olen syönyt cipralexia jo 3 viikkoa annoksella 5mg päivässä ja ahdistuneisuus ja jännitys on pahentunut toisen viikon jälkeen. eilen iski kauhea ahdistus päälle ja olo on pahempi kuin ennen lääkitystä. sydän hakkaa, hermostuttaa ja itkettää. onko annos liian pieni, vai eikö lääke vain sovi?
cipralex pelot pahentunut
jännittäjä.sksjh
287
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kysy lääkäriltä äläkä täältä, tuo voi olla annoksesta tai jostakin muusta johtuvaa.
Vie ehkä sinulla pidemmän ajan ennen kuin tehoaa. Itselläni Venlafaxin alkoi tehota neljän viikon käytön jälkeen.
"...Ajatukset saattavat lisääntyä masennuslääkehoidon alussa, koska näiden lääkkeiden vaikutus alkaa yleensä noin kahden viikon kuluttua hoidon aloittamisesta tai joskus myöhemminkin."
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=9817&d=16579&i=LUNDBECK_CIPRALEX_CIPRALEX 5 mg