Missä te olette? Missä törmään teihin?
Porin sinkku-urokset
28
565
Vastaukset
- sinkkumies...
Tällä ilmalla visusti sisätiloissa, Porin keskustassa Eteläpuistossa.
- porkan Kolli
porkan Siwassa, mäyräkoiraa ostamassa...
tule tänne. tästä riittää sullekin!- rautaputki sattuu
Oletko vajaaälyinen vässykkä? Kerro koko kansalle missä kohtaa porkassa on siwa?
- kiljuakoneeseen
Jos olet turvonnut lyhythiuksinen sosiaalitoimistosta diskorahat hakeva porkka/sampola suunnalla asustava YH äiti jonka exä on vankilassa, niin voit heittää toivosi.Käy siellä sbimbolan baareissa vaan etsimässä.
- lepsotinabcd
Laita duckface kuvia gallerioihin ja muita tyhmiä poseerauskuvia niin joku tulee kyllä nuolemaan sua.
- hupinsa kullakin
Porilaiset sinkut ei edes halua pariutua.
YH äitejä vaan käyvät kyntämässä. Tai sitten tekemässä uusia YH-äitejä. - mies367
Mistä niitä yh äitejä tai muita varmoja naisia vois poris löytää la iltana?
- sopusuhtainen nainen
pk:ssa on ainoastaan yh-äitejä, ellei ylipaino haittaa?
- mies367
Ei kait se pieni ylipaino haittaa:) misä sitten on ne sopusuhtaiset naiset?
- turussa on namia
sopusuhtaiset naiset ovat enimmäkseen porin ulkopuolella, tai sitten ne ei ole vielä naisia vaan kasvavat kotonaan ja kun tulee täysi ikä mittariin, turpoavat kuin hiivataikina ja niin muuttuu siwan kassa yh äidiksi bimbolaan.
esim, turussa löytyy sopusuhtaista leidiä kyllä eikä ollenkaan niin nirppanokkaista väkeä kuin porissa.on suorastaan ihmeellistä huomata miten suuret luulot porkkalaisella syöttöpossulla on itsestään, kun taas muualla suomessa missitason tyttöjenkin kanssa saa istua samassa pöydässä ja hauskaa piisaa. - onefortheroad
irkussa. taso ei päätä varmaankaan huimaa, paitsi promilletaso.
- Uros porist
Tääl olis yksi sinkku-uros Porist. Miten olis tapaaminen kaupungilla joku päivä. Olen tosissani. Enkä feikkaa.
- et ole
Ja nut kelpaakin kaikki, vaikka avo-auto keskustelussa ei kelvannut. Taitaa olla pieni kikkeli sinulla.
- RunRunRun
Etsi sieltä millaista seuraa kaipaat.
- Baarista juoppoja
- Mopoautojen vierestä teinejä
- Lenkkipolulta/liikuntapaikoista liikunnallisia
- Suomi24 treffipalstalta epätoivoisia
jne jne... - Urost porist
Kyllä olen tosissani. En todellakaan feikkaa ja enkä ole muuten koko avoautokeskusteluun edes kirjoittanut. Jos sinkkuneitonen sinua kiinnostaa niin heitä viestiä tulemaan tänne. Sovitaan paikka ja aika missä nähdään.
- feikkisheikki
"Tääl olis yksi sinkku-uros Porist. Miten olis tapaaminen kaupungilla joku päivä. Olen tosissani. Enkä feikkaa."
"Kyllä olen tosissani. En todellakaan feikkaa ja enkä ole muuten koko avoautokeskusteluun edes kirjoittanut. Jos sinkkuneitonen sinua kiinnostaa niin heitä viestiä tulemaan tänne."
feikki!
mikä sitten olet jos olet yhtenä hetkenä uros, toisena sinkkuneitonen :D
varmaan AP taas siellä hahaha - Uros porist
Olen kyllä uros. En tiedä että mistä olet saanut sellaisen käsityksen että olisin nainen. Vai yritätkö provosoida. Sinkku-uros olen ja tämä on täysin totta. Vastasin tämän neitosen viestiin kun huomasin sen. Hyvää keväänjatkoa kuitenkin sinullekin.
- Että tällai vaan....
No just, ei kyllä kannattaisi tällaisia kysellä täällä. Aika moni, en sano että kaikki mutta suurin osa porilaisista miespuolisista on huonolla itsetunnolla varustettuja ja voit arvata millaiset naiset heille kelpaa. YH-äidit, ylipainoiset ja alkoholisoituneet naiset ovat kova sana heille. Naiset jotka kehuvat ja ylistävät heitä. He tyhmyyksissään maksavat esim. toisten miesten tekemiä lapsia :(
- aloittaja sinkku
Kaikki sinkku-uroot lauantaina Punaiseen Kukkoon. En ole ylipainoinen, en alkoholisoitunut, en YH vaan mielestäni suht normaali, 27 vuotias työssäkäyvä nainen.
- Uros porist
Mä en pääse huomen Pk:n. Olisiko mahollista tavat esim. tänään päivällä jossain kaupungilla?
- Sinkkuneitonenporist
Joo tuu hakemaa mut tänään torilta bilisbaarin edestä vaikka 16 maissa?
Nähtäilemisiin!
- Uros porist
Okei. Mistä tunnistan sinut? Mulla on musta nahkatakki ja tummat farkut sekä tulen harmaalla Nissan hatcbackilla.
- kikati kikati
Tunnistat sinkkuneitosen siitä, että hän kikattaa kavereineen jossain ikkunassa josta on hyvä näköyhteys k.o. paikkaan josta hänet piti noutaa.Ikkunasta on hyvä naureskella tolvanalle joka saatiin odottamaan baarin edessä henkilöä joka ei ole tulossa.
- sataa sataa ropisee
kikati kikati kirjoitti:
Tunnistat sinkkuneitosen siitä, että hän kikattaa kavereineen jossain ikkunassa josta on hyvä näköyhteys k.o. paikkaan josta hänet piti noutaa.Ikkunasta on hyvä naureskella tolvanalle joka saatiin odottamaan baarin edessä henkilöä joka ei ole tulossa.
Varsinkin näin sadesäällä...
- kevätkiima
Itse tulen aina reisille!
- Uros porist
On se mukavaa ku tehään ohareit, mutta kai täst sit jotain pitäs oppii. Ei voi ku nauraa. Maailma on feikkejä täynnä.
- SinkkuneitonenPorist
Joku ystävällinen vastasi puolestani, eli minä, keskustelun aloittaja en ole lähettänyt tuota viestiä, jossa pyydetään saapumaan bilisbaarille.
- Uros porist
Sinkkuneito tuo on kyl törkeetä. Meitä mahtuu moneen junaan ja osa jää myös aemalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847