Näe uusi maailmanmestari työssään

kuhan on tyson

Havyweight 2014. Kaikki vyöt Tyson Fury.
Ottelee puolenyön aikoihin. Siinä missä Vitali teki täyden päivätyön. Tyson pieksi naureskellen Chisoran. Klitshkot ryömivät mielummin äiti-mamman hameen alle ennen kuin uskaltautuvat tämän jättiläisen kanssa samaan kehään.

37

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 66

Iltiksen mukaan munaa olis kohdata jopa Povetkin jota veljekset pelkäävät kuollakseen.
      Helenius olis kans kuulemma toivelistalla. Olis kyllä Robbelle sellainen mittari, että jos ton sevittää ei kannata pakoilla ketään.

• kaima oli jo 22 MM.

http://www.youtube.com/watch?v=eFvO3vMWMSw&feature=relmfu.
      "Tyson pieksi naureskellen Chisoran":)
      Ihme kun Fury selvisi ilman,ettei tullut
      tyrmätyks,vaikka Chisora oli noin läskissä kunnossa..Kaikenlaista höpötystä ja hypetystä.
      En ole kyllä tähän päivään nähnyt lehdissä,että Klitshkon veljekset
      pelkäävät Povetkinia.
      Aivan naurettavaa puhetta.
      No,kun Fury saa vastaan kunnon vastustajan niin
      näätte "tulevan maailmanmestarin".
      Liian takki auki ottelee.

• kuhan on tyson

Täällä se taas tämä nyrkkeily-asiantuntija jakaa tietämystään. Edes Iron Miken MM ikä ei satu kohdalleen. Lisää tämän aivovaurio poloisen ajatuksia voi lukea linkistä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10571359
        Koko ketju alusta loppuun yhden ja saman löperrystä. Eipä juuri täysjärkin enää viitsi kommentoida

• tää on vain nyrkkeil
        kuhan on tyson kirjoitti:

Täällä se taas tämä nyrkkeily-asiantuntija jakaa tietämystään. Edes Iron Miken MM ikä ei satu kohdalleen. Lisää tämän aivovaurio poloisen ajatuksia voi lukea linkistä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10571359
        Koko ketju alusta loppuun yhden ja saman löperrystä. Eipä juuri täysjärkin enää viitsi kommentoida

Minusta Tyson Fury oli hankaluuksissa varsinkin erässä 2.
        Ei joku naureskelu kehässä kerro ylivoimasta kai sinäkin nyt
        sen myönnät.
        Onko tuo juttelu äitinsä hameen alle menemisestä
        asiantuntevaa puhetta?
        Sinä taidat olla melkoinen tietäjä kun tedät jo 2014 maailman-
        mestarin?
        En ole noita kaikkia kirjoitellut mihin viittaat.
        Opettele kirjoittamaan,mitä tuo "eipä juuri täysjärkin"
        tarkoittaa.
        "täällä tämä nyrkkeilyasiantuntija jakaa tietämystään"?Höh?
        Tämähän on mielipidepalsta johon saa kirjoittaa mitä
        mieltä on asioista.
        Älä nyt pahoita mieltäsi jatkuvasti,asioista voi olla eri mieltä
        täällä ihan vapaasti.

• tämä on vain nyrkkei
        tää on vain nyrkkeil kirjoitti:

Minusta Tyson Fury oli hankaluuksissa varsinkin erässä 2.
        Ei joku naureskelu kehässä kerro ylivoimasta kai sinäkin nyt
        sen myönnät.
        Onko tuo juttelu äitinsä hameen alle menemisestä
        asiantuntevaa puhetta?
        Sinä taidat olla melkoinen tietäjä kun tedät jo 2014 maailman-
        mestarin?
        En ole noita kaikkia kirjoitellut mihin viittaat.
        Opettele kirjoittamaan,mitä tuo "eipä juuri täysjärkin"
        tarkoittaa.
        "täällä tämä nyrkkeilyasiantuntija jakaa tietämystään"?Höh?
        Tämähän on mielipidepalsta johon saa kirjoittaa mitä
        mieltä on asioista.
        Älä nyt pahoita mieltäsi jatkuvasti,asioista voi olla eri mieltä
        täällä ihan vapaasti.

Sanottakoon nyt sekin,että Tyson(Mike) oli vielä maailmanmestari
        -89,jolloin hän oli 24v.
        Kunnes menetti vyön James Douglasille -90
        Eli kyllä hän oli 22 vuotiaana vielä MM-vyön haltija.

• Ihme juttuja

Joo, Ihme puhetta Klitshkoista,"hameen alle", katsokaa heidän
      ottelulistojaan ja nähkää,että kaikki sen hetken parhaat
      haastajat on läpikäyty.www.boxrec.com.
      Otetaanko toinen kierros?
      Vitalilta kunnon selkäsaunan saanut Arreola on jo
      sen toisen kierroksen aloittanut,suunsoitolla.
      Povetkinin aika kyllä tulee,oletko noin kaukana
      nyrkkeilyn säännöistä,että eihän ottelija sitä yksin
      päätä,"että karttelee jotakuta"
      Koita katsoa tosiasioita vaikka et Klitshkoista
      pitäisikään.

• Valuev oli jättiläin

Mikä jättiläinen tuo Fyru on?5 cm pidempi kuin esim Vitaly Klitshko.

• taison Fury

Täällä tämä yksinpuhelija juttelee alusta pitäen.

• roka antti

• kuhanontyson

Mitä minä sanoin jo 2012. Tyson on mestari ja pysyy. Kliskon oli pakko lopussa uskaltautua samaan kehään ja näin siinä kävi.

• 636344

Minä sen sanoin 2012, että Tyson on tuleva mestari. Sinä sanoit että on mestari 2014, eli olit täysin väärässä.

• kuhanontyson
        636344 kirjoitti:

Minä sen sanoin 2012, että Tyson on tuleva mestari. Sinä sanoit että on mestari 2014, eli olit täysin väärässä.

Missä sinä sen sanoit? Kaivahan nauha esiin. Minä aloitin nauhan 14.4.2012 11:08 Näe uusi maailmanmestari työssään. No vuodella vippasi kun Klishko pakoili. Mutta jo silloin oli nähtävissä, valtava koko, sen hyödyntäminen, tappelunhalu mestarin elkeet

• onjoshua

2014 Tyson olisi hävinnyt Klitcshkolle, kuinka joku voi arvata noin väärin. Kyllähän sen nyt kaikki tiesi, että tuo tapahtuu 2015. Minä sanon tähän, että Joshua on mestari 2017 viimeistään.

• kuhanontyson
        onjoshua kirjoitti:

2014 Tyson olisi hävinnyt Klitcshkolle, kuinka joku voi arvata noin väärin. Kyllähän sen nyt kaikki tiesi, että tuo tapahtuu 2015. Minä sanon tähän, että Joshua on mestari 2017 viimeistään.

Tyson oli valmis kohtaamaan ja voittamaan Klishkon 2014. Sama tapahtuu uusinnassa. Fury on aivan liian massiivinen, röyhkeä, nopea, liikkuva, tappajanvaistoinen ja vaikea osuttava Klishkon tapaiselle perusnyrkkeilijä Joshualle. Tulos on sama kuin Klishko ottelussa, Joshuan on tultava heijareita lähettelevän Tysonin iholle ja se on kuolemaksi.

Joshua on Bodybuilding tyyppiä josta on nyrkkeilyssä vain haittaa jos vaikkapa maksankärkeen lyönti tulee. sikisi Joshua vaikka jonkun ale-vyön voi saavuttaakin, näitä on paljon, ei nouse kiistattomaksi mestariksi, eikä koskaan tule voittamaa Tysonia.

• onjoshua

Bodybuilding tyyppiä oli myös Klitcshko, voin kertoa, hänelle ei ollut siitä mitään haittaa. Pisimpään hallinneita mestareita lajissaan ja taisipa olla jopa 11 vuotta voittamaton.

Fury ei ole mikään tyrmääjä tyyppi, pikemminkin venkuloi ja häiritsee vastustajaansa jatkuvasti, ei ole myöskään kovin iskunkestävä leuka. Äärimmäisen epäkunnioittava vastustajiaan kohtaan jne. Ainoa asia, minkä vuoksi voi menestyä jonkun aikaa, on tuo pituus, Wladimirkin vaikutti ajoittain pikkupojalta Tysonin rinnalla.

Niin kuin aikaisemmin sanoin, 2017 mennessä on Joshua mestari.
        Vaikka tuo toteutuukin, en minä kehtaa täällä rintoja röyhistelemään alkaa. Vähän sama kun voittaisi lotossa ja sen jälkeen tulisi typeränä sönköttämään, mähän tiesin.

• kuhanontyson
        onjoshua kirjoitti:

Bodybuilding tyyppiä oli myös Klitcshko, voin kertoa, hänelle ei ollut siitä mitään haittaa. Pisimpään hallinneita mestareita lajissaan ja taisipa olla jopa 11 vuotta voittamaton.

Fury ei ole mikään tyrmääjä tyyppi, pikemminkin venkuloi ja häiritsee vastustajaansa jatkuvasti, ei ole myöskään kovin iskunkestävä leuka. Äärimmäisen epäkunnioittava vastustajiaan kohtaan jne. Ainoa asia, minkä vuoksi voi menestyä jonkun aikaa, on tuo pituus, Wladimirkin vaikutti ajoittain pikkupojalta Tysonin rinnalla.

Niin kuin aikaisemmin sanoin, 2017 mennessä on Joshua mestari.
        Vaikka tuo toteutuukin, en minä kehtaa täällä rintoja röyhistelemään alkaa. Vähän sama kun voittaisi lotossa ja sen jälkeen tulisi typeränä sönköttämään, mähän tiesin.

Ei ole, ellei joku käy kaatamassa humalasalko Tysonia. Joshuasta ei ole sen tekijäksi. Hän ja hänen taustajoukkonsakin myöntävät ettei Furyn kanssa kannata edes koittaa. Ikää on molemmilla suunnilleen saman verran 26 vs 27 Toinen on kerjännyt, usuttanut, härnännyt, Klishkoja pussy puheillaan kehään kanssaan jo vuodesta 2012, hinkuen päästä tappelemaan. Toinen hinkuu Helenius-tason kavereita hakattavaksi. Mikä ero jo luonteessa.
        Et voi röyhistellä kun veikkauksesi ei koskaan tule toteutumaa. En ole koskaan voittanut lotossa mutta nyrkkeilystä tiedän kaiken.

• 34634634

Haista nyt lottovoittaja paska, sinä et selvästikään tiedä nyrkkeilystä hevon v1ttuakaan. Joshua ei hingu mitään muuta kuin mestaruutta, heillä on järkevä etenemistahti. Pelkästään lähtökohdiltaan nää on ihan eri tason jätkiä. Joshua on olympia kultamitalisti, Tyson.... pummi.

• kuhanontyson
        34634634 kirjoitti:

Haista nyt lottovoittaja paska, sinä et selvästikään tiedä nyrkkeilystä hevon v1ttuakaan. Joshua ei hingu mitään muuta kuin mestaruutta, heillä on järkevä etenemistahti. Pelkästään lähtökohdiltaan nää on ihan eri tason jätkiä. Joshua on olympia kultamitalisti, Tyson.... pummi.

Paska haisee sinusta, ja nyrkkeilystä tiedän kaiken. Tosi järkevä etenemistahti jossa kierretään Fury kaukaa ja halutaan Helenius. Olympiamitalilla ammattikehissä kaivellaan anusaukkoa. Silloin ei kannata mestaruudesta haaveilla kun" pummi" pelottaa. Ikää jo eikä 26 uskalla edes yrittää. Tosiaan ihan eritason kavereita.

• 645734675

Nyrkkeilystä et tiedä mitään ja Joshuan etenemistahti on juuri oikea. Ensin otetaan Euroopan mestaruus ja kasvatetaan omaa markkina-arvoa. Pari EM-puolustusta ja sen jälkeen MM-otteluun. Katsos, sen vuoksi Joshuan leiristä haluttiin Helenius kehiin, koska tavoitellaan EM-VYÖTÄ, ei Heleniusta, mutta kun hän nyt sattui tuolloin olemaan Euroopan mestari.

Fury tuli puun takaa MM-otteluun, markkina-arvo oli vielä hyvin alhainen. Fury ei saanut MM-ottelustaan kuin murto-osan siitä, mitä Joshua tulee saamaan omasta debyytistään. Et näytä tajuavan bisneksen lainalaisuuksistakaan yhtään mitään.

• kuhanontyson
        645734675 kirjoitti:

Nyrkkeilystä et tiedä mitään ja Joshuan etenemistahti on juuri oikea. Ensin otetaan Euroopan mestaruus ja kasvatetaan omaa markkina-arvoa. Pari EM-puolustusta ja sen jälkeen MM-otteluun. Katsos, sen vuoksi Joshuan leiristä haluttiin Helenius kehiin, koska tavoitellaan EM-VYÖTÄ, ei Heleniusta, mutta kun hän nyt sattui tuolloin olemaan Euroopan mestari.

Fury tuli puun takaa MM-otteluun, markkina-arvo oli vielä hyvin alhainen. Fury ei saanut MM-ottelustaan kuin murto-osan siitä, mitä Joshua tulee saamaan omasta debyytistään. Et näytä tajuavan bisneksen lainalaisuuksistakaan yhtään mitään.

Olet lukenut Ilta-Sanomista Joshuan suunnitelmista nousta Furya vastaan vuoden parin sisällä, siinä kaikki mitä tiedät aiheesta. "EM- VYÖTÄ" jolla ei ole edes perseenpyyhintä arvoa nyrkkeilypiireissä. Vielä vähemmän markkina-arvoa.

Ykköshaastaja, Fury, ei koskaan tule puuntakaa vaan mestarin on kohdattava tämä tai luovuttava vyöstään, koitahan tämän verran edes aiheesta käsittää. Klishkon oli pakko otella Furya vastaan. Joshua tulee saamaan tasan saman prosenttiosuuden kuin Fury sai ja sekin edellyttää, että nousee ykköshaastajaksi. Tili tehdään sitten kun vyöt on uumalla ja Joshualla ne ei ole koskaan, eikä tilipäivääkään. Vittu Ilta-Sanomia lukemalla nyrkkeilybisnes asiantuntijaksi. Mikä taukki. :D

• 275752

Hah hah. v1ttu mikä urpo. Olen lukenut Iltasanomista tms. Mistä sä nuija muuten kuvittelet noita tietoja saavasi, vai käytkö sinä kenties aivan henk. kohtaisesti haastattelemassa näitä? Kuinka joku voi olla noin tyhmä.

En ala toistamaan tuolla aiemmin mainitsemiani lainalaisuuksia, koska se on huutoa tyhjille seinille. Tää oli kyllä paras, lottovoittaja ei saa tietoa julkisesta mediasta, vaan käy itse haastattelemasta kavereita paikanpäällä. Voin sanoa, toimittajat tekee sen työn mun puolesta. Kerro nyt kaikille, mistä sinä haet tietämättömyytesi, ellet julkisesta mediasta, tahdon nöyryyttää sinut, sillä nyt kaivoit kuopan itsellesi.

• kuhanontyson

Ihan aluksi täytyy tietää aiheesta josta kirjoittaa. Sinä et tiedä muuta kuin Mitä Marttinen Ilta-Sanomissa kirjoittaa ja senkin ymmärrät päin persettä. Yhtä hyvin voisi lukea rakastamaasi Aku Ankkaa.

"Fury ei saanut MM-ottelustaan kuin murto-osan siitä, mitä Joshua tulee saamaan omasta debyytistään. Et näytä tajuavan bisneksen lainalaisuuksistakaan yhtään mitään." Kuka ei ymmärrä? :D :D Hävettääkö luke typeryyksiään?

Nyrkkeilymaailmassa tiedetään että Fury kuittasi 5M puntaa matsista Klishkoa vastaan Klishko sa 15M puntaa. Siis mestari saa 3/4 ja haastaja 1/4 joka on verraten yleinen suhde, ellei mennä purse pid kisaan. Kun Fury sai 5M joka on murto-osa Joshuan saamasta, tulisi Joshuan saada 500M puntaa ja haastajana, käsitätkö kuinka typerä olet

Mistä tietoa saadaan On osattava englantia sen verran että pystyy lukemaan
        kansainvälisiä nyrkkeilyjulkaisuja katselemaan nyrkkeilijöiden haastattelujaan.

http://www.skysports.com/boxing/news/12183/10134035/deontay-wilder-says

On osattava muodostaa haastatteluista omamielipide, eikä apinoida ja kirjoittaa tänne Marttisen valmiiksi pureksittua propagandaa omanaan. Mutta ennen kaikkea, kuten minä, entisenä nyrkkeilijä ymmärtää rivienvälistä mistä on kyse. Suomalaisista nyrkkeilymaailman tuulahduksista pysyy jyvällä pyörimällä saleilla.

On oltava entinen nyrkkeilijä nähdäkseen kuka viihtyy kehässä, kuka halajaa MM vyön vai tyytykö EM- tasolle. Ring-listalla sijalla 9 majaileva Joshua on Pricen tapainen kupla joka puhkeaa heti kun esim. Fury tai Wilder vastapäiseen kulmaan astelee. Se on minun asiantunteva veikkaukseni, joka toteutuu kuten aiemmatkin. Wilder on kova luu Tysonillekin ja siitä saadaan vielä kunnon matsi aikaiseksi. Fury - Wider, Furylle pistein. Kun Fury ja Wilder sanailivat kehässä Pikku-Joshua olisi tuosta paikasta hyökännyt pukuhuoneen penkin alle. :D

Sinä et voi enää pahemmin nöyryyttää itseäsi kun olet jo tehnyt, ja teet sen joka kerta kirjoitatpa millä nikillä tahansa. Mutta masokistina ole hyvä vain :D

• 263242

Uskomaton lottovoittaja "iskee" taas kehumalla naurettavalla nyrkkeilykokemuksellaan, lue, käynyt katsomalla joskus ruskiksen poikanyrkkeily kilpailuita. Oma taustani, 20 vuotta nyrkkeilyharrastusta, 82 amatööriottelua (3 SM mitalia) ja 6 ammattilaismatsia.

Tulihan se sieltä, eli se, mistä sinä apinoit tietämättömyyttäsi. Näytä yksikin linkki, missä Marttinen kirjoittaa Joshuasta, niin kuin minä olen kirjoittanut. Tietämykseni esim. Joshuan tulevaan menestykseen johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kokemusta löytyy kehien kiertämisenä siellä kehien sisäpuolella, ei siitä, niin kuin itse sanot "pyörimällä saleilla". Nää saleilla pyörijät oli juuri oman urani aikaan niitä halveksituimpia jätkiä, he olivat joka paikassa tiellä, pukusuojissa vaan puhuivat paskaa, joka oli heidän harrastuksensa, ei treenaaminen, niin kuin oikeiden nyrkkeilijöiden. Sitten oltiin niin kovaa jätkää, kun käytiin salilla pyörimässä, eikä ymmärretty, että kovaksi tultiin vain ankaralla treenaamisella ja kovilla sparreilla.

• kuhanontyson
        263242 kirjoitti:

Uskomaton lottovoittaja "iskee" taas kehumalla naurettavalla nyrkkeilykokemuksellaan, lue, käynyt katsomalla joskus ruskiksen poikanyrkkeily kilpailuita. Oma taustani, 20 vuotta nyrkkeilyharrastusta, 82 amatööriottelua (3 SM mitalia) ja 6 ammattilaismatsia.

Tulihan se sieltä, eli se, mistä sinä apinoit tietämättömyyttäsi. Näytä yksikin linkki, missä Marttinen kirjoittaa Joshuasta, niin kuin minä olen kirjoittanut. Tietämykseni esim. Joshuan tulevaan menestykseen johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kokemusta löytyy kehien kiertämisenä siellä kehien sisäpuolella, ei siitä, niin kuin itse sanot "pyörimällä saleilla". Nää saleilla pyörijät oli juuri oman urani aikaan niitä halveksituimpia jätkiä, he olivat joka paikassa tiellä, pukusuojissa vaan puhuivat paskaa, joka oli heidän harrastuksensa, ei treenaaminen, niin kuin oikeiden nyrkkeilijöiden. Sitten oltiin niin kovaa jätkää, kun käytiin salilla pyörimässä, eikä ymmärretty, että kovaksi tultiin vain ankaralla treenaamisella ja kovilla sparreilla.

Ainoa naurettavuus on oma keksitty nyrkkeilytaustasi. Minulla sen sijaan on vankka nyrkkeilytausta ja siksi tiedän salihommista sen, että kun nyt näin "eläkeukkona" tulen pyörimää saleille saan jopa nuorenpolven hyväksynnän, en halveksuntaa. Varsinkin kun en edes tekelehdi heille oppimestariksi, vaikka mielikin joskus tekisi.

https://twitter.com/mikkomarttinen/status/675809039528402944
        Samaa ylistystä on Ilta-Sanomat pullollaan, etsiköön kuka viitsii.
        Jos olet nyrkkeilijä katso/katsokaa Lontoo 2012 loppuottelu.
        https://www.youtube.com/watch?v=6wJh76N558A

Kaksi tyttösarjalaistaa tökkii avokkailla toisiaan tasapistein ja lopulta kotikylän poika kruunataan. Katselin tämän jo 2012 ja itkin raskaansarjan tasoa Kuinka monta sekuntia nämä rääpäleet seisoivat
        Teofilo Stevensoni kera Entä Felix Savonin.
        https://www.youtube.com/watch?v=eAFvQUyA470
        Perkele minun aikoihin osattiin nyrkkeillä

Tuon jälkeen on ammatti uraa rakennettu pieksemällä muutama kelvoton repale. Chisorassa ja Heleniuksessa on kyllin vastusta, ja kuten sanoin, kupla puhkeaa heti kun nimimies toiseen kulmaan astelee. Minä tiedän sen alan ammattilaisena ja haen tämän ketjun taas esiin kun tietämykseni osoittautuu oikeaksi. Turha suunpieksäntä kaltaisesi Marttisen opetuslapsen kera on näin ammattilaiselle kuitenkin totaali ajanhukkaa.

• tottatoinenpuoli
        kuhanontyson kirjoitti:

Ainoa naurettavuus on oma keksitty nyrkkeilytaustasi. Minulla sen sijaan on vankka nyrkkeilytausta ja siksi tiedän salihommista sen, että kun nyt näin "eläkeukkona" tulen pyörimää saleille saan jopa nuorenpolven hyväksynnän, en halveksuntaa. Varsinkin kun en edes tekelehdi heille oppimestariksi, vaikka mielikin joskus tekisi.

Kaksi tyttösarjalaistaa tökkii avokkailla toisiaan tasapistein ja lopulta kotikylän poika kruunataan. Katselin tämän jo 2012 ja itkin raskaansarjan tasoa Kuinka monta sekuntia nämä rääpäleet seisoivat

Tuon jälkeen on ammatti uraa rakennettu pieksemällä muutama kelvoton repale. Chisorassa ja Heleniuksessa on kyllin vastusta, ja kuten sanoin, kupla puhkeaa heti kun nimimies toiseen kulmaan astelee. Minä tiedän sen alan ammattilaisena ja haen tämän ketjun taas esiin kun tietämykseni osoittautuu oikeaksi. Turha suunpieksäntä kaltaisesi Marttisen opetuslapsen kera on näin ammattilaiselle kuitenkin totaali ajanhukkaa.

No suomalaisella nyrkkeilyllä ei kannata paljon elvistellä. SM- kisoissa ei kaikissa sarjoissa ollu edes kolmea osanottajaa ja mitalin sai kumartamalla. Nuo kuubalaiset oli kyllä hikuja aikanaan

• 34753347
        kuhanontyson kirjoitti:

Mikki hiiri teki itsestään ammattilaisen. Sun ajoista en tiedä, mutta -70 luvun loppu, -80 luku ja -90 luvun alku oli nyrkkeilyn kulta-aikaa, silloin nyrkkeilijät olivat nyrkkeilijöitä ja tuona aikana sitä tuli mitaleja mitaleiden perään. Välillä joutui pieksemään oikein huolella näitä suun soittajia, joista ei sitten kovissa sparreissa ollut muuhun kuin anomaan katseellaan, ottaisitko hieman kevyemmin.
        Välillä otin, välillä en.

• 5595694

"Mitä minä sanoin" lainatakseni "mikkihiiren" tietämättömyyttä. Lämmittelyerät oli vasta menossa, ja lottovoittaja jäi istumaan kehän laidalle, kun pyörrytti parista lämmittelyiskusta päätä.

No, annettakoon anteeksi, nyrkkeilijät ovat nyrkkeilijöitä ja lottovoittajat nyrkkeilijöiksi haluavia tyrmättyjä sellaisia. Mitä mä sanoin, näin siinä tulee käymään, kun yrittää olla isompaa kuin on. Joshuan mestaruutta odotellessa. Mitä minä sanoin/sanon, 2017 loppuun mennessä, Joshua on kiistaton mestari.

• 546456
        kuhanontyson kirjoitti:

Olet lukenut Ilta-Sanomista Joshuan suunnitelmista nousta Furya vastaan vuoden parin sisällä, siinä kaikki mitä tiedät aiheesta. "EM- VYÖTÄ" jolla ei ole edes perseenpyyhintä arvoa nyrkkeilypiireissä. Vielä vähemmän markkina-arvoa.

Ykköshaastaja, Fury, ei koskaan tule puuntakaa vaan mestarin on kohdattava tämä tai luovuttava vyöstään, koitahan tämän verran edes aiheesta käsittää. Klishkon oli pakko otella Furya vastaan. Joshua tulee saamaan tasan saman prosenttiosuuden kuin Fury sai ja sekin edellyttää, että nousee ykköshaastajaksi. Tili tehdään sitten kun vyöt on uumalla ja Joshualla ne ei ole koskaan, eikä tilipäivääkään. Vittu Ilta-Sanomia lukemalla nyrkkeilybisnes asiantuntijaksi. Mikä taukki. :D

Ammattinyrkkeilyssä titteliotteluun pyrkivälle nyrkkeilijälle on niin sanotuilla väliotteluillakin iso merkitys. Heleniukselle olisi erityisen tärkeää saada ennen MM-ottelua alle voitto nyrkkeilijästä, jonka voittamalla hänen sijoituksensa ammattinyrkkeilyliittojen arvolistalla nousee. Asikainen korostaa.

Tässä lottovoittajalle vähän lisää. Ei Marttisen vaan kokeneen mestarimme Aminin suusta. Tuo tarkoittaa juurikin sitä markkina-arvon nousua, josta sinä et tiennyt hevon v1ttuakaan.

• 546456

Nyrkkeilyn raskaan sarjan uusi ykkösnimi Tyson Fury kertoi Sky Sportsille, ettei hän ole tehnyt päätöstä uransa jatkosta.

Fury voitti nipun MM-vöitä Vladimir Klitshkolta viime marraskuussa. Fury sanoi ottelun alla, ettei hän välttämättä jatka uraansa, jos hän häviää ukrainalaiselle. Fury selvensi, ettei hän välttämättä jatka uraansa voitostaan huolimatta.

Harjoittelen yhä, mutta en ole ollut nyrkkeilykehässä sen päivän jälkeen. Ja jos en nyrkkeile enää, on Anthony Joshua. Hän tulee olemaan iso lippukassa. Katsokaa, mitä hän on jo tehnyt. Antakaa hänen ottaa se. Antakaa hänen olla uusi maailmanmestari.

HERÄTYS LOTTOVOITTAJA. Nyt tämä sinun Furysi jo uhkailee lopettamisella, syy, hän ei halua samaan kehään Joshuan kanssa. Mitä minä sanoin, Joshua on 2017 mennessä THE mestari, muista, MITÄ MINÄ SANOIN.

• kuhanontyson

Kuten aiemmin jo sanoin juupas- eipäs jankuttaminen satukertomuksia urastaan sparrarina sepittelevän Marttisen opetuslapsen kera on totaaliajanhukkaa. Asia ei muutu miksikään vaikka apinoi Amin Asikaisen mielipiteitä ominaan. Keskustelupalstoilla yleensä kerrotaan omamielipide. On tietysti hyvä, että yrität saada ohjeeni mukaan tietoa muualtakin kuin Ilta Sanomista. Kuten aiemmin mainitsin Sky Sports on hyvä saitti, mutta englanninkielinen, ja ihan kaikkea et Google kääntäjän avulla ymmärtänyt. Vai missä kohtaa Fyry sanoi pelkäävänsä Joshuaa. Vai oliko se lopultakin aito omamielipide? Summa summarum kun nyrkkeilytietämyskin on hakusessa, ja sitä rivienvälistä lukemistaitoa ei ole, tulos on juuri tuo mitä ylempänä olet saanut aikaan. :)

Mitä Tyson Furyyn tulee. Jokainen joka on seurannut hänen uraansa on havainnut, että hänen puheensa koko uranajan ovat niin tahallisen ristiriitaisia, hurjia, vaikeaselkoisia, mielipiteenvaihteluineen, ottelusta kieltäytymisineen, uhkailuineen, että se on jo oikeastaan hänen tavaramerkkinsä. Oikeastaan hän tuossa Sky Sports haastattelussa sanoo, ettei ole varma otteleeko ollenkaan uusintaa Kliskoa vastaan, ja jos ottelee voi lopettaa sen jälkeen, ja jos lopettaa toivoo, että Joshua olisi hänen manttelinperijänsä.

Lukekaa itse. http://www.skysports.com/boxing/news/12040/10155267/tyson-fury-happy-to-let-anthony-joshua-take-over-if-he-quits-boxing

On satavarma, että Fury jatkaa uraansa niin kauan kun hän vain pystyy. Niin paljon hän rakastaa julkisuutta, nyrkkeilyä, kaikkea siihen kuuluvaa showmeininkiä, haastatteluja jne. Jokainen jonka Fury kokee uhkaksi itselleen saa armottoman uhkailun, ivailun, halventamisen osakseen, tarkoitus on saattaa tuleva vastustaja pois tolaltaan. Katsokaapa vaikka Wilderin hiillostaminen. Kehään kesken voittoseremonioiden. Furyn gypsy-juuret ovat selkeästi nähtävissä.

Joshua ei ole Furylle uhka. Joshua itse sanoo ettei ole valmis kohtaamaan Furya. Siksi Furyn on helppo kehaista maanmiestään ja luvata hänelle vyöt, mutta huomatkaa, vasta sitten kun hän itse katsoo ajantulleen, ja on lopettanut. Ja vaikka Joshua tulisikin haastajaksi Fury tietää pieksevänsä hänet aivan samoin kuin Chisorankin. Siksi Fury ei isommin ole Chisoraakaan mollannut. Fury tietää voittavansa kummatkin ja vaikka samana iltana peräjälkeen. Haye on briteistä se jonka nopeuden kera Fury suurimmissa vaikeuksissa olisi. Kokoero Furylle on kuitenkin niin suuri, että sen turvin hän Hayenkin pistein kukistaa. Debontay ja WK ovat ainoat joilla on realistiset mahdollisuudet riistää vyöt, ja se näkyy Furyn asenteessa.

Sanoin tuolla aiemmin, että palaan tähän ketjuun sitten kun aihetta on. Nyt ei ollut mutta olkoon tämän kerran. Jos todella kävisi niin, että Fury luopuisi vapaehtoisesti vöistään, tahi Joshua nousisi raskaan kiistattomaksi mestariksi, tulen kyllä tänne myöntämään olleeni väärässä. Molemmat vaihtoehdot ovat kuitenkin niin epätodennäköisiä, sanotaan promilleluokkaa, että ennemminkin palaan taas tänne kerskailemaan tietämykselläni. :) Jompaakumpaa odotellessa...

• 573477

Missä kohtaa on väitetty, että Fury sanoi mitä sanoi? Onko jo luetun ymmärtämisessäsikin vikaa? Tuota satu romaaniasi en ala sen enempää kahlaamaan läpi, koska satuja tuli jo lapsenakin luettua aika vähän, lähinnä kiinnosti jo tuolloin 60-70 luvuilla tiede opukset.

Sanotaan nyt kuitenkin jo valmiiksi, Joshua 2017 loppuun mennessä mestari. MITÄ MINÄ SANOIN. Tuli lottovoittajalle niin turpaan, että muistaa ikänsä.

• 753253
        kuhanontyson kirjoitti:

Kuten aiemmin jo sanoin juupas- eipäs jankuttaminen satukertomuksia urastaan sparrarina sepittelevän Marttisen opetuslapsen kera on totaaliajanhukkaa. Asia ei muutu miksikään vaikka apinoi Amin Asikaisen mielipiteitä ominaan. Keskustelupalstoilla yleensä kerrotaan omamielipide. On tietysti hyvä, että yrität saada ohjeeni mukaan tietoa muualtakin kuin Ilta Sanomista. Kuten aiemmin mainitsin Sky Sports on hyvä saitti, mutta englanninkielinen, ja ihan kaikkea et Google kääntäjän avulla ymmärtänyt. Vai missä kohtaa Fyry sanoi pelkäävänsä Joshuaa. Vai oliko se lopultakin aito omamielipide? Summa summarum kun nyrkkeilytietämyskin on hakusessa, ja sitä rivienvälistä lukemistaitoa ei ole, tulos on juuri tuo mitä ylempänä olet saanut aikaan. :)

Mitä Tyson Furyyn tulee. Jokainen joka on seurannut hänen uraansa on havainnut, että hänen puheensa koko uranajan ovat niin tahallisen ristiriitaisia, hurjia, vaikeaselkoisia, mielipiteenvaihteluineen, ottelusta kieltäytymisineen, uhkailuineen, että se on jo oikeastaan hänen tavaramerkkinsä. Oikeastaan hän tuossa Sky Sports haastattelussa sanoo, ettei ole varma otteleeko ollenkaan uusintaa Kliskoa vastaan, ja jos ottelee voi lopettaa sen jälkeen, ja jos lopettaa toivoo, että Joshua olisi hänen manttelinperijänsä.

Lukekaa itse. http://www.skysports.com/boxing/news/12040/10155267/tyson-fury-happy-to-let-anthony-joshua-take-over-if-he-quits-boxing

On satavarma, että Fury jatkaa uraansa niin kauan kun hän vain pystyy. Niin paljon hän rakastaa julkisuutta, nyrkkeilyä, kaikkea siihen kuuluvaa showmeininkiä, haastatteluja jne. Jokainen jonka Fury kokee uhkaksi itselleen saa armottoman uhkailun, ivailun, halventamisen osakseen, tarkoitus on saattaa tuleva vastustaja pois tolaltaan. Katsokaapa vaikka Wilderin hiillostaminen. Kehään kesken voittoseremonioiden. Furyn gypsy-juuret ovat selkeästi nähtävissä.

Joshua ei ole Furylle uhka. Joshua itse sanoo ettei ole valmis kohtaamaan Furya. Siksi Furyn on helppo kehaista maanmiestään ja luvata hänelle vyöt, mutta huomatkaa, vasta sitten kun hän itse katsoo ajantulleen, ja on lopettanut. Ja vaikka Joshua tulisikin haastajaksi Fury tietää pieksevänsä hänet aivan samoin kuin Chisorankin. Siksi Fury ei isommin ole Chisoraakaan mollannut. Fury tietää voittavansa kummatkin ja vaikka samana iltana peräjälkeen. Haye on briteistä se jonka nopeuden kera Fury suurimmissa vaikeuksissa olisi. Kokoero Furylle on kuitenkin niin suuri, että sen turvin hän Hayenkin pistein kukistaa. Debontay ja WK ovat ainoat joilla on realistiset mahdollisuudet riistää vyöt, ja se näkyy Furyn asenteessa.

Sanoin tuolla aiemmin, että palaan tähän ketjuun sitten kun aihetta on. Nyt ei ollut mutta olkoon tämän kerran. Jos todella kävisi niin, että Fury luopuisi vapaehtoisesti vöistään, tahi Joshua nousisi raskaan kiistattomaksi mestariksi, tulen kyllä tänne myöntämään olleeni väärässä. Molemmat vaihtoehdot ovat kuitenkin niin epätodennäköisiä, sanotaan promilleluokkaa, että ennemminkin palaan taas tänne kerskailemaan tietämykselläni. :) Jompaakumpaa odotellessa...

Anthony Joshua kiipeää MM kehään
        9.4.2016 O2 Arena (Millenium Dome), Greenwich, London
        IBF World heavyweight title

No niin, tietämykseni toteutuukin huomattavasti nopeammin. 9.4 otetaan 1 MM-vyö ja jatkossa otetaan vielä lisää. Mitä minä sanoin.

• 3287643

Alan mieheltä on pakko kysyä mielipide lajiväkeä askarruttavaan asiaan:

Jos Tyson Fury kohtaisi MM-ottelussa Anthony Joshuan, miten kävisi?

– Joshua voittaisi.

Sanoo paras amatöörien isoin miehemme Tomi Honka. Tosin tuonhan tietää kaikki muut, paitsi lottovoittaja. Nyt tosin Joshua joutuu Huhtikuussa ottamaan mestaruuden IBF vyönä, koska sitä Furylla ei ole, eikä kyllä pitäisi olla mitään muutakaan vyötä. Mutta: MITÄ MÄ SANOIN. Joshua on mestari ennen 2017 loppua.

• 3423553

MITÄ MINÄ SANOIN. Joshuasta maailmanmestari tulevana viikonloppuna. Nyt saa kaikenmaailman lottovoittaja mikki hiiret turpaansa.

• herratietää

Satuit oikeaan päättelyissäsi, onneksi olkoon, ei ole vaikea myöntää,arvauksiahan kaikki ovat, koska nyrkkeilyssä voi tapahtua mitä vain.
      Kukaan maailmassa ei TIEDÄ kuka on mestari 2016 lopussa, ei kukaan, arvailla voi kyllä.

• kuhanontyson

Mutta et voi kiistää kun katsot vaikkapa Tyson - Chisora matsit. Kyllä ne mestarin vinkeet siellä jo näkyvät.

• fghthtryh

Mestarin vinkeet kyllä näkyy, show luistaa, itseluottamusta on, ottelusta ei voi kyllä vielä sitä sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe