Olet varmaan jossain, mutta lähetän sinulle silti halauksen ja puusun, ja on kyllä.
:)
Niin
11
143
Vastaukset
- -nainen--
onko tää naiselle ?
- ap
Miehelle
- -------
niin, kunhan aloittaja totesi viestillään vain olleensa täällä kaipaamassa toista miestä kuin minua jonka ilmoitin huomanneeni.
sellaista se elämä on. eikö niin- ap
Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.
- -------
ap kirjoitti:
Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.
mikä ihmeen kostaja =)?
en tod ole.
enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut. - ap
------- kirjoitti:
mikä ihmeen kostaja =)?
en tod ole.
enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut.jaahas, vai niin, just just.
- -------
ap kirjoitti:
jaahas, vai niin, just just.
älä nyt pelleile.
tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.
mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerro - ap
------- kirjoitti:
älä nyt pelleile.
paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.
jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerroEt ole hän, koska hän ei täällä luultavasti ole ja en ole todellakaan tunnistanut mitään nimiä täällä. Joten en tiedä kuka olet,valitan. Ja EN pelleile.
- abcdef..............
ap kirjoitti:
jaahas, vai niin, just just.
Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.
- -------
------- kirjoitti:
älä nyt pelleile.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerropitää seuraavaksi luopua kaikesta. pitäkööt tunkkinsa.
- ap
abcdef.............. kirjoitti:
Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.
Kuules hauku vaikka narsistiksi, paskapääksi, kusipääksi tai miksi vaan, no ok sitten olen sellainen, jos saat siitä vielä hyvän mielen niin sekin on ok.
Ei jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575855Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773193Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232380No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402075- 191988
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61609Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075