hyvän tuule musiikkia

kivaa lauantaita

45

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ufo tarjosi kaakaon?
      • kivaa lauantaita

        martti Sservo on tosi hyvä!


    • Hyviä ja onnellisia muistoja tulee mieleen ja muutenkin munakas biisi, lisäksi
      on mun mutsin lempi-bändi ja Brian Setzer yleensä, kiva mielikuva tulee aina itselle, kun 70-kymppinen mamma rokkaa Tynden kanssa. :D (Tyyne on mutsin koira). Klassikko, joka kestää aikaa. :) http://www.youtube.com/watch?v=Q2IP6Q23WUk

      • kivaa lauantaita

        heh kunnon rokettirollia!


      • 20

        viimeksi mutsis oli 80 vuotias


      • 20 kirjoitti:

        viimeksi mutsis oli 80 vuotias

        No ei nyt sentään... :D


      • jepajeejeeeee

      • Jepaaaaaah
        jepajeejeeeee kirjoitti:

        "Pienenä kurisioteettinä mainittakoon, että mutsini sai 4kk ehtoollista
        kun kävi pahoinpitelemässä tyttäreni äidin silloisen miesystävän, kun tää
        oli humalassa lyönyt Tyttöäni. Minä olin silloin lukkojen takana ja parempi
        sille ukolle ettei tekijä ollut minä tai iso-veljeni.

        Mutsi on tarvittaessa TerrorMachine... :D
        http://www.youtube.com/watch?v=TCUU4Eir3YM"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9798352#comment-48994084

        "Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9798352#comment-48994084


      • Malva Lehto
        20 kirjoitti:

        viimeksi mutsis oli 80 vuotias

        Vuos sitten sen äiti oli kuuskymppinen, vuodessa uuden Gunvor Berigmanin äiti nuorenee tai vanhenee kymmenen vuotta, ihan mitä rikkaan rouvan pulinarooli vaatii


      • Jepaaaaaah kirjoitti:

        "Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9798352#comment-48994084

        1977 tai 8 mutsi kuristi lukolla tajuttomaksi Napakan portsarin. Hurja mimmi aikoinaan, monet joilla "karvanopat" killuu jalkovälissä oli hätää kärsimässä, kun mylly alkoi jauhaa. -82 itse Judoon seittenvuotiaana, mutta se on jo toinen tarina.
        Että kyllä ne "nartutkin" osaa... :)


      • Malva Lehto
        kaishakunin kirjoitti:

        1977 tai 8 mutsi kuristi lukolla tajuttomaksi Napakan portsarin. Hurja mimmi aikoinaan, monet joilla "karvanopat" killuu jalkovälissä oli hätää kärsimässä, kun mylly alkoi jauhaa. -82 itse Judoon seittenvuotiaana, mutta se on jo toinen tarina.
        Että kyllä ne "nartutkin" osaa... :)

        ei hurja vaan väkivaltanen hullu



      • 17+17+17
        kaishakunin kirjoitti:

        1977 tai 8 mutsi kuristi lukolla tajuttomaksi Napakan portsarin. Hurja mimmi aikoinaan, monet joilla "karvanopat" killuu jalkovälissä oli hätää kärsimässä, kun mylly alkoi jauhaa. -82 itse Judoon seittenvuotiaana, mutta se on jo toinen tarina.
        Että kyllä ne "nartutkin" osaa... :)

        Miksi se niin teki?


      • 17+17+17 kirjoitti:

        Miksi se niin teki?

        Väänsi sen 5 sekuntia itseään tuplaten painavan miehen kanssa, haki lukot ja lopetti pelin. :)


      • Malva Lehto kirjoitti:

        ei hurja vaan väkivaltanen hullu

        Oli Suomeakin edustamassa maajoukkueessa alle 65-kiloisissa. :)


      • kunvori rouva
        kaishakunin kirjoitti:

        Väänsi sen 5 sekuntia itseään tuplaten painavan miehen kanssa, haki lukot ja lopetti pelin. :)

        Etkö ymmärtänyt kysymystä?

        Miksi se niin teki?


      • diana kuningatar
        kaishakunin kirjoitti:

        Oli Suomeakin edustamassa maajoukkueessa alle 65-kiloisissa. :)

        Missä lajissa ja missä kisoissa,rikkaiden rouvien väkivaltakisoissako?


      • kunvori rouva kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt kysymystä?

        Miksi se niin teki?

        Näytöksessä. Näytösluonteisesti. Vai mitä muuta luulit? :)


      • Lankaan menin
        kaishakunin kirjoitti:

        Näytöksessä. Näytösluonteisesti. Vai mitä muuta luulit? :)

        Aijaa tuollaista! :=)))


      • Lankaan menin
        kaishakunin kirjoitti:

        Näytöksessä. Näytösluonteisesti. Vai mitä muuta luulit? :)

        Aijaa tuollaista! :=)))


      • rouva rikas hki
        kaishakunin kirjoitti:

        Näytöksessä. Näytösluonteisesti. Vai mitä muuta luulit? :)

        Oletko oikeasti hieman jälkeen jäänyt,miksi sun äiti on väkivaltanen?


      • rouva rikas hki kirjoitti:

        Oletko oikeasti hieman jälkeen jäänyt,miksi sun äiti on väkivaltanen?

        Vai niin. Tehdäänkö sinustakin parilla muksilla nuppiin jälkeenjäännyt?

        Jos sulla ei ollut muuta niin soromnoo..


      • kaikkee sitä

        Ai poliisille oikein kirjotit että sun mielestä jonku kirjottajan pitäs kirjotella huuhaa-palstalla. =)))


      • rouva rikas hki
        kaishakunin kirjoitti:

        Vai niin. Tehdäänkö sinustakin parilla muksilla nuppiin jälkeenjäännyt?

        Jos sulla ei ollut muuta niin soromnoo..

        Niinkö susta tuli jälkeenjäänyt, ilmeisesti äitis oli asialla.

        Menetkö plokia päivittään?


      • pekkanaapurista
        kaishakunin kirjoitti:

        Vai niin. Tehdäänkö sinustakin parilla muksilla nuppiin jälkeenjäännyt?

        Jos sulla ei ollut muuta niin soromnoo..

        uhkailet taas väkivallalla naista


      • 22
        rouva rikas hki kirjoitti:

        Niinkö susta tuli jälkeenjäänyt, ilmeisesti äitis oli asialla.

        Menetkö plokia päivittään?

        laita väkivallalla uhkaileminen poliisille


      • MENNEEKOVAA
        kaikkee sitä kirjoitti:

        Ai poliisille oikein kirjotit että sun mielestä jonku kirjottajan pitäs kirjotella huuhaa-palstalla. =)))

        HYPIT PUSKISSA VÄLILLÄ REKAANTUNEENA


      • alaarvoista
        rouva rikas hki kirjoitti:

        Oletko oikeasti hieman jälkeen jäänyt,miksi sun äiti on väkivaltanen?

        Aika typerää jopa sinulta, palstakiusaajalta.


      • Malva Lehto
        MENNEEKOVAA kirjoitti:

        HYPIT PUSKISSA VÄLILLÄ REKAANTUNEENA

        Puskissa koko ajan niinkun sääkin,se on ihan sallittua ei kannata linkittää sinisestä.


      • alaarvoista kirjoitti:

        Aika typerää jopa sinulta, palstakiusaajalta.

        Kai tuo purkaa patoutumiaan sitten, mutta vttuilisi sitten suoraan mulle , mulla kyllä riittää huumorintaju jopa noita kohtaan. :p


      • pekkanaapurista kirjoitti:

        uhkailet taas väkivallalla naista

        Moi Pekka. Mukavaa päivää ja ystävä pienoinen, odotan tapaamistasi. :)


      • daniel.lo
        kaishakunin kirjoitti:

        Kai tuo purkaa patoutumiaan sitten, mutta vttuilisi sitten suoraan mulle , mulla kyllä riittää huumorintaju jopa noita kohtaan. :p

        suoraan sulle?

        sun toiselle persoonallesko tässä ketjussa sit vittuillaan?


      • 14
        Malva Lehto kirjoitti:

        Vuos sitten sen äiti oli kuuskymppinen, vuodessa uuden Gunvor Berigmanin äiti nuorenee tai vanhenee kymmenen vuotta, ihan mitä rikkaan rouvan pulinarooli vaatii

        varasti JOPA siun niccis ,


      • utelias-ulla
        kaishakunin kirjoitti:

        Moi Pekka. Mukavaa päivää ja ystävä pienoinen, odotan tapaamistasi. :)

        aijotko hakata ihmisen sairaalakuntoon kun täällä oot leveillyt tänäänkin.


      • taas kerran
        kaishakunin kirjoitti:

        Kai tuo purkaa patoutumiaan sitten, mutta vttuilisi sitten suoraan mulle , mulla kyllä riittää huumorintaju jopa noita kohtaan. :p

        Niin, etkö vieläkään ole oppinut käyttäytymään. Valitettavasti jouduin laittamaan sinisestä eteenpöin uhkailusi .


      • taas kerran kirjoitti:

        Niin, etkö vieläkään ole oppinut käyttäytymään. Valitettavasti jouduin laittamaan sinisestä eteenpöin uhkailusi .

        Mä taas joudun vetämään vessanpöntöstä alas paskan kera mielipiteesi. Sorgen! :D


      • utelias-ulla kirjoitti:

        aijotko hakata ihmisen sairaalakuntoon kun täällä oot leveillyt tänäänkin.

        En mä enää ketään pitele, luunappia ottaan ja nuhtelut päälle. :)


      • tilattu on
        kaishakunin kirjoitti:

        En mä enää ketään pitele, luunappia ottaan ja nuhtelut päälle. :)

        Oletkos kämpällä nyt ? saat pian vieraita:(


      • nappula pois
        kaishakunin kirjoitti:

        Vai niin. Tehdäänkö sinustakin parilla muksilla nuppiin jälkeenjäännyt?

        Jos sulla ei ollut muuta niin soromnoo..

        Jaahhas nappulako se täällä taas huudattaa ja uhkailee kirjottajia. Lopeta ny jo se uhkaileminen. Taas saat sinitakit perääs. Pysy perkele pois jos et osaa olla normaalien lailla.


    • reipas meininki
    • Markku 78

      Pidän tanssittavasta musiikista, ei ehkä kaikkein riemukkain, mutta pidän.

      • Markku 78

    • Kaunis on tämä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe