Minulle ei ole salaisuuksia. Ei mitään.
Onko sinulla salaisuuksia?
18
188
Vastaukset
- plöä
Kyllä. Olen yksi salaisuuksien kammio.
- utelias ulpukka
Voi, olisipa minullakin jotain salattavaa. Elämä olisi jännempää :(
joku hurja juttu jonka olen vaikka tehnyt - hiljaa kuin hiiri
utelias ulpukka kirjoitti:
Voi, olisipa minullakin jotain salattavaa. Elämä olisi jännempää :(
joku hurja juttu jonka olen vaikka tehnyton,ei saa kertoa kellekään että olen korviani myöten ihastunut miespuoliseen työkaveriini ;)
- utelias ulpukka
hiljaa kuin hiiri kirjoitti:
on,ei saa kertoa kellekään että olen korviani myöten ihastunut miespuoliseen työkaveriini ;)
ei tuokaa nyt kovin hurjaa vielä ole
- hys hiljaa
Ei ole muuta, kun että salaisesti torttua saan tänä iltana.
- utelias ulpukka
hyvä ettet julkisesti sentään
se herättäisi pahennusta se ;)
ja ei se ole salaista, tietäähän torttukin siitä :P - Viran-omainen
utelias ulpukka kirjoitti:
hyvä ettet julkisesti sentään
se herättäisi pahennusta se ;)
ja ei se ole salaista, tietäähän torttukin siitä :PNiin, ei sitä passaa julkisilla paikolla torttua jakaa, se on kiellettyä!
- kjeh kjeh
Ai, sulla on vielä joulutorttuja jäljellä.
- vaitelias ville
Niin, ja jos ne kertoo niin ne eivät ole enää salaisuuksia ;)
- born to be or not
Älä sure ulpukka, kaikki eivät ole syntyneet vapaaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=Mz0WQMxa7iI&feature=relmfu - :----DDD
Olet jo varmaan jakanut niin paljon useille miehille, ettei ole enää mitään salattavaa.
- utelias ulpukka
Niin että määrä korvaa laadun, vai ;)
Tuo on useimmiten miesten ajattelutapa :)), luulevat että määrä korvaa laadun. - Kroliinafanclub
Pikkupojille jaetaan, naama valakiaa Karoliinan kanssa :P
http://www.youtube.com/watch?v=cawQFCNbaXU - tällä tytöllä...
ei mulla koskaa ole ollut miestä
- että näin..
ei ole, mutta tietyssä kohtaa menee yksityisyyden raja ja sen päätän sitten minä kerronko vai en ja jos kerron saan itse päättää kenelle kerron.
- Jajokuvaaan
Niin, sitähän sitä saa jokainen omalle kohdalleen toivoa ja odottaa.
- mielipiteeni mun..
Jajokuvaaan kirjoitti:
Niin, sitähän sitä saa jokainen omalle kohdalleen toivoa ja odottaa.
vastuu on sillä joka ei toisen rajoja kunnioita ja juorut on aina juoruja, juoru ei ole totuus koskaan.
narsistinen ei kunnioita toisen ihmisen rajoja.... - Ja naristaan
mielipiteeni mun.. kirjoitti:
vastuu on sillä joka ei toisen rajoja kunnioita ja juorut on aina juoruja, juoru ei ole totuus koskaan.
narsistinen ei kunnioita toisen ihmisen rajoja....Ja mitä sitten? Jokainen ihminen tekee oikein ja väärin joten jokaisessa on aihetta juoruun, et kai sinä kuvittele että ihmisen pitäisi olla jotenkin täydellinen ansaitakseen rakkautta? Se on harhaluulo, se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117