Ansiotuloja oli mahtavat 4020 euroa, loput yhteiskunnalta. ;))
Helvata ei olisi tuotakaan neljää-tonttua ollut merkattuna, mutta kun viime
vuonna muutama halusi väenvängällä teettää sähkönsä/remppansa verokortilla,
vaikka kyllä vihjasin "halvemmasta vaihtoehdosta"...
Palautusta tuli 847 euroa ulosottoon suoraan. :)
Ymmärrettävistä syistä vaimoni ei ole ruksannut kohtaa "veronpalautukseni saa käyttää poulisoni hyväksi" :D Heidi sai takaisin 130.
Veroilmoitus tuli
26
211
Vastaukset
- rahamies taidat olla
olet siis tienannut töilläsi noin 300€ per kuuklausi. onneksi olkoon vaan.
No jonkunhan se on leipä pöytään tuotava... :D
Ei vaan vakavasti ottaen, kyllähän mua vituttaa tilanteeni työmarkkinoilla,
koska miljoona-velkaisena lähtisi voudille 1/3 ansioista, niin pitäisi olla
melkoinen palkka, että kannattaisi. En minä viitsi harrastuksena töitä ottaa,
olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)- Äippä 2009
kaishakunin kirjoitti:
olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)`parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa`
Tuo on totta,sillä monet isät ovat työssään valitettavan paljon uraohjuksia ja viikonloppu isiä omien lastensa suhteen. - miettii vähä
kaishakunin kirjoitti:
olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)?
Eikö se ole oikein, että joudut edesvastuuseen teoistasi ja maksamaan sinulle määrätyt maksut.. Minusta se on aivan luonnollista. Niin se on kaikkien hoidettava raha-asiansa kunnolla, ettei tarvii voutia pakoilla.
Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä? miettii vähä kirjoitti:
?
Eikö se ole oikein, että joudut edesvastuuseen teoistasi ja maksamaan sinulle määrätyt maksut.. Minusta se on aivan luonnollista. Niin se on kaikkien hoidettava raha-asiansa kunnolla, ettei tarvii voutia pakoilla.
Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?On varmasti oikein joutua edesvastuuseen teoistaan, sitä en kiellä.
Omat raha-asiani on mitä on, mutta ne ei estä minua olemasta onnellinen.
Kysyit "Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?" En ollut, en voinut olla tytölleni sellainen isä, kuin olisin halunnut...en tässä itseäni puolustele, mutta
minun ei annettu tavata Rakasta Tytärtäni, vaan alkoholisti-äitinsä kanssa, hänen
alati vaihtuvineen miesystävineen samassa kodissa lapseni asui. Onneksi
äitinsä raitistui ja järkiintyi, nyt minulla on puhevälit jopa tyttäreni äitiin.
Vaikeita asioita nuo, ei niitä oikein voi selittää.
Tyttäreni ollessa pieni ja minun taasen ollessa vankilassa soitin kysyäkseni
Tytön kuulumisia ja tämä pikku-kulta selitteli puhemitse uusia värikyniään...
oli mulla monsuuni-sade silmissä, mutta sitten kun äitinsä humalainen ääni
mongersi puhelimeen "että nyt lähetään isää kattomaa" tunsin voimatonta raivoa...Ei saatana lasta tuoda mihinkään vankilaan katsomaan isäänsä!
Näkemään isää siinä tilanteessa, perkele, että mua oikein silloin vitutti
se ämmä! Onneksi sen puheet jäi puheeksi, eikä varmaan aamulla muistanut, mitä mulle oli jutellut puhelimitse. Mikään ei ole mulle niin tärkeitä
kuin omat lapseni, vaimoni, koirani, rottani, hämähäkkini...ja oma isänmaani,
noiden kaikkien puolesta kuolisin heti ja kyselemättä jos olisi pakko.- arvalla puoliso?
kaishakunin kirjoitti:
On varmasti oikein joutua edesvastuuseen teoistaan, sitä en kiellä.
Omat raha-asiani on mitä on, mutta ne ei estä minua olemasta onnellinen.
Kysyit "Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?" En ollut, en voinut olla tytölleni sellainen isä, kuin olisin halunnut...en tässä itseäni puolustele, mutta
minun ei annettu tavata Rakasta Tytärtäni, vaan alkoholisti-äitinsä kanssa, hänen
alati vaihtuvineen miesystävineen samassa kodissa lapseni asui. Onneksi
äitinsä raitistui ja järkiintyi, nyt minulla on puhevälit jopa tyttäreni äitiin.
Vaikeita asioita nuo, ei niitä oikein voi selittää.
Tyttäreni ollessa pieni ja minun taasen ollessa vankilassa soitin kysyäkseni
Tytön kuulumisia ja tämä pikku-kulta selitteli puhemitse uusia värikyniään...
oli mulla monsuuni-sade silmissä, mutta sitten kun äitinsä humalainen ääni
mongersi puhelimeen "että nyt lähetään isää kattomaa" tunsin voimatonta raivoa...Ei saatana lasta tuoda mihinkään vankilaan katsomaan isäänsä!
Näkemään isää siinä tilanteessa, perkele, että mua oikein silloin vitutti
se ämmä! Onneksi sen puheet jäi puheeksi, eikä varmaan aamulla muistanut, mitä mulle oli jutellut puhelimitse. Mikään ei ole mulle niin tärkeitä
kuin omat lapseni, vaimoni, koirani, rottani, hämähäkkini...ja oma isänmaani,
noiden kaikkien puolesta kuolisin heti ja kyselemättä jos olisi pakko.Eikös sen lapsen äidin saa valita vai voititko säki arpajaisista sen ?
arvalla puoliso? kirjoitti:
Eikös sen lapsen äidin saa valita vai voititko säki arpajaisista sen ?
Ei mikään puoliso, vaan 17-vuotiaan pojan "rojut ränniin" kokemus vanhemmalla
naisella aikoinaan...
( Nykyisellä vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa)
Pienenä kurisioteettinä mainittakoon, että mutsini sai 4kk ehtoollista
kun kävi pahoinpitelemässä tyttäreni äidin silloisen miesystävän, kun tää
oli humalassa lyönyt Tyttöäni. Minä olin silloin lukkojen takana ja parempi
sille ukolle ettei tekijä ollut minä tai iso-veljeni.
Mutsi on tarvittaessa TerrorMachine... :D
http://www.youtube.com/watch?v=TCUU4Eir3YM- 10+17
kaishakunin kirjoitti:
Ei mikään puoliso, vaan 17-vuotiaan pojan "rojut ränniin" kokemus vanhemmalla
naisella aikoinaan...
( Nykyisellä vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa)
Pienenä kurisioteettinä mainittakoon, että mutsini sai 4kk ehtoollista
kun kävi pahoinpitelemässä tyttäreni äidin silloisen miesystävän, kun tää
oli humalassa lyönyt Tyttöäni. Minä olin silloin lukkojen takana ja parempi
sille ukolle ettei tekijä ollut minä tai iso-veljeni.
Mutsi on tarvittaessa TerrorMachine... :D
http://www.youtube.com/watch?v=TCUU4Eir3YMmitä se sit teki?
10+17 kirjoitti:
mitä se sit teki?
Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.- Hupsistakeikkaa!
kaishakunin kirjoitti:
mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.Nice Energiaa! Naisenergiaa!
Hupsistakeikkaa! kirjoitti:
Nice Energiaa! Naisenergiaa!
Juu... :D Itsehän olin suunnitellut repiä siltä pään harteilta, eli vähällä
pääsi lapsen-lyöjä.- mummo from hell
kaishakunin kirjoitti:
Juu... :D Itsehän olin suunnitellut repiä siltä pään harteilta, eli vähällä
pääsi lapsen-lyöjä.eikö sinua hirvitä että äitisi kykenee hirveisiin väkivallan tekoihin?
mummo from hell kirjoitti:
eikö sinua hirvitä että äitisi kykenee hirveisiin väkivallan tekoihin?
Ai omaa äitiäni ja Antin mummoa kohtaan? Ei hirvitä ei.
Samalla logiikalla pelkäisit kaikkia yli metrin mittaisia ihmisiä, koska ne
voisivat vahingoittaa, jos ei nyrkein/painein, niin apuvälinein...
Mutsini on Kulta.Hupsistakeikkaa! kirjoitti:
Nice Energiaa! Naisenergiaa!
Mun mutsi on monet itkut itkenyt siitä, että toista satutti, vaikka tämä nyt oli paska
mikä paska. Lapsiaan ja lastenlapsiaan puolustaa kuitenkin kuin naarasleijona!- ou mai gaad
kaishakunin kirjoitti:
sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.Aika hurjaa! Propsit äidillesi!
- Annukka Pannukakku
kaishakunin kirjoitti:
sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.Oijoijoi, eihän tälläisille asioille saisi nauraa, mutta tuo selostus tapahtuneesta sai suupielet väkisin ylös ja saihan se sika näköjään kunnolla turpaansa!
- 12+14
Annukka Pannukakku kirjoitti:
Oijoijoi, eihän tälläisille asioille saisi nauraa, mutta tuo selostus tapahtuneesta sai suupielet väkisin ylös ja saihan se sika näköjään kunnolla turpaansa!
No on todella huvittavaa kun jotain lyödään nyrkkiraudalla päähän
Saanko tikahtua nauruun. - Joopajoo.
miettii vähä kirjoitti:
?
Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?Noo on täällä kovia tuomitsijoita. Onhan se oikein joutua edesvastuuseen veloistaan, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin rikollinen. Rahaa ja omaisuutta tulee ja menee, mutta sitten on asioita joita ei korvata rahalla.
Kenen etu se on, että ulosottomies on niin hanakka, ettei oikeita töitä vaikuta edes enää tehdä? Ei kenenkään, ei edes velkojan. No, ehkä lapsen ja eläinten etu tässä tapauksessa.
Itsellä myös lähipiirissä kokemusta siitä, että kun hommat menee pieleen, ja ihan rehellinenkin työtätekevä ihminen joutuu maksumieheksi, niin on siinä motivaatio kovilla. - ?
Joopajoo. kirjoitti:
Noo on täällä kovia tuomitsijoita. Onhan se oikein joutua edesvastuuseen veloistaan, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin rikollinen. Rahaa ja omaisuutta tulee ja menee, mutta sitten on asioita joita ei korvata rahalla.
Kenen etu se on, että ulosottomies on niin hanakka, ettei oikeita töitä vaikuta edes enää tehdä? Ei kenenkään, ei edes velkojan. No, ehkä lapsen ja eläinten etu tässä tapauksessa.
Itsellä myös lähipiirissä kokemusta siitä, että kun hommat menee pieleen, ja ihan rehellinenkin työtätekevä ihminen joutuu maksumieheksi, niin on siinä motivaatio kovilla.Tässä tapauksessa ulosottomies yrittää periä henkirikoksen tekijältä korvauksia uhrin lapsille.Ellei tekijä ole sinun mielestäsi rikollinen niin kuka sitten on?
- mummon moukari
12+14 kirjoitti:
No on todella huvittavaa kun jotain lyödään nyrkkiraudalla päähän
Saanko tikahtua nauruun.Niimppäs onkii, mua naurattaa ihan hirveesti, vedet valuu silmist. On se kyl sata huvittava juttu, äiti - ihminen ja kaikkee. Eipä voi lapsistakaa paljoo sillon oottaa, samanlaisii ku mutsins näyttää mallii.
Toivottavasti teidän suku ei enää lisäänny.
- rahamies taidat olla
Tuo on sit ilmeisesti se kannustinloukku. Mutta eihän nykypäivänä ole
enää omituista että isä häärää miehenä kotiäitinä lasten kanssa naisen hankkiessa elantoa perheelle työnteolla.Ai jaha, että tuollainen mielipide ja "asiallisesti piilotettu vittuilu".
Onhan se nyt kummaa ennakkoasennetta, ettei mies voisi toimia Koti-Isänä
hoitamassa pientä lastaan! Ja en minä mitään HÄÄRÄÄ kodissamme, vaan
huolehdin poikani hoidosta ja koirieni ja muiden "elukoiden".
Jos ottaa noin koville, että mieskin voi toimia koti-isänä siinä missä nainenkin
koti-äitinä, niin kannattaisi tarkistaa ajatusmaailmaasi.
- voi voi
Sosiaalimenoja saisi leikata ja pistää ihmiset osa vastuuseen omasta elannostaan. Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.
- puska nyt
kaishakunin kirjoitti:
Mitäs itsellesi tuli ilmoituksessa?
Voi voille ei tullut yhtään mitään. Veetuilusta eikä päivystyksestä 24/7 palstalla ei makseta mitään)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- palkka ansaitaan
Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441