Niin

ehkäpä niin

Olet varmaan jossain, mutta lähetän sinulle silti halauksen ja puusun, ja on kyllä.

:)

11

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen--

      onko tää naiselle ?

    • ap

      Miehelle

    • -------

      niin, kunhan aloittaja totesi viestillään vain olleensa täällä kaipaamassa toista miestä kuin minua jonka ilmoitin huomanneeni.
      sellaista se elämä on. eikö niin

      • ap

        Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.


      • -------
        ap kirjoitti:

        Etkös ole se kostaja mies? En kaipaa ketään muuta kuin häntä, mutta toivotan tänne nyt kauniita unia ja menen nukkumaan. Niin ja on kyllä,Ikävä,isolla ii:llä.

        mikä ihmeen kostaja =)?
        en tod ole.
        enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut.


      • ap
        ------- kirjoitti:

        mikä ihmeen kostaja =)?
        en tod ole.
        enkä ole ollut ever kostamassa kenellekään vaikka vihainen olisinkin ollut.

        jaahas, vai niin, just just.


      • -------
        ap kirjoitti:

        jaahas, vai niin, just just.

        älä nyt pelleile.
        tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
        paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.

        mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
        mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
        mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
        lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
        jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
        miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerro


      • ap
        ------- kirjoitti:

        älä nyt pelleile.
        tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
        paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.

        mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
        mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
        mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
        lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
        jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
        miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerro

        Et ole hän, koska hän ei täällä luultavasti ole ja en ole todellakaan tunnistanut mitään nimiä täällä. Joten en tiedä kuka olet,valitan. Ja EN pelleile.


      • abcdef..............
        ap kirjoitti:

        jaahas, vai niin, just just.

        Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.


      • -------
        ------- kirjoitti:

        älä nyt pelleile.
        tiedät tasan tarkkaan kuka mä olen.
        paljastit itses tolla jaahas kommentillasi mitä olet käyttänyt ihan tietosesti mulle.

        mut mikä ihmeen kostaja mä muka olen ?
        mä en ole kostamisesta jauhanut ever sulle, enkä kenellekään muullekaan.
        mähän olen kirjoittanutkin täysin päinvastaisia juttuja kun kostamisia täällä.
        lämpimiä mitä olet varmasti lukenutkin, olethan leimannut juttuni kommentillasi
        jaahas. siis olet kommentoinut ketjuihin mihin laitoin vesiselvät nimi tunnisteet kuka mä olen ja ketä kaipailen jotka olivat menneet jo etusivulta kauan sit, mut nostit ylös kommentillasi ketjun. mä en ole dorka, enkä sokea. huomaan kyllä.
        miksi leikit jatkuvasti, mitä sä oikeasti haluat. kerro

        pitää seuraavaksi luopua kaikesta. pitäkööt tunkkinsa.


      • ap
        abcdef.............. kirjoitti:

        Aapeellä oo ikävä muuta, kun omaa narsistista minäänsä.

        Kuules hauku vaikka narsistiksi, paskapääksi, kusipääksi tai miksi vaan, no ok sitten olen sellainen, jos saat siitä vielä hyvän mielen niin sekin on ok.

        Ei jaksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe