Onko exäni narsisti vai ei?

nefernefernefer

Hei!
Täällä näyttäisi olevan monta narsisti asiantuntijaa. Sanokaa, oliko ex- mieheni narsisti. Olimme yhdessä viikkoa vaille 20 vuotta. Tiedän, että elämämme kudottiin tiukasti yhteen. Kasvoimme yhdessä, kasvatimme kolme lasta (ja teemme sitä edelleen) , koimme kaikenlaista.... mutta silti kaikkea tätä en muistele kaiholla, koska NYT koen elämäni vasta alkaneen ja ihmettelen mihin ihmeeseen hukkasin nuo 20 vuotta.
Mieheni halusi aina olla oikeassa. Hän jyrisemällä ja isolla äänellä vahvisti oman näkemyksen oikeuden tai ivaamalla minun mielipidettä.
Hän omi lapseni ja väitti, etten ansainnut olla äiti.
Hän väheksy tekemääni työtä lasten eteen ( olin lähemmäs 10 vuotta kotona heitä hoitamassa) ja korotti oman osuutensa kaiken yläpuolelle.
Hän mainipuloi lapsiani avioliitona aikana ja tekee sitä vieläkin. He eivät arvosta äitiään.
Hän syytti minua kaikista perhettä kohdanneista vaikeuksista ja ongelmista.¨
Hän ei halunnut keskustella asioista. Vaan lateli ehtonsa, joiden tavoite oli litistää minut sekä henkisesti että taloudellisesti.
Hän suuttui valtavasti ja muuttui hetkessä todella julmaksi ja välinpitämättömäksi.
Hän manipuloi ystäväpiirimme ja sukulaisemme tekaistuilla jutuilla minusta.
Hän hoiti asiansa itselleen parhaiten sopivaksi tehokkaasti ja nopeasti, niin ettei minulle jäänyt neuvotteluvaraa.
Hän ei välittänyl lainkaan lastemme hyvinvoinnista heidän eläessään minun luonani, juuri tämän vuoksi lasten tarpeet eivät enää kiinnostaneet.
Hän oli mielestään tehnyt perheemme puolesta jo kaiken tarpeellisen ja liikaakin.
Hän ei osannut puhua juuri muusta kuin rahasta.

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.B.

Kömpelön ihmisen vääristynyt suhde valtaan. Narsismista en tiedä.

Olit helppo alistamisen kohde. Toivottavasti et ole sitä enää :)

• o/

=)

• Hukattuja 20 vuotta ihmettelen - etkö näe niissä vuosissa mitään positiivista ja säästämisen arvoista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe