Olen 17-v nuori tyttö, jonka tarkoituksena on lähteä reilaamaan noin 15 päiväksi kesä-heinäkuun vaihteessa. Tarkoitus oli ensin lähteä kaverin kanssa, mutta ei saanut säästettyä rahaa matkaa varten, muutenkin vähän liian hulivili lähtemään kahdestaan.
Haluisin käydä Saksa-Amsterdam-Italia seutua, ottaisin mielläni mukaan suurinpirtein saman ikäisen nuoren :)
Olen sosiaalinen, iloinen, osaan pitää myös hauskaa, mutta matkalla tarkoituksena ei ole kännätä joka päivä.
matkaseuraa interrailille kesä-heinäkuussa!
3
257
Vastaukset
- Heartofjunk
Kannattaa vilkaista myös osoitteesta matkaseuraa.fi, josko seuraa matkalle löytyisi :)
- 123jou
Moi! Oisin 18-vuotias tyttö ja kiinnostun mut ois kivempi reissaa pitempään..:) jos viel kiinnostaa ni voitas jutella lisää!
- girl91
Täällä olisi yksi 21 vuotias tyttö helsingistä joka myös etsii reiliseuraa! Tää oli vähän tämmönen extempore ajatus, kokemusta reilauksesta ei siis ole mutta olen seikkailunhaluinen ja hakuinen ja mukavaa olisi jos jotain seuraa reissulle saisi, ettei yksin tarvisi lähteä koheltamaan (: Ideana myös parin viikon mittainen reissu. Kirjotelkaa jos kiinnostaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4395190Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262123- 1461740
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761435Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181407Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191324Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821285- 711187
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 381110