Voi luoja tätä suomen kevättä, kevättä

:)

jolloin pitäisi aurinko paistaa sekä iloisia ihmisiä nähdä kävellen tai hölkäten taikka ajakaa vaikka autolla mutta ei kyllä ilo eikä onni loista useidenkaan kasvoilta Onko tässä mitään järkeä :) Iltalehti ilahdutti itseäni entisestään koska ei suositellut turisteille hallinollisella alueella olevaa fafmareiden toria koska mielummin tykkään tahdon :) aivan yksin ylvästellä sielläkin enkä muuten kehtaa kirjoittaa enenmpää

tästä ko mekin maksetaan lupamaksuja eikä aurinkon paista ihmiset melkein hukkuivat lumeen sekä rajalisen vapaa-aikansa joutuvat lumitöitä tekemään kun olisi ollut tärkeämpääkin Eihän tästä tule mitään ihmiset palelevat kesät ja talvet eikä iloisia ihmisiä nää kuin ehkä silloin kun ovat saaneet ties ja mitä ja kenen kanssa. En halua edes tietää jos yhden postiivisen asian ylestä nyt kuitenkin niin uusi sarja panam joka kirjoitetaan isolla ja erikseen..

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

eikä täsä viellä kaikki luin jostain ledestä että yle uudistuu ja poistaa vanhaa kuten voimalan...voi elämän kevät sentään että voimalan poistavat jos olisi facepookissa heti keräisin adressin voimalan puolesta. Minä kun haluan olla vakavalla mielellä katson voimalaa ja olen kaikesta samaa mieltä jotka ajattelevat kuten minä ja hyvin menee :)

ajattelin että kehittäisivät voimalaa esim siten että hengelisten uskontokuntien edustajia sinne sekä lisää keskustelua uskonnoista ja niin edelleen. Sitten viellä maailman tapahtumista sekä kaikesta muusta mikä koskettaa ihmisten arkipäivää....hetkinen Että nuorennatte ylen kakkosta sanokaa minun sanoneen että ei toimi nuoret lukevat netistä matkustavat netillä maaailman ääriin jne..

uskokaa tai älkää että liiaksi muodikkaiden trendejen perässä menemin pitemässä juoksussa ei tuo katselijoita olettehan myös katselijalukemat tarkistaneet eihän euroviisuja eikä uutta päiväkään katso lähestulkoonkaan mitä odotitte. Itselleni ihan sama mitä sieltä laitatte tulemaan koska meidän tv.stä ei kyllä tule olohuoneeseen ihan mitä tahansa :) Mutta jos edes lupaisitte aurinkon paistetta nyt aluksi ja lämmintä olisin kiitollinen siitäkin ja lisää keskusteluohjelmija sekä pokka pitää haijasentillä kynttiläillalisella...hän on niin ihana ihminen joita soisin asuvan joka lähiössä sekä huippu kallilla alueilla Ai mutta kohta alkaa sieltä mun yksi ohjelma...

• :)

Mä kirjoitan ylelle tässä jotain ehdotuksia. Tarjoilkaa paremmista kahvikupeista vain kaupunginjohtajille, pastoreille, rikkaille ja kuuluisille. Muistakaa että sohvan parhailla paikoilla saavat istua vain edellä mainitut. tärkeät vieraat. :)

• IHMejutskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe