Aika karuja juttuja Martinasta on täällä kirjoiteltu. Mutta ihan on pakko ihmetellä, että miten jotkut jaksaa aina kaivella Martinasta vain negatiivisia asioita?
Julkisuudenkirot ovat kovia, mutta että näin kovia ja armottomia?? Toivottavasti Marina ei itse lue näitä juttuja.
Monesta kirjoituksesta huokuu itse kirjoittajan perustyytymättömyys kaikkeen ja kaikkiin. Mahtaa olla ankeaa omistaa tuollainen ajatusmaailma.
Ihanaa kevättä ja aurikoisempia ajatuksia, myös Martinasta :)
MARTINA MARTINA MARTINA...
18
400
Vastaukset
- äly hoi älä jätä
Minusta nuo Martina jutut on saaneet jo ihan pelottavia piirteitä. Jotenkin vainoharhaisia ihmisiä linjoilla. Ihmisiä epäillään mikä on kenenkin kirjoittama viesti ja milloin hänet tunnistaa mistäkin merkeistä. Onko tuo tervettä enää? Jos puolustat martinaa olet joko hän itse, tai hänen äitinsä, tai sitten joku hoitaja, joka on saanut täällä myös paljon osakseen parjausta.
Haukutaan martinaa sairaaksi ja agressiiviseksi, mutta lukekaapa noita viestejä onko ne terveitä ?ei tarvita kun yks sosio- ja psykologinen paatti siihen, että palsta täyttyy henkisestä väkivallasta. loppuviimeksi se on aina kirjottajalta pois. paska elämä :-)
- x-data
Näyttää olevan saman kirjoittajan aikaansaannoksia, vastailee itelleen jatkuvasti, siis sairasta on.
- huhheijaaaaa
Joo ja jatkuu näköjään alempana.
- heinoimvoe
Se, joka etsii niitä merkkejä, mistä kirjoittajan tunnistaa, on nimenomaan Martinan puolustaja ja hän on nimenomaan se, joka epäilee, mikä on kenenkin kirjoittama viesti (uskoo, että kaikki tulevat samalta ihmiseltä - tai ehkä vain haluaa muiden uskovan niin - ja kutsuu tätä "stalkkeriksi").
Muut näyttäisivät heittävän ihan vitsinä noita juttuja. - 3...pistettäjahymiö
Vitsejä ja etenkin PROVOja nää jutut on todellakin on!! Kuka hullu se onkaan joka kuluttaa aikaansa ruudun takana pohtien tyyliin kukahan tuonkin viestin on postannut ja kuka tuon..onkohan toi siltä samalta....
Seuraavaksi alkaakakin sitten jälleen vimmattu näppiksen takominen ja eikun viestiä tänne sulle ja sille ja ihan miten vaan...
Lapsellista ja säälittävää. Provoja ei kande ottaa lainkaan tosissaan. Voi vaikka verisuoni pamahtaa päähtä kun pitää niin ottaa pulttia!
d;-) - proxyt
Kannattaa käyttää proxya niin voi pysyä piilossa ja kirjotella provoja.
- ++++++++++++++++++++
Minusta on myös aivan järjetöntä haukkua jotain ihmistä näin paljon. Aivan sama, että mitä Martina on yksityiselämässään tehnyt (kielsi kyllä Eskon pettämisen), mutta toisen haukkuminen noin epäinhimillisellä tavalla on jotain aivan uskomatonta! Ja minulla nousi oikein verenpainen, kun huomasin, että Victorian ulkonäköä arvosteltiin jossain keskustelussa. HALOO IHMISET! On ihan ok sanoa, että tuo hiustenväri ei sovi tai musiikki ei miellytä, jos ne asiat tulee omasta näkökulmasta, eikä vaan sen takia, että SE ON MARTINA! Itse en ole Martinan ykkösfani, mutta mielestäni jokaisella on oikeus tehdä elämässä omat päätöksensä/ virheensä, eikä sen asian tarvitsisi kenenkään muun napaa kaivella =D Minusta Martina on vain ihminen, joka on tehnyt virheitä elämänsä juurella, mutta joka myös yrittää toisten ihmisten tavoin perustaa perhettä ja tehdä uraa. Stefu... se onkin sitten toinen asia. Niin kuin Martina itsekin ihmetteli viime blogissaan, että "pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana?" Jos hän tuolla viilettää todella jonkun toisen naisen kanssa, niin Martina ansaitsee todella parempaa. Kaikki naiset ansaitsevat.
- pienen tytön äiti
Mun mielestä myös on jotain tosi omituista tuossa pakkomielteen omaisessa Martinan mustamaalaamisessa.. Joo, onhan tämä julkkisjuorupalsta ja itsekin jonkin verran julkkisten (varsinkin raskaana olevien ja pienten lasten äitien) elämää seuraan, mutta vaikka kuinka joku elämäänsä julkisuuteen tyrkyttäisi, niin en ymmärrä sitä ääretöntä vihaa mitä se joissakin ihmisissä herättää.. Jos tosi paljon ärsyttää ja kiehuu, niin eikö voi vaan kiertää kaukaa, katsoa muualle vaihtaa kanavaa julkkisjuorupalstat, Seiskat ja Viidakon tähtöset..
- 13
No ei itse Martina ainakaan minussa mitään vihaa herätä, tuntematon ihminen minulle onneksi. Mutta hänen tekonsa ja epärehellisyytensä yms. ovat halveksittavia, enkä itse huolisi elämääni tuollaisia tekoja tekeviä ihmisiä.
- Vain yksi hullu
Varsin harmittomia viestejä täällä on ja mitään kaiveluita ei ole, sillä Martina ihan itse on paljastanut kaiken vapaaehtoisesti julkisuudessa.
Jos poistuu julkisuudesta, tänne ei enää kukaan kirjoita hänestä, aivan oma valinta.
Muita outoja viestejä täällä ei ole näkynyt, paitsi jonkun aggressiivisen törkeästi toisia haukkuvan Martin-fanin mikä lie, kirjoituksia, ihan sama mitä kirjoitetaan, hän laittaa tänne törkeitä kommentteja toisista kirjoittajista, jotka eivät ole julkisuuden henkilöitä millään tavalla.
Joskin, nyt ei ole tämä riehuja niin paljoa tänne kirjoittanut. - jooooooooo
Ja tämä viiki- Mara juttu on mauton. Hänelle ei kasva viikset vaan siinä huulen päällä on maksaläiskiä.
- jooooooo000
viiksi*
- jooooooooooooooooooo
jooooooo000 kirjoitti:
viiksi*
Ja tottakai ne maksaläiskät pahenee tuolla viidakossa ku ne pitäisi suojata auringolta.
"Kasvoihin, joskus kaulaankin ilmaantuu joillekin naisille raskauden tai e-pillereiden aikana tummia pigmenttiläiskiä, jotka tummuvat jopa pienestä UV-altistuksesta. Maksanläiskän (lat. Melasma, Chloasma) syntysyytä ei tunneta tarkkaan. Vaikka ne useimmiten liittyvät naishormoneihin, maksaläiskiä voi olla myös miehillä. Melanosyyttien määrä ihossa on normaali. Liikapigmentti voi sijaita pelkästään orvaskeden soluissa, mutta sitä on usein myös verinahassa sidekudossäikeiden välissä. Siellä se pysyy lähes ennallaan vuodesta toiseen."
ja hänhän on raskaankin
- Inka=tissit
Tuuli hiljaa hivelee Inkan isoja tissejä, vain sinusta haaveilen.
On kaunis kevätsää, jälleen istun ja haaveilen Inkan tisseistä.
Tuuli hiljaa kuiskailee, tääkö muka sulle riitti?
Järjen vei nuo kunnon munkit...
http://www.gyyli.com/kampaamo.html - siiderilyyli
Martinalla on kyllä Tugee gyyli
- Tiran massit
Kiitos teille, että pidätte tätä naista aivan kritiikittömästi pinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057