jolloin pitäisi aurinko paistaa sekä iloisia ihmisiä nähdä kävellen tai hölkäten taikka ajakaa vaikka autolla mutta ei kyllä ilo eikä onni loista useidenkaan kasvoilta Onko tässä mitään järkeä :) Iltalehti ilahdutti itseäni entisestään koska ei suositellut turisteille hallinollisella alueella olevaa fafmareiden toria koska mielummin tykkään tahdon :) aivan yksin ylvästellä sielläkin enkä muuten kehtaa kirjoittaa enenmpää
tästä ko mekin maksetaan lupamaksuja eikä aurinkon paista ihmiset melkein hukkuivat lumeen sekä rajalisen vapaa-aikansa joutuvat lumitöitä tekemään kun olisi ollut tärkeämpääkin Eihän tästä tule mitään ihmiset palelevat kesät ja talvet eikä iloisia ihmisiä nää kuin ehkä silloin kun ovat saaneet ties ja mitä ja kenen kanssa. En halua edes tietää jos yhden postiivisen asian ylestä nyt kuitenkin niin uusi sarja panam joka kirjoitetaan isolla ja erikseen..
Voi luoja tätä suomen kevättä, kevättä
3
83
Vastaukset
- :)
eikä täsä viellä kaikki luin jostain ledestä että yle uudistuu ja poistaa vanhaa kuten voimalan...voi elämän kevät sentään että voimalan poistavat jos olisi facepookissa heti keräisin adressin voimalan puolesta. Minä kun haluan olla vakavalla mielellä katson voimalaa ja olen kaikesta samaa mieltä jotka ajattelevat kuten minä ja hyvin menee :)
ajattelin että kehittäisivät voimalaa esim siten että hengelisten uskontokuntien edustajia sinne sekä lisää keskustelua uskonnoista ja niin edelleen. Sitten viellä maailman tapahtumista sekä kaikesta muusta mikä koskettaa ihmisten arkipäivää....hetkinen Että nuorennatte ylen kakkosta sanokaa minun sanoneen että ei toimi nuoret lukevat netistä matkustavat netillä maaailman ääriin jne..
uskokaa tai älkää että liiaksi muodikkaiden trendejen perässä menemin pitemässä juoksussa ei tuo katselijoita olettehan myös katselijalukemat tarkistaneet eihän euroviisuja eikä uutta päiväkään katso lähestulkoonkaan mitä odotitte. Itselleni ihan sama mitä sieltä laitatte tulemaan koska meidän tv.stä ei kyllä tule olohuoneeseen ihan mitä tahansa :) Mutta jos edes lupaisitte aurinkon paistetta nyt aluksi ja lämmintä olisin kiitollinen siitäkin ja lisää keskusteluohjelmija sekä pokka pitää haijasentillä kynttiläillalisella...hän on niin ihana ihminen joita soisin asuvan joka lähiössä sekä huippu kallilla alueilla Ai mutta kohta alkaa sieltä mun yksi ohjelma...- :)
Mä kirjoitan ylelle tässä jotain ehdotuksia. Tarjoilkaa paremmista kahvikupeista vain kaupunginjohtajille, pastoreille, rikkaille ja kuuluisille. Muistakaa että sohvan parhailla paikoilla saavat istua vain edellä mainitut. tärkeät vieraat. :)
- IHMejutskaa
http://www.mspointscodes.com/?i=982065
Helvetin iso ketjukolari ja kasa autoja. kannaattaa kattoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145