veronmaksajat takuu korjaa torin.tekijät korjas rahat.eipä kasvoja kuvattu lehteen työmaalla kun pomot kielsi=on yhtä kun pimee työvoima.vaikka joka työmaa keskustassa on tehny virolais vahvistuksilla viikonloput kun verotttaja ja liitontarkastajat uinui.eipä silti ois ollu uskallustakaan mennä kyselemään mitään.eikä tää oo lorua sen huomasi varmaan jokainen kun torin nurkilla ajeli vkl aikana eri kohteiden ohi.uskookohan nää päättäjät ees omia juttujaan kun kusetttaa maksajia,
takuu korjaus
2
168
Vastaukset
- Tietoa on!
Valitettavasti ja todistettavasti olet aivan oikeassa!!
- Tottakai pimeitä
Jos tekee halvalla niin tottakai työnantaja ottaa töihin. Ja samalla sahaa omaa oksaansa.Eli näillä kun teettää kerran niin tosiaan tulee maksamaan tuplat kun pitää sitten jollain muulla teettää työ toiseenkertaan. Suomalainen työntekijä maksaa enemmän,mutta mutta. Suomalaisella on se työetiikka aivan eri luokkaa kuin kaverilla joka laivamatkalla Suomeen miettii että mikähän ammattimies olisin.Halpuus houkuttelee mutta pitäisi muistaa että työ minkä teettää sen pitää kestää vuosia,ei silleen että vuoden päästä pitää näitten ´ammattimiesten´jälkiä korjailla.Olen näitä Viron ym ´ammattimiehiä´nähnyt ja täytyy sanoa että naurattaa.
Ja toisekseen tottakai ne on pimeitä. Niin halpoja että niitten palkat pystyy häivyttämään kirjanpitoon ilman sen kummempia ongelmia.Verottaja ei vaan voi eikä halua puuttua isojen työllistäjien pikku vilppeihin. Jäis muuten ne muutkin verotulot saamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057