Törmäsin blogilistaa selaillessani tällaiseen uuteen blogiin http://jossuli22.blogit.fi/
Itse kun olen tiennyt raskaudestani jo viikolta 9 saakka mietin, että onko yleistäkin tällainen et saa tietää raskaudestaan vasta noin myöhäisessä vaiheessa? :O
Tuntuu hurjalta ajatella millaisia tuntemuksia tieto siitä että on viikolla 24 raskaana aiheuttaa jos ei siitä aavistustakaan ole aiemmin ollut...
Muilla tällaisia kokemuksia!?
2
93
Vastaukset
- 38+1
No ei ole yleistä, itse tunsin liikkeitä jo paljon ennen noita viikkoja.
- Rv37+3
Ei yleistä mutta täysin mahdollista. Joillain kun jää minipillereiden takia kuukautiset pois kokonaan. Sen vuoksi pitäisi aina silloin tällöin tehdä testi. Muistaakseni ohjeissa lukee, että kun viimekuukautisista on kuusi viikkoa aikaa, on syytä tehdä testi varmuudenvuoksi.. Eli minipillereitä syömällä kannattaa testata vaikka aina kuuden viikon välein, jos kuukautiset ovat jääneet pois. :)
Ja sekin on mahdollista, että vuotoa tulee vaikka raskaana olisikin. Eihän noi ehkäisyvalmisteet ole varmoja ikinä.
Tosin tossa tapauksessa oli viikkoja jo tosi paljon ja useimmat tuntevat jo liikkeet noilla viikoilla, mutta kyllä mä aloin tuntea vasta tuolla viikolla 22 hentoja liikkeitä, ja jos en olis tiennyt raskaudesta niin tuskin olisin osannut tuntea mitään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708