Kokemuksia PREGHECK-raskaustestistä kellään???

madrex5

Kynätesti, joka on itseasiassa aivan sama kuin Apteekin oma-testi, samalta valmistajalta (Oriola). Myydään tavallisissa marketeissa.

Onko testi jaellut muille roskishaamuja?

Kun mulle jo kaksi testiä mennyt niin, että testiajan puitteissa olen näkevinäni siinä jotain viivan varjoa (viivanpaikka?) ja sitten kuivuessaan se viiva muuttuu selvemmäksi ollen aavistuksen väriä sisältävä haamuplussa.
Jälkimmäisessä testissä se oli himpun selkeämpi kuin ensimmäisessä testissä.Näkee tihrustelematta ilman erityisvalaistustakin.

Pitää vielä testailla, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksista erityisesti, että onko negat olleet ja pysyneet puhtaina negoina?

Rv:t olisi nyt 4 6 jos olen raskaana. Kummatkin testit tehty päiväaikaan.
Tiedän ettei testejä pitäisi tuijotella, mutta kun olin sen viivan näkevinäni niin jäin sitä tarkastelemaan ja hups, aika riensi.
Lainaa

5

6256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plussasin..

toisen raskauden pregcheck-liuskoilla, viiva oli aluksi ihan todella haalea, seuraavana päivänä tein myös haalean plussan, mutta viiva oli hieman tummempi. Muutaman päivän päästä tein vielä toisenlaisen testin, jossa myös aika vaalea viiva, mutta jo ihan selkeästi näkyvillä. Kyllä se plussa on aina jos haaleankin viivan siinä näkee, "viivanpaikkoja" ei ole olemassakaan. Ja tosiaan sen ensimmäisen testin tein rv3 6 ja aamuvirtsasta. Aamulla kun sen testin tosiaan tekee niin saa parhaan mahdollisen hyödyn siitä testistä eikä tarvitse välttämättä niitä viivoja niinkään tihrustella kun vastaus on selkeämpi.

• Haavemama

Itse olen käyttänyt kyseisiä liukoja ja kyllä ovat aina olleet yksi viivaisia kun en ole ollut raskaana ja kuukautiset ovat alkaneet. Viime sunnuntaina rv 4 2 teinkin sitten aamuvirtsasta plussan ja siinä oli aiksempiin negoihin täydet selkeät kaksi viivaa. Ystäväni myös tuijotti kerran iltapäivällä testiä roskiksesta ja näytti muka hhamua, mutta ei hän ollut raskaana. Eikös niissä ohjeissakin lue, että testitulosta ei missään nimessä tule lukea tuntien perästä vaan luotettava tulos tulee muttamassa minuutissa.

• 5min

Minä mittasin noilla testeillä viisi päivää ennen kuukautisten pois jäämistä todella tumman plussan.

Mutta sitä ennen on kyllä muuttunut testiajan jälkeen haaleaksi plussaksi, mutta tämä ei siis ole ollut oikea plussa, sillä se oli sen viiden minutin jälkeen mitattu. Ei kannata siis elätellä toiveita ja jäädä liikaa tutkimaan niitä :D Itse olen tehnyt samoin, mutta negatiivisiahan ne on olleet, koska viivat tummuneet vasta testiajan jälkeen. Tuossa positiivisessa ei ole tullut minkäänlaisia muutoksia tummemmaksi testiajan jälkeen.

• öi7o78

Itse olen kaikki raskauksissani (4kpl) testannut pregheck liuska testeillä (en siis sillä kynä mallilla) ja ovat olleet luotettavia, n.2min kuluttua jo antanut tuloksen. Viimeisimmässä raskaudessa käytin myös saman merkkisiä ovulaatiotestejä ja tuo liuskaraskaustesti näytti haaleaa posittivista jo 10 päivää yhdynnästä vaikka menkkojen oletettuun alkamispäivään oli vielä 2 päivää aikaa... tein "varmistustestin" tuona menkkojen oletettuna alkamispäivänä jolloin tuli jo vahva plussa.

• öi7o78

Myös pari negaa olen noilla liuskatesteillä tehnyt ja ne ovat myös pysyneet negoina vielä parinpäivän päästäkin kun olen vessan roskiksesta katsonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe