Olet varmaan jossain, mutta lähetän sinulle silti halauksen ja puusun, ja on kyllä.
:)
Niin
11
147
Vastaukset
- -nainen--
onko tää naiselle ?
- ap
Miehelle
- -------
niin, kunhan aloittaja totesi viestillään vain olleensa täällä kaipaamassa toista miestä kuin minua jonka ilmoitin huomanneeni.
sellaista se elämä on. eikö niin- ap
Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.
- -------
ap kirjoitti:
Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.
mikä ihmeen kostaja =)?
en tod ole.
enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut. - ap
------- kirjoitti:
mikä ihmeen kostaja =)?
en tod ole.
enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut.jaahas, vai niin, just just.
- -------
ap kirjoitti:
jaahas, vai niin, just just.
älä nyt pelleile.
tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.
mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerro - ap
------- kirjoitti:
älä nyt pelleile.
tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.
mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerroEt ole hän, koska hän ei täällä luultavasti ole ja en ole todellakaan tunnistanut mitään nimiä täällä. Joten en tiedä kuka olet,valitan. Ja EN pelleile.
- abcdef..............
ap kirjoitti:
jaahas, vai niin, just just.
Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.
- -------
------- kirjoitti:
älä nyt pelleile.
tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.
mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerropitää seuraavaksi luopua kaikesta. pitäkööt tunkkinsa.
- ap
abcdef.............. kirjoitti:
Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.
Kuules hauku vaikka narsistiksi, paskapääksi, kusipääksi tai miksi vaan, no ok sitten olen sellainen, jos saat siitä vielä hyvän mielen niin sekin on ok.
Ei jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514