Tiedän etten saisi tehdä näin, mutta kun sen foorumin osoitetta on muutettu (tai en ainakaan halua uskoa että se olisi poistettu) enkä oikeastaan tuntenut sieltä ketään niin että olisin pitänyt yhteyttä foorumin ulkopuolelta.... Jäin tyhjän päälle eikä mulla oo uutta osotetta.
Forkan nimi on Rajaton maailma, mutta sitä ei saa suoraan linkittää joten joku ihana voisi antaa sähköpostoosoitteensa tai sitten voisin antaa omani ja sitä kautta saisin foorumin taas tietooni.
Kiitos jo etukäteen.
Ps turha tulla suosittelee mitään sinistä höyhentä tms, siel on niin onnettoman huono ryhmähenki ja se on ikänsä valehdelleiden pikkuteinien kansoittama.. Just siks haluun takasin mun "toiseen kotiin", sillä siellä on kaikki foorumin sisäiset asiat tuhat kertaa paremmin.
FOORUMI KADOKSISSA!!
8
446
Vastaukset
- mäkin haluun
Mäkin haluun tollaselle foorumille!!!
- afsfasfasfa
Mitä vittua ku ihmiset ei voi kertoo edes sähköpostitse ku jotkut tarvii juuri tuollaisia foorumeita saadakseen tukea. Mitä tämä ny on? Julmaa ):
- as<gfaergcf
Juuri siksi, ettei sinne eksy väärää porukkaa... Siellä on mahdottoman hyvä yhteishenki, eikä sinne tahdota suomikaksnelosesta ihmisiä.
- surullineeeen
no mä olin pinkis höyhenes ja itse sopisin varmasti sinne, oon tosi aktiivinen ja se antais niin paljon tukea mulle :(
- käyttäjä
Sininen höyhen, mitä vikaa?
- persikkaaaa
Tuo on paljon parempi kuin sininen höyhen! Meilatkaa persikkaperse (at) luukku.com niin saatte osoitteen ja lisäinfoa foorumista! Ps anteeks typerä spostiosote, piti tehdä uus kun omistan vaan niitä osoitteita jotka on muotoa etunimi.sukunimi@...
Sininen höyhen on musta tosi monimuotoinen ja "rikas". Vaikkei siellä kaikki varmaan olekkaan syömishäiriöisiä niin ilmapiiri on loistava, enkä sanoisi rajattomaa paremmaksi. Se on ehkä sinun mielipiteesi, mutta makuasioista ei pidä kiistellä :).
- mmmmod
voisin nostahuttaa tätä keskustelua nyt vähän sen vuoksi että uusia käyttäjiä ois aina kiva saaha varsinkin myös vanhojen foorumien vanhoista tutuista, ettei foorumi kuole ihan, välillä on ollut nimittäin hiljaisempiakin kausia tässä :3 että jotta kuten edellisenkin viestin lähettäjä on sanonut niin samaa sanon minäkin, että meiliä saa lähettää [email protected] sähköpostiosoitteeseen ja ois ihan kiva jos jollain vielä perustelisitte miksi sinne haluatte&kerrotte mahdollista entistä foorumitaustaa koska pyrkimyksenä on tosiaan pitää foorumi turvallisena paikkana ja asiattomat poissa sieltä. mutta tulin tosiaan huutelemaan tänne siinä mielessä jos joku vaikka aloittajan kaltaisesti olisi vielä hukassa ja kaipailisi tuonne :3
ps. toivottavasti kukaan forkkalainen ei vihaa mua tän takia mutta mun mielestä foorumi kaipaa uusia käyttäjiä :E
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770