auki =)

ai jos sä ihmettelet miksi mulla on suu auki ni se johtuu vain siitä että mun nenä on tukossa, pitää hengittää suun kautta =)

• kysyisin varmaan

hänen nimeä ja hän vastaisi:"et sä sitä kuitenkaan muista,vaikka kertoisin"...näin sitten kävikin:(...eli en nyt tiedä, mitä kysyisin?Jotain tyhmää varmaan?Mitä pitäisi kysyä,anna joku vinkki.

• teeeeeeeeeeeeeee

Huomennahan tuo päivä on kun hän saapuu ovelleni, jutellaan samat kun aina,virallisella puolella ja sit epävirallisellakin samat kun aina, aion kysyä saman kun aina ,et ootko kauan paikkakunnalla... plöristään jännittyneesti ajankohtaiset kuulumiset... siinäpä se ja jäädään kuin jotain vaille molemmat odotetaan ja sanotaan heippat ja ens kertaan.

• teeeeeeeeeee

Hää saattaa jotain kohteliasta mun hiuksista sanoo, ja kuikuilee sisälle, mut koskaan en älyy sanoo kuten joskus muinoin et juodaanko teet (hää ei jo kahvia). Muistasinkohan huomenna!!!!!!

• Birra birra

Ni varmasti se jutunjuuri lähtisi siitä tilanteesta, turha kai sitä etukäteen miettiä. Vitsi, vitsi, kyllä sitä vähän miettii, sehän on niin kuin jos ei osaa jotain kieltä kovin sujuvasti, no esim. ruotsia, niin etukäteen miettii vähän, mitä sanoo. Jotakin, mikä liittyy siihen, mitä tehdään?

• tuula-neiti

Kysäisen että "mennäänkö vihille?"

• ostoskuitti

Siihenhän minä vastaisin, että kyllä !

• katselee maahan

En mä taida enää haluta tutustua kehenkään.

• pitkäsäärinen..

Vihdoinkin nähtiin! Jokos nyt vaihdettaisiin ne puhelinumerot kun mentäisiin vaikka kahville..ja muisteltaisin koskas me tavattiinkaan?

• kaunista huomenta

näin on, kun katsoo maahan ei ainakaan kompastu :)

• iskureplajokatehos

Tietysti tää on ikimuistoinen ja ihan totta kans.

Olin työporukan kanssa Tallinnassa ja itse ensimmäistä kertaa Virun yökerhossa. Eräs mies tuli minun luokse iskemismielessä ja sanoi minulle: miksi sinä olet täällä joka perjantai.... Häkellyin, mikä ei ole tavoilleni tavallista ja rupesin jotakin sönköttämään, että olen täällä kyllä ihan ensimmäistä kertaa. :)
      Voi että, kuulin tuosta työkavereita kuulin ja pitkään.

• --??..??????...---------

Joo ja vihille ei kantsi mennä. Sihille niinkin. On kovaa on.

• jepjep :)
        --??..??????...--------- kirjoitti:

Joo ja vihille ei kantsi mennä. Sihille niinkin. On kovaa on.

Ei, kun tuo oli enemmän pelottavaa, koska en tiennyt mikä ihme kyssäri tuo oli ja ties mitä, vaikka olin joidenkin naisten reviirillä tms. Ei Tallinnassa kannata alkaa kenellekään ryppyileen, ei tiedä mitä saattaa tapahtua.

• Varmaankin

jotain sopivan typerää tyyliin...käytsä usein täällä, olipa paikka sitten kaatopaikka tai kirkon alttarilla ehtoollista nauttiessa.

• Rokan Antti ; )

Mitä sie nyt höpäjät ja löpötät..hihhih! Kyl sie tiiät, et mie tykkään ja rakastan sinnuu.Kyl tää elämä ja systeemit ruppee toimimaa ihmisten lailla, kuhan myö ollaan rauhallisesti ja ihmisen lailla. Näin tää männöö. Usot Sie! Sie oot miulle Rakas ja Tärkie! Mie annan siulle ISOT HALIT! ; ) Pus! Hali! Rutz! ; )

• Rokkarocks

Rokan-pojalle;
        Isken sinut replalla, luottoo vai tuottoo....?
        Kumpi?

• ostoskuitti

Jotain vaikka, että käyn ilmeisesti useinkin täällä ;) ?

• nyt naurattaa

;D

• ostoskuitti
        nyt naurattaa kirjoitti:

;D

No, se on hyvä, että jollakin on hauskaa =) ;)

• pörssitiedote :-)
        ostoskuitti kirjoitti:

No, se on hyvä, että jollakin on hauskaa =) ;)

No joo ja ostoskuittihan annetaan sitten kun "ottopäätös" öh tarkoitan "ostospäätös" on tehty..

Täytyypä tehdä aloite Keltaiseen Pörssiin uudeksi palstaksi nimeltään
        OTETAAN

• n>m

missä oot ollu?? nyt et lähe ennää minnekään!

• fdsfsfdg

tämä oli hyvä!

• ei se usko, moi

Usko jo1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe