Kiitoksia Suunnistukselle

Sinde vm-82

Mikä tämä absurdi ja perverssi ajatus tämä on koko väestöltä? Sini, 6-vuotta
Ettekö te osaa mitän muuta ajatella tai tuoda esiin.
Koko ajan tulee vain sellaista....
Mutta on näihin muitakin ajatuksia.

Se on vain mun polvi-pipi.
Mutta voi siihen uudet tilatkin rakentaa.
Ettekö tiedä, että siihen on tosi julmaa se elämä sitä aikaisemminkin?
Ettekö tiedä, että siihen on mm. erityiskoulutuskin?
>Miten tällaista on päässyt sattumaan?
Miksi ette suostu hyväksymään tilannetta?
Se auringonpimennys, se vastaa sellaista merkurius-kuusirpistöä aika hyvin. Se on videointi, mutta se on myös luotaantyöntävää, inhottavaa ja etovaa, eristävää, ja kieltävää. Ihan kaikkia näitä jo muutenkin tarpeeksi samanaikaisesti.
- Ihan pikkuhiljaa vain kokeillaan, ja onnistutaan.
-Se on vain joskus naisella erikseen, kuin kerran once in the life-time. Ainakin noin päin miten se on mulla. Mutta mulle se kertoo tälleen koneelta aika paljon muutakin. Niitä saa joskus lahjaksi, joskus tosi tarkoituksella, joskus lahjoituksena, ja aina ne ovat kovassa käytössä, mutta eivät koskaan tällä tavoin ilman vapaa-aikaa.
- Se kytketään kehosta. Se on tossa libidolla, venus-kukkulan päällä.
-Mistä sulle sellainen tuli? v..... kesällä 1984, ehkä.... aika lähellä
-Se ei ole paranoia, se ei ole paranoidia, se ei ole 'paranoidi skitsofrenia, ja mikä parasta sitä voi tilata. Niin, sillä voi tilata, kuin kaukosäätimellä esim. ulkomailta.
- Joo, mun mielestä se on sama asia, mutta mikään sinällään, ja itsekäsiten lapsenkasvatus se ei ole.
- Se on seksiin, sekä itsensä, että muiden kanssa. Se on käyttöön, se on ihan yksityiselämään, ja yksityisyyteen.
- Mitä sää näitä yrität opettaa? Nämä ovat väestön luomia tapoja.
-Niitä ei saa rassata, josta huomaan teitin olevan vähän väärässä paikassa

- Vain joku aivan tuttu...
Sä olet jotenkin sekoittanut ei naista saa esittää eläimenä, tai jättää sellaiseksi.
Ei nyt koske esim. edellä mainittua persoonallisuus-kohtaiseksi.
Se on tarkoitettu tottumukseen, mutta kuvastaa tosin eläintä, josta syystä koko homma on aika lailla pilalla.
- En nyt tiedä miten muuten koiran ja kallon voi erottaa tulee ekana mieleen.
- Et saa käyttää verrannollisuutta, kun olen näin pieni, ja nuori.
Ehkä rengastukset ja frustraatio, vähän hävettää tekijöiden puolesta.

A. Ei sillä tavalla assosioiden.
B. Ei sillä tavalla julmasti ympärivuorokautisesti ja hektisesti.
C. Et saa käyttää piirtoa- et myöskään omahyväisesti seuraillaksesi muita.
d. Et ole oikeutettu tuntemattomana kohdistamaan kaksinais-moralismia, ja rääkkäämään tai lähentelemään. Ei kukaan ole sellaiseen oikeutettu.
E. En ilman valvontaa ja fyysistä kosketusta.

Ei välttämättä käytetä enää silmien osien takia, koulutusta ja taittorobotteja.
-Mutta mitä?
-Joo, oon mä ollut hänen valvojansa aikoinaan?
- Joo, me otetaan kokonaan pois.
- Joo, otetaan kokonaan pois. Sekavuus-tilat ja harhaisuus. Ottaa päähänkin kipeää.

-Onko hän edes persoonallisuudeltaan oikea tähän?
-En voi tietää... Ei mun asia taaskaan.
Minä tiedän, tämä kuva kuvaa sitä, kun Suomessa tutkittiin a. alkoholismia, b. kaksosuutta, (alustus Niuvanniemen vankimielisairaala) c. pelkästään kaksosia.
Ei häntä vain esitetään ehkä niin, siihen kuntoutukseen.
Ei, en varsinaisesti ole kaksonen.

Ei se oli ohjattu osoitus, osoittaen ohjattu mm. poistumaan, että saa tavoitella omaa etuaa, että saa teetättää lapsia noin päin.
- kts. yleiskunto
- katttelen vain mihin äitis lähti.
--isältäkö taas?
-alhainen suggestio ja fokusaatio-taso
- se on peruttu vaaratilanteiden aiheuttamisen takia
-ihan 0-vuotiailta pyytää sukupuolenmäärittelyä sh:n omaisille ja omaneduntavoittelua
- entä raiskaus-tilanteen taas sattuessa?
-ei pakko-keinolaki heijasteellisille raiskauksien takia.
- ei.. joo, ei! hän vain juttelee, että huomioin sen tilanteen, että on silmät irti taas ympäristöstä, kun sitä kannattaa sille sisarelle, edes niitä kuukautisia yrittää, kun suolet antaa yli, taantumisen takia, ja siksi omaksutte mm. ja esim. sen ruotsinkielen frustraation ja suomenkielen sijaan.
-Heti sitten kun se on vaihdettu se kieli. Se on ihan helppo mun mielestä kääntää...
Tosin täällä on kaikki muutkin kielet sekaisin, että pitää monesti hakea kääntäjä robotit, äkkiä jos kerkiää.

Anteeks, onko tää joku sellainen, että aiheutan kuolemaa tällä mansikkahommalla.
Jopa ihan pienille vauvoille, vain pyytäen jopa lapsia nuolemaan useita luustoja alueilta toisiltaan esim. korurasia-pimpasta, kun niitäkään ei enää muualta saa.
- Olen ollut tällaisessakin eristyksessä.
-Et ole missään nimessä oikeutettu siihen.
-Osaatko mennä sillä tavalla koskien?
-Joo, osaa!
Käyttämään lapsia nuolemaan esim. hänen silmikkojaan, kuten Setassa.
-sitonut taas itseensä, koska on ankara sairaanhoitaja-omaisen raiskaus-tyyppinen silmikon nuolemis, tai raiskaus-palvelu ja lastentekeminen hänen, tai jonkun muun ympäristössä, hänen sairaanhoitajan lapsilleeen.

2

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Ei siellä ole perkelekään yksin.
      Ei niissä ole perkelekään yksin.
      Onko väärä henkilö=?
      Tarkoitatko valvottavaa, en valvo ilman fyysistä ja psyykkistä kosketusta.
      Valitan, en valvo ilman todellisuutta, en ilman tulevaisuutta, en ilman turvallisuutta.
      - Ai kuten hän tekee.
      - En tiedä....
      -Absurdi taas, hygienia trauma.
      -Assosiaatio taas, pyöreäpäisyys
      -Abstrakti taas, ei oma itse, vaan egoismin ja tyhjänpäiväisen yleiskunnon aiheuttamaa.
      - Ei, ei missään nimessä, moderni, ei kuolemaa.

Oota mää tarkistan joltain joka valvoo....
      Valvoo ihan hygienia-syistä.
      Tämä niin paskaa.
      - sitonut taas itseensä koska törkeä ja julma silmikkojen käyttö ja raiskaus-tilanne, sukupuolenmäärittelyä, määrittelemistä sh-omaisille, heidän lapsilleen.
      MAAILMA ON TÄLLAINEN
      NYT.....

Niitä tehdään onnistumisen elämyksiin, onnellisuuteen ja myös hektisyyden ja impulsiivisuuden tasaamiseen.
      - En rupea tämmöstäkään tekeen.
      - Sulla ei oikeutta sellaseen.
      -Kun mun kallo on lainassa.
      - No, menee kai tää näin, mää teen itse.

"Läski vie tunto-aistin Tutankhamoneista."
      -Joo, kannattaa mun edes yrittää auttaa, sille kuuluu sellaiset.
      - En tiedä enää siitäkään.

Sitonut mut itseensä taas näissä julmissa merkeissä istuttaen omasta päästään mun päähän nostalgisesta-progressiivisesta tunneaukosta, jossakin ahtaassa pienessä vihreässä puutalossa, kuin yläkerrassa. Istuu vain jalat ristissä vieressä sängyllä.
      -Ei tää tuntuu pahalta, miten sä voit olla noin raskas.
      Mä olen vasta 12-vuotta. Eikä tätä sitten saisi olla ollenkaan, mutta elämä on tärkeää.
      - haista vittu, kun mää ymmärrän sen.
      -Ei saada turvallisuus-alaltakaan, kun ei olla luovuttu sairaanhoidosta.
      - Mää en ymmärrä sille mitään, ettet ymmärrä neliönmallista eristystä, joka on aina sairaanhoitaja-omaisten sukupuolenmäärittelyyn, ja heidän lastensa sukupuolenmäärittelyyn.

Ei varmasti saa, jopa ihan lapsilta korurasia pillulta nuoletuttaa lapsia itsellensä.
      Joo, pillulta lapsia vangita ja eristää nuolemaan luustoja lapsillensa, kun ei muualta enää saa. '
      -Onko tämä armeija?
      - Ei, ei ole....Hektisyys ja impulsiivisuus on tarkoitettu purettaviksi, et saa olla origoton.
      -Joo, se ankara skitosofrenia. Mun siskokin vaan taas setassa,ensin oltuaan asetttautuen ja asteuttaen kuolemassa, ja sitten kasvatellaan tässä tosiaan mun sukupuolenvaihdolla mun pikkuveljeä, että ehkä sitten lapsi. Siihenkin hakea jo ammattiliitossa hävyttömyyden takia apua. Pelkästään tieteellisestä tutkimuksesta innostuen ympäristö-opillisesti.

-"Hei, hei! Miten multa taas kuoli sinne lapsi? "
      Niille tehdään erityiskalloja, jos jokuu kysyy.
      Sellaiseen oikeaan väestönsuojeluun.
      -Joo, joo, joku tekee kirkossa lapsia, samaa aikaa, näin....
      - että silleen.

On joo... Kun siellä on sellainen hektinen ja tosi huono pappi- lukkari, talonpoika-kuppari-sairaus.

• Sinde vm-82

Ne on samalla pituuskasvun pysäyttämiseen.
        -Joo, kun mulle lyötiin parafreeninen väärä suggestio nuorelle äidille.
        -Joka myytiin vain yhtäkkiä lapsenkasvatukseen ja väestönsuojeluun, kun siinä rasismissakaan ei voinut olla.
        -Ihan ihmiskaupalla pyydät hänen lapsiaan nuoleman lapsillesi statusta ja asemaa, ja että olisit frustraatiota, ja kunniallista sekä kunnollista muuta maailmaa, jopa origottomana asettautuen ja asteuttaen.

Sano vielää....
        Pari kertaa
        - Ei ota.
        Joo, mutta en saa hoitaa ilman fyysistä koskestusta, niihin pyrkimistä ja psyykkistä vapautta, koskemattomuutta loukaten. Koska pakko-keinolaki-heijaste on aina huono asia.
        -Määritelty huonosti, fyysistä kosketusta ei saa laiminlyödä.
        - Ulkonäköpiirre-vammoja ei saa kuitenkaan aiheuttaa.
        -Fyysistä koskettelua ei saa laiminlyödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe