http://martina.seiska.fi/2012/04/virgin-oilissa-napa-tayteen-herkkuja-ja-shoppailua/
Stefan kuten sanottu täälläkin moneen kertaan, ei selvästi enää asu heidän vuokra-asunnossaan.
Sitä jaksan ihmetellä, miksi käy lähes joka päivä ulkona syömässä? Se on ensinnäkin todella kallista, siis ihan ravintoloissa, lisäksi ei varmasti hirveän terveellistä 2-v lapselle. Ja kotiruoka ainakin omasta mielestäni on niin hyvää, paljon parempaa mitä ravintolaruoat.
Väittää aina olevansa kova kokki, mutta eipä silti ruokaa kotona tee.
Kun kerran ulosotossa on vielä hurjasti saatavia ja tulot eivät ole hirveän suuret, eikö kannattaisi jotenkin miettiä omaa talouttaan. Jättämällä ulkona syömiset, meikkien ostot jatkuvasti ja kalleinta merkkiä jne, säästäisi satoja euroja joka kuukausi, joilla voisi lyhentää ulosottoja.
Martsun uusi blogi, Stefania ei selvästi enää maisemissa
72
2720
Vastaukset
- Elämä on NAMSKIS
Mua ärsyttää tuo Victorian "mimmittely" yli kaiken! Mimmeiksihän Martina kutsuu kaikkia muitakin naisia, mutta parivuotiaan kutsuminen mimmiksi joka blogissa... En tiedä, ärsyttää vaan.
Mut joo, Alexin kanssa se nyt heiluu päivittäin, eli tukeutuu vissiin ainoaan ystävään mikä sillä enää on. Mitenkähän se meinaa maksella sen lukaalin vuokran? Etenkin jos ja kun Stefu on ottanut pitkät lopullisesti. Luulisin että tuollaisessa 130 neliön asunnossa -ja vieläpä Helsingissä- vuokra lienee parintonnin nurkilla? Ja muutenkin tuo conversien ja armanien shoppailu... En ymmärrä. Itselläni ei ainakaan olisi varaa tuollaisiin jos olisin vaan kotona päivät pitkät, ja vaikka töissä olenkin, niin silti saa tarkasti joka kuukausi raha-asiat laskea. Käsittämätöntä.- SMFF
Samaa mieltä olen tuosta mimmittelystä. Samalla tavalla se Eskokin mimmittelee Victoriaa. Raivostuttavaa!
Kyllä se vuokra on paljon enemmän kuin pari tonnia, luulisin että jotain 3500€ kieppeillä. - 8
SMFF kirjoitti:
Samaa mieltä olen tuosta mimmittelystä. Samalla tavalla se Eskokin mimmittelee Victoriaa. Raivostuttavaa!
Kyllä se vuokra on paljon enemmän kuin pari tonnia, luulisin että jotain 3500€ kieppeillä.Vielä kauheempaa oli, kun Martina nimitteli vauva-Vickeä otukseksi.
- Herätys Martina
Kuulin etteivät maksaisi hirveän suurta vuokraa, koska asunnon omistaja on Stefun kaveri jolla ei ole pikkurahan puutetta. Mutta selvää on, kun ero lopullinen, ei Martina tuohon voi jäädä asumaan. Eikä Stefun kaveri enää Martinalle pelkästään anna asuntoa halvalla vuokralla. Joten ihan varmasti taas joutuu muuttamaan, kuinka mones muutto se sitten onkaan parin vuoden sisällä?
Martina on julkisuuden lisäksi pahasti addiktoitunut shoppailuun. Juuri sen takia hänen raha-asiansa ovat jatkuvasti 100 % kuralla. Itse tienaan saman verran mitä Martina (n. 35 000 euroa vuodessa), ei ole varaa koko ajan ostella kalliita vaatteita ym., vaikka mieheni tienaa hyvin, ei siltikään. Haluamme myös säästää pahan päivän varalle ja matkustella. Viime vuoden puolella oli tehty tutkimus, jos asuu Helsingissä, silloin on pienituloinen vielä noin 3200-3300 euron brutto kuukausituloilla. Niillä pärjää Helsingiss vasta jotenkuten. - Suututtava akka!!
Säälittää tuo Vicke... Ensiks 8 tuntia tarhassa, sit äiskä tulee hakemaan ja haetaan vielä äiskän kaverikin mukaan. Sieltä ravintolaan syömään ja vielä jonnekin Stockalle pitkäksi ajaksi pyörimään ja katselemaan. On mahtanut neiti olla poikki tuollaisen päivän päätteeksi! Itse muistan kun oma lapsi oli hoidossa (työpäiväni ajan, huom!!) niin kyllä se pitkä päivä itketytti ja kiukututti monesti tuollaista kolmen vanhaa, ja jos piti vielä vaikka ruokakaupassa käydä, niin neiti makasi suurinpiirtein selällään kaupan lattialla kun teki jo niin kovasti mieli kotiin. Ei olisi tullut mieleenkään Martinan tavoin lähteä riepottelemaan väsynyttä lasta vielä ympäri kaupunkia! Mutta mikäs ihme se on että Martina ajattelee vain itseään. HÄN on nukkunut pitkät päikkärit ja ollu vaan kotona koko päivän, kyllähän sitä PITÄÄ päästä kaupungille edes iltapäivällä hitto soikoon!
- lapsraukkaa :(
Aina ne "päikkärit"... Se vaan makaa himassa kun lapsi on tarhassa. Ja kun töitähän se ei tee kun niitä ei ole eikä varmaan kiinnostaisikaan.
- Itsekäs!
Jep, itsekin kiinnitin huomiota tuohon, Martina makaa vain kotona, nukkuu ja on, silti vie lapsen tarhaan, en YMMÄRRÄ. Muutenkin näkee lastaan vain joka toinen viikko. Martinalla ei ole ainakaan arkisin töitä, ei Viktorian tarvitsisi olla tarhassa ikinä Martinan hoitoviikolla.
Jos jossain töissä käy, käy viikonloppuna.
Sitten kun uupunut kaksivuotias haetaan iltapäivällä tarhasta, ei kun viedään ravintolaan ja shoppailukierrokselle. - munkkaan
mihinkän mara muuttaa, siiderimuumon luo?
- uououououououo
Hiukan ostoksille. Miten olisi jos hiukan makselist ulosottovelkojasi, olisit hiukan kotona tyttäresi kanssa ja tekisit hiukan oikeitakin töitä. Ai niin, näihin kaikkiin tarvitaan hiukan tervettä järkeä ja viitseliäisyyttä mitä sinulta ei löydy.
- 8+8=?
Siis eikö pitänyt levätä, kun on se keskenmenoriski?
- siporex
Martina meni saunajoogaan, joka on kielletty raskaana olevilta.
Uskomatonta, jos keskenmenon riski muutenkin hänellä
ilmeisesti suuri tällä hetkellä.
- Äimän kuukkeli
Tämä avoero on sitten kai ihan uusi asia, kun vielä viikko sitten kirjoitti:
"Nyt autoa pesemään ja messukeskukseen. Illalla saan ihanan mieheni myös kotiin, kova ikävä!!"
Vai onko Maralla joku uusi uros jo kierroksessa - Alex?- Nelli Kuukeri
Jospa se tarkoitti Hercules-koiraa. :D
- Ei helv...
Nelli Kuukeri kirjoitti:
Jospa se tarkoitti Hercules-koiraa. :D
Siitä on tullut jo eläimiinsekaantuja kun ei ketään miestä enää saa XD
- normaali
Ei helv... kirjoitti:
Siitä on tullut jo eläimiinsekaantuja kun ei ketään miestä enää saa XD
Toivottavasti sinäkin joudut edesvastuuseen väitteistäsi!
- vain kulissia
Martinahan vielä viikko sitten teki ihan vain kulissiblogia. Stefu ei mailla halmeilla ole muutamaan viikkoon ollut.
- voi apua
Hankkikaa oma elämä!
- Voimariini helppiä
Hanki sinä ensin. Jos on kivaa, niin tule kertomaan.
- 353555g
Voimariini helppiä kirjoitti:
Hanki sinä ensin. Jos on kivaa, niin tule kertomaan.
Hahah! :) Aivan!
- JK
NINKÖ
- Shoppaholic no money
¨MIllä ihmeelllä se oikein maksaa nuo ostoksensa???
Ihmettelen. - Juttus haisee pill..
Jos vaikka yhdenkin päivän lepää niin yleistetään, että akka makaa kaikki ajat kotona. Onhan hänellä ansiotulojakin, joten onhan sitä töissä käyty.
On tervellistä välillä osata nollata( raskausaikana ja muutenkin). Päiväunet ovat utkitusti parantaneet ihmisten työtehoa.
Myös lapset nukkuu päikkärit tarhassa, eli pienimutoinen, ei tuntikausia shoppailu ole pahsta.
Jos pitää hankkia vaatteita, varsinkin knekiä, pitää niitä sovittaa lapsen jalkaan jotta ne olisivat sopivat.
Kuulötaa kateus vaan läpi. että jollakin on mahdollisuus ostaa laaatumeikkejä ja työ on freelancerin työtä joka ei avaudu ämmän lättänöille kun se ei ole sitä ruuhkadösässä ja 7-16 puurtamista ja josta ei jää verojen jälkeen käteen muuta vittumainen akka joka tiuskii ympäristöllleen ja vetää sidukkaa ja röökää ,puhuu slangia , partsimuija( ainoa virkistyskeidas kaupungin vuokra-asunnon akalle), sieltä sitten hudellaan ja arvostellaan hyvännäköisiä kanssakulkijoita ja tehdään tihutöitä, ilkivaltaa naapurin oville.
Ihme, muttu jos joskus tekee jotain, käy kaksi kertaa vuodessa vaikka ottamssa kännit, niin muka aina joka päivöä on sellainen.
Ravintolaita on kuule monelaisia, saa laaturuokaa, hyvää kalaa, lihaa, eihän kyse ole mäkkäristä.
Lapsi on saanut jo aamupalan kotona, tarhassa ruokaa yllin kyllin, vain kade pitää pahana sitä, että lapsi pääsee tuulettumaan ennen kotiinmenoa.
Ja niin, eiköhän suomaessa ole valtavasti niitä joilla on maksuhäiriöitä, jopa mopopennuilla kun vakuutusmaksut jää maksamatta, saati aikuisetkaan eivät maksa elämänhallinnallisista syistä edes pikku maksuja saati vuokriaan jne. ei osata jakaa tulonsiirtoa eri mehoihin.
Martina ei ole ainoa, ja kyllä viranomaiset huolehtii, ei teidän tarvitse. Loppurha mitä jää on hänen oma asiansa!
Aika paljon ihmiset vaihtaa ukkoa ja akkaa, niin tekin ja ympäristönne. plajon on uusio perehitä jne.
Mitä ihmettä siinä on jos martina eroaisi.
On sairasta tuolainen vahingonilo, terve tasapaionoinen ihminen ei noin käyttäydy.
Mitä teille kuuluu muiden asiat, ihminen joka ei kuulu elämäänne millään tavoin. Jos joku inhottaa, kiertäkää kaukaa ja keskittykää iahnnoimaan sitä omaa naamaanne ja elämänne, olkaa tyytyväisiä, että olette itse niin onnistuneita kaikkinaisesti.
Kauihee seutominen missä nyt joku vnetovieras ihminen asuu jos eroaa... köyhiä on milenne.
Myötähäpeä kaikenlaisia syväääliöitä niitä onkin.
niin muissakin eroperheissä asuntokuviot menee uusiksi.
sairasto toivoa koko ajan toiselle ihmiselle jotain pahaa, ilkkmista ja rakkikoiramaista räksytystä.
pilkka osuu omaan nilkkaan, hääh häh syöpäpotilas kalju sosiaalielätti olet itse kohta.- Sidukkaa huiviin
Kiitos taas vuodatuksesta. Kunpa tuosta saisi vielä jotakin tolkkuakin. Onko sidukka loppunut ennen aikojaan, kuin noin kuohututtaa? Ja krapulakin vaivaa, vai? No kaupasta saa vielä lisää, jos on rahaa, joten kipin kapin lähikauppaan ostoksille. Keljuahan se olisi, jos yön vanhaksi pitäisi päästä kuivin suin.
- Tulisitko takaisin?
Mitä mieltä olet avohoidon nykytilasta?
Olisiko monelle parempi, että saisivat olla turvallisesti valvotun lääkityksen piirissä? - Normielli
Minä en ole kateellinen, vaan IHMETTELEN yhtälöä, jossa ollaan ULOSOTTOvelkaa silmät ja korvat täynnä ja silti vaan shoppaillaan ja shoppaillaan ja pidetään vapaapäiviä tuosta noin vain.
Tuollaisessa tilanteessa pitäisi kiristää niitä kukkaronnyörejä, tai niin ainakin meilläpäin tehdään. Minulla on useat conversen tossut enkä osta muita kuin cruelty free -meikkejä, mutta minulle on itsestään selvää, etten tässä tilanteessa shoppaile mitään ylimääräistä ja herkuttele ravintoloissa, kun maksetaan kahdesta asunnosta lainaa eikä toisesta ole vielä vuokratuloja. Hernekeittoa ja kotitekoisia sämpylöitä syöden ja kaiken myyntikuntoisen kirppikselle laittaen tässä mennään. Minua ahdistaa jo se, ettei ole säästössä ihan sitä puolen vuoden tienestejä vastaavaa puskurirahastoa.
Mä en voisi edes nukkua, jos olisi ulosottovelkaa, saati sitten tuhlata tuhlaamistaan. - Näätävalio
Koholla taas kakkia kuljetettu. Kateus ja katkeruus paistaa tältä Edunkin hylkäämältä yli-ikäiseltä bändäriltä.
- Kalju sos.elätti
Hyvähän se, jos vnetovieras lapsi saa knekät. Kauiheesti olen tätä seutonut.
- marsmars!
Anne: rauhoitu,- käy välillä Alkossa hakemassa lisää......
- Olen ihan
Mennään me kateelliset porukalla tekemään ilkivaltaa naapurin oville. Mitä se sitten mahtaneekaan olla? En minä kyllä ole kateellinen naapurin oville, en edes ikkunoille. Kirjoittaisi lisää, noista vuodatuksista saa paljon iloa tähän sossuelätin kateelliseen spurgutaloelämään.
- normaali
Elämällä on tapana näpäyttää....
- Olen ihana
normaali kirjoitti:
Elämällä on tapana näpäyttää....
Minun kohdallani antaa ennemminkin onnenpotkuja.
- sobustedagain
ANNE!! Tervetuloa iloseen joukkoomme! Nyt märkää!!
- Olen ihana
Huomatkaa miten Annea aina kiihottavat nuo vakuutusmaksuja välttelevät mopopennut. Vaaniiko nuorta lihaa periaattella "täti antaa siideriä ja römpsää"?
- Leike & liite
Kopyaako tämä kiivas maran puolustaja pastensa, vai miksi ne ovat niin itseääntoistavia?
- KeyHan
Asperger vaivaa?
- verotus2011
Millo verotus 2011 valmistuu niin saadaan tuoreet tulot? 35donaa on vuodelta 2010.
- ei eduu enää
siideri-vanha-bändäri jne. sehän täällä kun ei ole duunia ( ei tietenkään ) näpyt-
telee viiksi maran puolustus kirjoituksia. - White trash
Miten ihmisestä tulee ihmiselle susi? Ja miksi?
Miten te arvostelijat voitte olla noin julmia ja ilkeitä?
Kuin hyeenalauma.
Ei ymmärrä.
Mielestäni te olette paljon säälittävämmässä ja kurjemmassa jamassa kuin arvostelemanne henkilö.
Olette vähintään yhtä raivopäisiä kun raivonne kohde. Ja ilkeämpiä.- feferefere
Fiksumpi vaihtaisi jo pikkuhiljaa sitä palstaa. Mutta ei, täällä sinä roikut arvostelemassa muita siitä, että he arvostelevat muita. Pata kattilaa soimaa.
- tavallinen
Pahuus ruokkii pahuutta, nämä ihmiset ovat pahoja!
- Olen ihana
Olemme. Meitä rabies kaivertaa tai sairaaloinen. Ei onneksi sentään tolkuton limuviinan litkiminen.
- GetReall
Tämän palstan nimi on kotimaiset julkkisjuorut. Käsittääkseni täällä voi juoruilla niin paljon kun sielu sietää. Martina on itse roolinsa julkisuudessa valinnut. Julkisuudella on aina se kääntöpuoli että ihmiset puhuvat. Joskus hyvää, useimmiten pahaa. Martina itse on myös yksityiselämänsä julkisuuteen tuonut. Mielestäni on harvinaisen tekopyhää roikkua täällä puolustamassa julkisuushuorien yksityisyyttä - kun mitään yksityisyyttä ei ole olemassa! Sitä saa mitä tilaa! Jos jotakuta häiritsee ihmisten kirjoittelu, ei täällä ole mikään pakko olla näitä kirjoituksia lukemassa. If you cant stand the heat get out of the kitchen.
- Hyvä palstalaiset!
Tällä palstalla on ollut havaittavissa suurta inhoa vastuuttomuutta, huumeita, valehtelua, väkivaltaa, moraalittomuutta ym. kohtaan, joten kirjoittajat eivät todellakaan ole siitä sairaasta päästä, vaan ihmisiä, joilla on oikeat arvot kohdallaan.
Jos joku kehtaa noita asioita pitää hienoina ja haukkua ne, jotka seisovat oikeiden arvojen takana, niin ei ihme, jos ei saa hirveästi suosiota osakseen. - minäkin samaa mieltä
Pitäiskyllä olla juorupalsta mutta on vaan sairaalloisesti M joka aivastuksesta kiinnostuneiden onnettomien temmellyskenttä. Juoruilu on eri asia kun panetteleminen ja haukkuminen. Varsinkin kun kohde on aina sama. Pakkomielle ilmeisesti nöille onnettomille. Juoruja kyllä olisi kivaa lukea ja siksi minäkin palstaa luen. Nyt vaan mennyt niin yksitoikkoiseksi.
- MartFart
Mistä tuo kateellisuus aina vedetään esille? Martin ja mutsinsa on mahdotonta hyväksyä sitä tosiasiaa että kukaan ei ole Martille kateellinen, ei edes lapsellisin pissis.
Asia on niin että kansa tarvitsee sirkushuvinsa ja pellensä. Nyt kun Matti Nykänen on vihdoin tullut järkiinsä ja tapaus Tukiainen alkaa olla käsitelty niin Martti täyttää heidän jättämänsä suuret saappaat komeasti. Martti tekee nyt sellaiset pohjat että niitä ei rikota koskaan. - jfhgji
kuka oli kateellinen, missä?
- Lue ylempää
Nimimerkki "Juttus haisee pill.." (nimimerkki osoittaa kirjoittajan tason saman tien), tuossa syytti kaikkia palstalaisia kateelliseksi, kuten tekee joka päivä.
- Arvot kohdallaan
Nimimerkki Hyvä palstalaiset! kirjoitti:
Tällä palstalla on ollut havaittavissa suurta inhoa vastuuttomuutta, huumeita, valehtelua, väkivaltaa, moraalittomuutta ym. kohtaan, joten kirjoittajat eivät todellakaan ole siitä sairaasta päästä, vaan ihmisiä, joilla on oikeat arvot kohdallaan.
Asia on juuri näin. Itse asiassa moni voisi ottaa oppia tämän palstan kirjoittelijoista. Ja tämä ei ollut vitsi!- =?
Varmana oli vitsi. Suurin osa täällä kirjoittavista lötköttää koneen edessä päivät pitkät, paskasina ja tietämättä missä omat kakarat luuraa. Laiskoja ämmiä täällä vaan on.Rumia laiskoja ämmiä. Jokaisen oma ukko olisi varmasti valmis vetelemään Marttaa edestä ja takaa. Joten haistakaa oma vi**u!
- Höh höh ja aamua.
=? kirjoitti:
Varmana oli vitsi. Suurin osa täällä kirjoittavista lötköttää koneen edessä päivät pitkät, paskasina ja tietämättä missä omat kakarat luuraa. Laiskoja ämmiä täällä vaan on.Rumia laiskoja ämmiä. Jokaisen oma ukko olisi varmasti valmis vetelemään Marttaa edestä ja takaa. Joten haistakaa oma vi**u!
Älä yritä, kukaan sua todesta ota. :))
- kuplivasa kylvin
=? kirjoitti:
en oo pas-kanen kun oon pesula käyny muta marttaa en vedä vaika maksasit
- gegegttttt
Kukaan, joka käyttää sellaista kieltä kuin =? ei voi olla kuin alimmasta mahdollisesta sosiaaliluokasta ja selvästi ilman tapakasvatusta kasvanut. Taso näkyy päälle kilometrin päähän.
Ainakin se on aina ihan raivona ja haluaa kovasti pahaa kaikille... Raukka yrittää kovasti osua arkaan paikkaan, mutta nuo kuvaukset kaikista meistä sadoista palstalaisista eivät mene lähellekään totuutta. :) Martun kuvauksesta puhumattakaan! :D - Kauhistunut äiti
Hyi saakeli mikä akka!! Ei tuollaset sais lisääntyä. Ihan sääliksi käy pientä tyttöä ja tulevaa (?) vauvaa. Jos siis mitään nyt oikeasti edes tulossa, ei ainakaan Martina kovin innoissaan voi asiasta olla jos kaikin puolin oikein YRITTÄÄ keskenmenoa saada..:( Surullista menoa. Miten tämä Suomi nykyisin on täynnä näitä sairaita narsistisia paskiaisia?!?!? Ja lehdistö juhlii.. huoh.. Hoitoon nää pitäs vielä. tuksut, martina, parviaiset ymymymy. näitähän riittää huohuoh ja huoh!!
- Huhhhuhhh!
Olethan sinäkin lisääntynyt! Katkera paska!
- onnellinen<3
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että huhuh. MITÄ SITTEN JOS JOKU HALUAA KÄYDÄ SHOPPAILEMASSA JA ELÄÄ VALITSEMAANSA ELÄMÄÄ/UNELMAA?
Mitä sitten?
Itse voin olla ainakin onnellinen sellaisen henkilön puolesta, joka on onnellinen. Mulla on myös itselläni onnellinen elämä ja olen siihen tyytyväinen. Jos näin olisi muillakin palstan kirjoittajilla, ehkä ette olisi täällä soimaamassa Martinaa, vaan elämässä elämäänne.
Mutta syökää helvetin hyvää kotiruokaanne ja lötköttäkää kakaroittenne kanssa paskasella vanhalla sohvallanne ja älkää missään nimessä ostako lapsellenne uusia vaatteita tai viekö häntä ulos ravintolaan syömään vaan antakaa hänellekkin yhtä ''hyvä'' elämä kuin itse elätte. Älkää myös missään nimessä nauttiko omasta elämästä, ruuasta tai ystävistä.
Nyt varmaan viisaimmat vastaavat että emme tietenkään jnejne muuta paskaa, koska kieltävät ajatukset siitä että teksti vastaa helvetin hyvin omaa elämää.
Järkevimmät jos sellaisia on, luultavasti laittavat jo koneen kiinni.
TEHKÄÄ joskus jotain, käykää saunajoogassa tai ulkona syömässä, edes joskus. Ehkä tekin sitten alatte nauttia elämästänne, ehkä. Eikä se välttämättä vaadi varsinaisia tekoja, ehkä riittää positiivisempi ajattelu. Lisätkää 'elän elämää' ''to do before dying'' listaanne.
Itse laitan nyt koneen kiinni, ei kiinnosta vastauksenne paskaakaan, lähden nauttimaan viikonlopusta:) ehkä ulos syömään tai voisin käydä ostamassa kengät.. En tiedä vielä.. Katsotaan mitä ELÄMÄ tuo tullessaan:)
OIKEIN IHANAA AURINKOISTA JA POSITIIVISTÄ VIIKONLOPPUA JOKAISELLE TEILLE KONEELLA ISTUJALLE:) ps. avatkaa välillä verhoja/ikkunaa, sunnuntaiksi luvattiin hyvää ilmaa;)!- neiti toukokuu :)
Hyvää tekstiä! Allekirjoitan :)
Säälittäviä nämä palstojen pahantahtoiset, lihavat (oletan), laiskat, muiden kautta elävät, kaunaiset ja katkeroituneet, nimimerkkien takaa huutelevat tyypit!
Nyt sataa taivaan täydeltä, mutta kevätluonto tykkää!
Sunnuntaina pitäisi olla aurinkoa, ihanaa, pääsee pihalle rapsuttelemaan, ehkä jo grillaamaan ja vielä kun lämpenee saa uutta kevätvaatetta päälle :) - Byäääh!
Ei näillä muodoilla taivu saunajoogaan, valitan. Elämäni on nyt turhaa. Menen hirteen. Vai piristänkö itseäni?
- sutjakka :)
Byäääh! kirjoitti:
Ei näillä muodoilla taivu saunajoogaan, valitan. Elämäni on nyt turhaa. Menen hirteen. Vai piristänkö itseäni?
Uskon, ettei taivu, jatka vaan roikkumista täällä katkera läski ja kaltaisesi!
- No just!
Byäääh! kirjoitti:
No ilmankos.......taitaa olla monenkin kirjoittajan ongelma täällä....
- Byäääh!
sutjakka :) kirjoitti:
Uskon, ettei taivu, jatka vaan roikkumista täällä katkera läski ja kaltaisesi!
Olenkin hyvin riippunutta selluliittiä ihan kuin Martseliinan reidet.
- laskiamma
Byäääh! kirjoitti:
Olenkin hyvin riippunutta selluliittiä ihan kuin Martseliinan reidet.
Se on selluliittiA sinä järjen riemuvoitto!
- olen täydellinen
"Olen ihana", voi sua ressukkaa, alkoiko ahistaa kun piti poistaa sinua koskeva ketju?
Etkö halunnutkaan olla julkkis? - Olen ihana
Olen syytön. Kirjanpito ketjuista laahaa jäljessä, joten en ole huomannutkaan jonkun kadonneen. Taitaa olla ihan oikea ylläpito asialla, kun en onnekseni ole julkkis. Ei ahista.
Kesti vähän aikaa havaita huolesi, kun tuo pornosääliö mainostaa taas itseään.
We want Mara!- olen täydellinen :)
Siis et huomannut ketjua, jossa kävit ihan tuoreeltaan kommentoimassa?
Olet surkea tapaus, ilmeisesti myös pahasti muistihäiriöinen muusta problematiikastasinpuhumattakaan, siis oikeesti säälittävä, mutta tulipahan kokeiltua kanttiasi ;) - Olen täydellinen
Siis ihan työstä käy sinulle täällä postaaminen!
Uskomatonta elämää......mutta minä lähden nyt lämmittämään saunaa ja illalla tulee jännää finaalia, elämän pieniä iloja näin sadepäivänä :) Sunnuntain aurikoa kun vielä luvassa....:)
(Jatka sinä vaan Martinan panettelua, hänellä muita kiireitä nyt, katsos duunissa laivalla ja sinä raukka täällä :))))) - hryrttee
olen täydellinen :) kirjoitti:
Siis et huomannut ketjua, jossa kävit ihan tuoreeltaan kommentoimassa?
Olet surkea tapaus, ilmeisesti myös pahasti muistihäiriöinen muusta problematiikastasinpuhumattakaan, siis oikeesti säälittävä, mutta tulipahan kokeiltua kanttiasi ;)Nimimerkille "Olen täydellinen": Olet väärällä palstalla. Tämän palstan nimi on julkkisjuorut ja sinä haluat viedä jatkuvasti keskustelun johonkin yksittäiseen palstakirjoittajaan. Mene suhteet-palstalle, siellä on sulle oikeaa tekemistä.
- Olen ihana
Kiitos, yleensä eivät kehu noin kauniisti. Täytyy ihan mennä niistämään.
- voi elämä!
Miten joku voi edes kuvitella, että Martinan äiti, Anne vaivautuisi näihin ketjuihin saati kommentoimaan? Kertoo kirjoittajien epätodellisesta maailmasta, elämä on aivan muualla kuin täällä!
Hän on omaa elämäänsä elävä, sivistynyt ihminen, opettaja, eikä suinnkaan mikään siideribändäri:
Nämä säälittävät kirjoittajat eivät kestä omaa tyhjää elämäänsä, piste. - se elämäpä hyvinkin
voi elämä! kirjoitti:
Miten joku voi edes kuvitella, että Martinan äiti, Anne vaivautuisi näihin ketjuihin saati kommentoimaan? Kertoo kirjoittajien epätodellisesta maailmasta, elämä on aivan muualla kuin täällä!
Hän on omaa elämäänsä elävä, sivistynyt ihminen, opettaja, eikä suinnkaan mikään siideribändäri:
Nämä säälittävät kirjoittajat eivät kestä omaa tyhjää elämäänsä, piste.Yks kysymys: sivistynyt, miten?
Aina, kun tyttö on joko äidillään tai isällään, hän laittelee kummalliset viestinsä tänne. Nyt mummi on kiireinen ja pitää olla suht`selvinpäin.
Laivaduunit ovat muuten oikeiden artistien mielestä kaikista tympeimpiä, sieltä ei näet pääse kotiin keikan jälkeen. Niissä ei siten ole muuta hypettämistä kuin se, että työtähän se on (ja henk.kuntaedut myymälöistä), varsinkin Isabellalla, joka on juoppojuna vailla vertaa. Onneksi tasokkaampia keikkoja, esim. teattereissa, on vastapainona näille laivahässäköille
Tiedän paljonkin asiasta, koska sekä mieheni että poikani ovat muusikoita. - voi elämä!
se elämäpä hyvinkin kirjoitti:
Yks kysymys: sivistynyt, miten?
Aina, kun tyttö on joko äidillään tai isällään, hän laittelee kummalliset viestinsä tänne. Nyt mummi on kiireinen ja pitää olla suht`selvinpäin.
Laivaduunit ovat muuten oikeiden artistien mielestä kaikista tympeimpiä, sieltä ei näet pääse kotiin keikan jälkeen. Niissä ei siten ole muuta hypettämistä kuin se, että työtähän se on (ja henk.kuntaedut myymälöistä), varsinkin Isabellalla, joka on juoppojuna vailla vertaa. Onneksi tasokkaampia keikkoja, esim. teattereissa, on vastapainona näille laivahässäköille
Tiedän paljonkin asiasta, koska sekä mieheni että poikani ovat muusikoita.No draaman ja ilmaisutaidon opettajalla on sivistystä, jo koulutus ja työ sitä vaatii!
Aivan harhaista kuvitella hänen tänne kirjoittelevan!!!
Ahaa, siis miehesi ja poikasi ovat alkoholisteja....sinun logiikkaasi, kaikki muusikothan ovat, vai mitä? ;)))))))))) - tarlink
voi elämä! kirjoitti:
No draaman ja ilmaisutaidon opettajalla on sivistystä, jo koulutus ja työ sitä vaatii!
Aivan harhaista kuvitella hänen tänne kirjoittelevan!!!
Ahaa, siis miehesi ja poikasi ovat alkoholisteja....sinun logiikkaasi, kaikki muusikothan ovat, vai mitä? ;))))))))))joka toisessa vistissä huolehditaan mara-klaanin jaksamisesta kirjoittelijen suhteen ja joka toisessa vakuutetaan etteivät käy täällä. kummaa
- →hani☺
Palstan kännikirjoittaja ja palstan raivotar ovat muuten molemmat juuri nyt poissa. Kiirettä pukkaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224