Olen aika tyytymätön suomalaiseen asiakaspalveluun.
Postissa ja Alkossa käydään aggressiivisesti kimppuun. Postissa myydään väkisin ja revitään kirjeet käsistä ja paiskotaan niitä miten sattuu.
Miksi postivirkailijat eivät kunnioita sitä, että asiakas tuntitolkulla kirjoittaa yhtä kirjettä ja lähtee sitä yksilöllisesti postiin kiikuttamaan? Vaikka sen postimerkin arvo olisikin vain euron tietämillä, niin tarvitseeko silti niin näkyvän aggressiivisesti repiä kirjettä asiakkaan kädestä ja jos asiakas pyytää teipinpalaa, niin tarvitseeko virkailijan itsensä se teippi siihen kirjeeseen rumasti(!) rutata? Täytyisi kai jo ovelta huutaa, että haluan katsella postimerkkivalikoimaa enkä halua niitä teidän typeriä leimojanne ja rumia ykkösiänne kirjeeseeni.
Miten suojella kirjettä hulluilta postivirkailijoilta?
Alkoon jos menee ja haluaa vähän katsella tarjontaa, niin nurkan takaa hyökkää yliaktiivinen palvelija kimppuun. Onko niin kiire saada kauppa tyhjäksi?
Ruokakaupassa täysin tuntematon myyjä kysyy, käytkö sä töissä.
w t f
Miten suojella kirjettä hulluilta postivirkailijoilta?
8
138
Vastaukset
- ölklölk
No enpä ole missään tuollaiseen törmännyt. Se on asiakaspalvelua, jos myyjä tulee kysymään "voinko auttaa", johon voi vastata esim. "katselen tässä", jos ei tarvitse myyjän apua.
- alkua
Minulla on välillä satoja euroja kiinni yhdessä kirjeessä. Toisaalta kirje voi olla ja onkin aina henkilökohtainen lähetys. Oli, miten oli, minä käytän kirjeisiin tunteja ajatusaikaa sekä voin myös kirjoittaakin sitä tuntitolkulla.
Valmistelen kaiken huolellisesti ja koska jokainen kirje on yksilöllinen, vien sen myös yksilöllisesti postikonttoriin ja haluan saada kuhunkin kirjeeseen sopivan merkin. Mutta kun minulla on se onneton kirje kädessäni ja kolikko toisessa kädessä, niin nämä virkailijat repäisevät sen kirjeen kädestäni ennen, kuin ehdin sanoa mitään.
Joskus olen onnistunut vetäytymään taksepäin niin, että virkailija on jäänyt nuolemaan näppejään ja olen ehtinyt pyytää postimerkkejä nähtäväkseni. Tästähän seuraa suuttumus heidän taholtaan, kun hidastan heidän liukuhihnamaista työntekoaan.
Liian usein on käynyt niin, että virkailija repii kirjeen kädestäni ja kysyy 'ykkönen?'. Minä en ehdi huokaista, kuin "kyllä, mutta...", niin jo on ruma leima lätkäisty kuoreen ja raaputettu rumalla käsialalla ykkönen siihen viereen. Eräänkin kerran pyysin, että virkailija laittaisi edes sen sinisen merkin siihen ruman leiman viereen, niin hän paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja päätti puolestani, että "ei tarvitse"!
Postivirkailijat voisivat ottaa oppia R-kioskin virkailijoista. Kun pyytää ässäarvan, niin he levittävät kansion eteen käänneltäväksi. He eivät ole ilkeitä ja valitse asiakkaan puolesta.
Keitä nämä postivirkailijat luulevat olevansa, kun pilaavat asiakkaiden kirjelähetykset? Ei heillä ole oikeutta pilata sitä ensivaikutelmaa asiakkaasta, jonka asiakas haluaa kirjeellään vastaanottajalle välittää! - asdds
alkua kirjoitti:
Minulla on välillä satoja euroja kiinni yhdessä kirjeessä. Toisaalta kirje voi olla ja onkin aina henkilökohtainen lähetys. Oli, miten oli, minä käytän kirjeisiin tunteja ajatusaikaa sekä voin myös kirjoittaakin sitä tuntitolkulla.
Valmistelen kaiken huolellisesti ja koska jokainen kirje on yksilöllinen, vien sen myös yksilöllisesti postikonttoriin ja haluan saada kuhunkin kirjeeseen sopivan merkin. Mutta kun minulla on se onneton kirje kädessäni ja kolikko toisessa kädessä, niin nämä virkailijat repäisevät sen kirjeen kädestäni ennen, kuin ehdin sanoa mitään.
Joskus olen onnistunut vetäytymään taksepäin niin, että virkailija on jäänyt nuolemaan näppejään ja olen ehtinyt pyytää postimerkkejä nähtäväkseni. Tästähän seuraa suuttumus heidän taholtaan, kun hidastan heidän liukuhihnamaista työntekoaan.
Liian usein on käynyt niin, että virkailija repii kirjeen kädestäni ja kysyy 'ykkönen?'. Minä en ehdi huokaista, kuin "kyllä, mutta...", niin jo on ruma leima lätkäisty kuoreen ja raaputettu rumalla käsialalla ykkönen siihen viereen. Eräänkin kerran pyysin, että virkailija laittaisi edes sen sinisen merkin siihen ruman leiman viereen, niin hän paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja päätti puolestani, että "ei tarvitse"!
Postivirkailijat voisivat ottaa oppia R-kioskin virkailijoista. Kun pyytää ässäarvan, niin he levittävät kansion eteen käänneltäväksi. He eivät ole ilkeitä ja valitse asiakkaan puolesta.
Keitä nämä postivirkailijat luulevat olevansa, kun pilaavat asiakkaiden kirjelähetykset? Ei heillä ole oikeutta pilata sitä ensivaikutelmaa asiakkaasta, jonka asiakas haluaa kirjeellään vastaanottajalle välittää!Et ole sitten ikinä käynyt kodinkoneliikkeissä tai autokaupoissa? Niissä myyjät ovat vielä agressiivisempia.
Mutta on Itellan postiauto ajanut jo kaksi kertaa postilaatikon nurin. Kohta paalutan laatikon vanhalla leikkuupuimurin väliakselilla, noin 1,5m korkea ja ranteenpaksuinen. Sitten loppunee posti-kustin yli-innokkuus. - senkin hullu
alkua kirjoitti:
Keitä nämä postivirkailijat luulevat olevansa, kun pilaavat asiakkaiden kirjelähetykset? Ei heillä ole oikeutta pilata sitä ensivaikutelmaa asiakkaasta, jonka asiakas haluaa kirjeellään vastaanottajalle välittää!Ei vittu sä oot sekasin. Kirjoita sähköposti niinei postivirkailija koske siihen.
- 2+20
alkua kirjoitti:
Keitä nämä postivirkailijat luulevat olevansa, kun pilaavat asiakkaiden kirjelähetykset? Ei heillä ole oikeutta pilata sitä ensivaikutelmaa asiakkaasta, jonka asiakas haluaa kirjeellään vastaanottajalle välittää!Älä pidä sitä kirjettä kädessäsi kun asioit postikonttorissa. Osta ensin pelkkä postimerkki ja muut tarvittavat merkita, ja vasta sen jälkeen siirry syrjemmälle ja ota kirje esille ja liimaa postimerkki. Yksinkertaista, eikö totta?
- alkua
2+20 kirjoitti:
Älä pidä sitä kirjettä kädessäsi kun asioit postikonttorissa. Osta ensin pelkkä postimerkki ja muut tarvittavat merkita, ja vasta sen jälkeen siirry syrjemmälle ja ota kirje esille ja liimaa postimerkki. Yksinkertaista, eikö totta?
Niin kai se on alettava tekemään, mutta kylläpä on heikoksi menneet asiakkaan oikeudet postissa. Minä sanoisin näitä virkailijoita väkivaltaisiksi.
- sukkia ennestään jo
Postissa/Itellassa on viimeisen 10 vuoden aikana ruvettu tyrkyttämään suklaapatukoita tiskillä, säälittävää.
Dressmanissakaan ei viitsi käydä, kun ostaa mitä tahansa niin mikään ei riitä: kalsareita ja sukkia tyrkytetään "3 paria kympillä". Ei kiinnosta!! - penaalin tylsä kynä?
jos on noin vaikeeta niin tee risumaja jonnekkin paskakönkäänkurulle ja elä luonnon antimilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872