Hei!
Täällä näyttäisi olevan monta narsisti asiantuntijaa. Sanokaa, oliko ex- mieheni narsisti. Olimme yhdessä viikkoa vaille 20 vuotta. Tiedän, että elämämme kudottiin tiukasti yhteen. Kasvoimme yhdessä, kasvatimme kolme lasta (ja teemme sitä edelleen) , koimme kaikenlaista.... mutta silti kaikkea tätä en muistele kaiholla, koska NYT koen elämäni vasta alkaneen ja ihmettelen mihin ihmeeseen hukkasin nuo 20 vuotta.
Mieheni halusi aina olla oikeassa. Hän jyrisemällä ja isolla äänellä vahvisti oman näkemyksen oikeuden tai ivaamalla minun mielipidettä.
Hän omi lapseni ja väitti, etten ansainnut olla äiti.
Hän väheksy tekemääni työtä lasten eteen ( olin lähemmäs 10 vuotta kotona heitä hoitamassa) ja korotti oman osuutensa kaiken yläpuolelle.
Hän mainipuloi lapsiani avioliitona aikana ja tekee sitä vieläkin. He eivät arvosta äitiään.
Hän syytti minua kaikista perhettä kohdanneista vaikeuksista ja ongelmista.¨
Hän ei halunnut keskustella asioista. Vaan lateli ehtonsa, joiden tavoite oli litistää minut sekä henkisesti että taloudellisesti.
Hän suuttui valtavasti ja muuttui hetkessä todella julmaksi ja välinpitämättömäksi.
Hän manipuloi ystäväpiirimme ja sukulaisemme tekaistuilla jutuilla minusta.
Hän hoiti asiansa itselleen parhaiten sopivaksi tehokkaasti ja nopeasti, niin ettei minulle jäänyt neuvotteluvaraa.
Hän ei välittänyl lainkaan lastemme hyvinvoinnista heidän eläessään minun luonani, juuri tämän vuoksi lasten tarpeet eivät enää kiinnostaneet.
Hän oli mielestään tehnyt perheemme puolesta jo kaiken tarpeellisen ja liikaakin.
Hän ei osannut puhua juuri muusta kuin rahasta.
Onko exäni narsisti vai ei?
nefernefernefer
3
118
Vastaukset
- M.B.
Kömpelön ihmisen vääristynyt suhde valtaan. Narsismista en tiedä.
Olit helppo alistamisen kohde. Toivottavasti et ole sitä enää :) Hukattuja 20 vuotta ihmettelen - etkö näe niissä vuosissa mitään positiivista ja säästämisen arvoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899