viestiin kirjoittaisi, kaiken tämän jälkeen, saati haluaako hän edes sitä.
En tiedä yhtään
13
172
Vastaukset
- kirjoita
että tykkäät siitä, valehtele edes vähän....ja pelasta päivä.
- ok.
Ja valehtelulla, salailulla et saa, kuin paskaa niskaasi..muista se.
- odotuttaa
Jos vaikka alkuun pelkän moin..alku kaiken kauniin.
- tiedät sinä
Ei me kukaan mitään tiedetä, eikä olla ajatustenlukioita kukaan joten ainoa keino on ottaa siitä selvää haluaako hän sinulta viestiä vai ei? Eihän tuo mitään maksa vaikka laittaisit hänelle viestin. Minusta se osoittaa vaan että olet itse rehellinen ja luotettava, koska haluat tehdä aloitteen ja näyttää mitä todella haluat. Naiset ainakin pitävät rohkeista aloitteita tekevistä miehistä ja osaavat arvostaa sellaista miestä enemmän kuin pelkurimaista jahkaajaa.
- turnoffiksi
no minä pääsin sinusta jo yli, kun ei se ole kovin kiihottavaa että oli muitakin välissä!
- kuulehan ok
just sillä rehellisyydellä, tuli niskaan kylmää ja paljon eilen, joten kaunis valhe voi auttaa päivän läpi. tiijätkö, sellai pieni itsekusetus.
- .
Laita nyt jotain edes.
- my dream
toivoisin etten eilen ois mitään viestiä laittanu....katoku, en pahemmi teistä miehistä tajua..oot vaan niin unelmaa, mieheksi. ja kai mää vähän utelias, olin.
- leguana
Laita vaikka pilkkuja toisen perään. Se on selvä vihje;)
- ..........
...........
- leguana
.......... kirjoitti:
...........
No niin, arvasin tän ::D
- my dream
sitä viä....tavallaan ihan hilpeetä, vaix nolottaa ne viestit....ekaa kertaa uudes mestas, mun päähän muuttaa mies, joka sotkee ajatukset....ja saa miettimään, miltä se tuntuis....siitä on kato jo 15vee, ku viimex..mies..
- ja arvaa
onko tässä kylässä yhtään ihanaa naista????on todellakin, mutta se on niiiin varattu, miehelle. voihan ¤....ja tähän samaan vuodatukseen lisään: pääsee niin paljon helpommalla, kun ei koskaan laita viestiä kenellekkään..toivon tosin, että my dream joskus lukis tän viestin, ja tajuais,mix oon tälläi urpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862