Tietokoneet suljettu!

Käväisin lehtiä lukemassa kirjastossa ja huomasin otsikon asian.
Miksi sitten muutaman päivän on ollut jo laput koneissa?
Onko niin, että sieltä lähti asiattomuuksia?

29

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet asiaton ukko

Siehän se asiattomuuksia viljelet, kun yleisellä palstalla omia asioitasi lorsailet. Mene yksityisille saiteille niitä kirjoittelemaan. Sitten vielä niitä puolituhmia laulunvärssyjä tänne lainailet. Siinnä sinulle asiattomuuksia.

• luki lapussa

Oisit lukenut sen, mitä lapussa luki. Ai niin, ne silmälasit. Joo. Ja toisaalta, on sulla jutut vähissä, ei muuta voi sanoa.

• saensuuri iskee

Olisko joku maahanmuuttoa arvostellut kirjaston koneilla ja siksi ne on suljettu? Muutenkin tää 24 Lieksa palsta kuihtuu kun suurinosa kuka haluaisi kirjoitella on kirjoituskiellossa!

• Olisiko sitten niitä asiattomuuksia lähtenyt koneilta, joten aivan oikein MK

• linuksia pukkaa

Vai sensuuri iskee. Niinkö arvelet. Täällä ei kirjoittele kuin muutama persoona ja usiampi sivupersoona.
      Ja toisaalta noissa lapuissahan luki miksi koneet on kiinni.

• Mitä toisaalla luki? kerrohan miksi ne oli suljettu ja kerrottiinko miten asia on sinun haittaviksi.Minä en nähnyt asiaan perusteluja vaikka uudet silmälasit onkin ja kalliit jos näistä vihjailette. Mutta todella ongelmalliset vielä Markku

• linuksia pukkaa
        markkukorpinen kirjoitti:

Mitä toisaalla luki? kerrohan miksi ne oli suljettu ja kerrottiinko miten asia on sinun haittaviksi.Minä en nähnyt asiaan perusteluja vaikka uudet silmälasit onkin ja kalliit jos näistä vihjailette. Mutta todella ongelmalliset vielä Markku

Lapussa luki, miksi ne on kiinni. Monesti se pitää vielä kertoo, vai et sie ossoo lukea. Vai ootsie sokkee.

• Kyrpä-Jooseppi!

Hevosmiesten tietoimiston mukaan, kirjastossa jahdataan kepulaisten lähettämiä viestejä, oikeen olan taka!

• Satunnainen lukija

Kylläpä on kivaa kun tää Lieksalaisten omatunto kirjoittelee taas.

• Suokko Parta

Näkivät sinut ikkunasta ja laittoivat laput koneisiin siksi, ettet kirjoittele omiin viesteihisi vastauksia.
      No, ei tosissaan, joku nörtti on kuulemma laittanut kirjaston tietoverkkoon viruksen, joka laittoi tietokoneet vikasietotilaan, ongelmaa on yritetty korjata, mutta tietokoneen sammutusvirus estää ongelman korjaamisen. Kuulemma kuluja tulee noin 2500€ järjestelmän palauttamiseksi ennalleen. On jopa harkittu, että kirjaston koneet otettais pois koska jokaisella on nykyään kotona tietokone.

• Älä Suokko höpise!

Jokaisella ei ole kotona tietokonetta! Heistäkään, joilla tietokone on, ei kaikkien tietokoneissa ole internet-yhteyttä!

• Suokko Parta voitko vastata huudoistasi? syytät että olisin aiheuttanut vanhinkoa kirjaston koneille.! syytös on aiheeton koska kävin lukemassa Ilkka lehteä joka ilmestyy Etelä pohjanmaalla ja näin voin seurata asioita sieltä nytkin havaitsin, että lähinaapurini oli kuollut.
      luin myöskin lähipitäjien lehtiä koska myös ne kiinnostavat ja esim Juuan asiat koska meillä on siellä tuttavia ja myöskin omakotitalo kesäasuntona suvun paikka.

Ystävällisin terveisin markku

• Linuxtampax10

Missäs kohtaa Suokko Parta Korpista syytti?Markku,jäähdyttele vähän,taas kerran.

• Lue se kirjoitus, Ensinnäkin väitätkö ,että kiejaston ihmiset riippuvat ikkunassa kytäten milloin tulen kirjastoon.
        Toiseksi oli väite, että vastailisin omiin kirjoituksiin se ei pidä paikkaansa joten sellainen on väärä syytös!
        Sitten vielä voisi todeta, että toimintani olisi kirjaston koneisiin aiheuttanut viruksen, Koska en ole koneita käyttänyt niin perusteeton väite
        Ele monta perusteetonta väitettä Terveisin markku
        Myös Linuxtampax10 kirjoituksesi nimeltä mainiten on solvaava tarkoitus

• Suokko Parta

Tuo "näkivät sinut ikkunasta "oli vitsi ja tietääkseni sinä ET ole mikään tietokonenörtti, joten lue juttu ja mieti ennenkuin alat minua syyttämään.

• Suoko parta.
      On kuitenkin eri asia mikä on vitsi joten tässä vaiheessa jos ymmärrät asian, voinet toimia siten kuin mikä on hyvä tapa jos asian ymmärrät.

On aivan selvää että olet kirjoittanut harkitsemattomasti ja olen vastannut noihin kirjoittamaasi tekstiin. syyttäjänä on aivan eri henkilö virkansa puolesta jos se katsotaan tarpeelliseksi.
      On valitettavaa, että noita lipsahduksia tulee jopa eduskunnassa joten kyllä niihinkin puututaan terveisin markku

• Kyrpä-Jooseppi!

Noh noh..lopetappas taas se toisten uhkailu Korpinen!

Tiedät itsekkin että toisten uhkailu tällä palstalla , ei johda yhtään mihinkään, vaan sinä itse tuolla menolla tulisit kärsimään tappion, joka kerta!

Pysy edes joskus ketjun aihessa, äläkä sekoa oman minääsi aina!

Alkaa ärsyttää tuollainen hölmöys!

• Liekkö se höntti?

Eikö se Korpinen tiiä mikä on nörtti, kun luulee sitä itseensä kohdistuneeksi haukkumanimeksi. Ei ollut höntti, vaan nörtti.

• Kirjasto kuivuu!

Ai vain muutaman päivän? Suurin osa Lieksan kirjaston koneista on ollut kiinni jo muutaman kuukauden! Vain muutama kone on käytössä, nekin 15 minuutin rajoituksella! Köyhäksi on mennyt! Liekö Esko Lehto kaiken takana?

• K jooseppi oletko kenties puolueen virkailija oikeuslaitoksessa?

Toiseksi Aina vaan tulee selityksiä ja peiteltyä vihjailua.
      On kuitenkin niin,että arvostamani kirjastovirkailijat ovat kirjoituksesi johdosta joutuneet myös joutavanpaiväisen kirjoituksen kohteeksi, siten että täällä väitettiin heidän olevan"näkivät sinut ikkunasta" sellaiseen työskentelyyn en voi uskoa eiko heillä ole ihan tekemistä muutenkin palvellakseen kuntalaisia.
      Kyseessä on siis julkinen solvaus se on kanntani asiaan.Markku

• Parta Suokaa

Just, jooooo!
      Kylläpäs nyt otat kierroksia aivan turhaan.

• Kysymys oli kirjaston tietokoneista eikä minun henkilöstä.
        Eli aivan selkeä asia pitäisi olla se, että olisi paras lopettaa asiattomuudet kohtaani "parta suokaa"

• Linuxtampax10

"Myös Linuxtampax10 kirjoituksesi nimeltä mainiten on solvaava tarkoitus"

Joko kävit tutkintapyyntöä esittämässä,Markkukorpinen?Se on kumma homma että täällä pitää päivystää jos joka kommentti tuntuu solvaamiselta ja kuitenkin joka kohtaan kommentoida.Mene facebookkiin,siellä ne muut omalla nimellä kirjoittajat on,eikä tarvitse narista niistä nimimerkeistä niinkuin toisessa ketjussa SOLVAAT

• Kunhan ehdin juuri tästä kirjoituksesta.? oliko sinulla harkintaa olemassa.

Minulla on muuta tekemistä esim lapra lastenhoitoa ja tänäänkin kokousta ja pöytäkirjan kirjoittaminen ja sairaan läheisen henkilön luona käynti (saattohoito.)
        Kuitenkin on tärkeä valmistautua huomiseen konserttiin solistiosuus ja hymyillä soittovehkeiden roudaus toiseen paikaan jossa jatkot ja sunnuntain kokoukseen sekä sitten maanantaina laulattamista, joten en ole toimeton
        Mutta selvää on jotta kohtaani taitamattomat henkilöt hyökkäävät puskasta mutta se on heidän häpeä Markku

• joko tajuat

Nuo kirjoituksesi ovat sattumoisin kirkkaasti sääntöjen vastaisia, valtaosin väärillä osioilla ja suurelta osaltaan kuten tuo ylempänäkin oleva useiden satojen muiden kirjoitusten kanssa ne kuuluisi sinne omille sivuille.
      Mikäli on kova tarve kertoilla noita omia tekemisiään, niin niitä varten on kyllä sosiaaliseen mediaan luotu facebookit, witterit ja jopa s24 on minä osio. Kirjoittele sinne, eläkä täällä tarkoituksellisesti muita ärsytä.

• Joko tajuat lopettaa, ei ole ihme ,että jotkut tietokoneet suljetaan koska jos jostakin aiheesta kirjoittaa niin taityamatomat alkavat hieman liikaa kehumaan meikeläistä jotta ihan menee rinta rottingille ja joskus kummasti alkaa tulla jopa ilmavaivoja ei kuitenkaan sillä leipää tienaisi että takapuolella soittaisi rentun ruusua

• Nusen ärrällä

Jukoliste on teillä siellä Kepulisti pientä on meidän ärrä höpinät tähän menoon
      Nyt on Nusen vuoro nauraa

• Terveisiä vaan Nurmekseen oikein Piris-esti ja Kämäräis-esti ja Vainion joka on pää.
      Tuttavallisesti hän joka tuntee senkin kylän viimeksi eilen käynyt apsilla kulkiessa ja myös siellä Bomballa esiintynyt useamman kerran ja myös torilla paljon ystäviä tullut matkan varrella.
      On oikein mukavaa kun kurkkua kätkättää se teköö hyvää sialulle

• Huru-ukot huutaa

Ootko ihan päästäs sekasin kun tuollasta p..... suollat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5548
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1369
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1355
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      872
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      867
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      9
      796
    Aihe