Naisen asema: Kantelu

Ilmaiseksi:Sinde-82

Olet sä silti vaarallinen.
- Tapan heti.
- En mä ole kyllä koskaan hei näin ajatellut.
- Hei, hän on edes aina hiljaa. Katsoo suu auki mykkänä ympärilleen.
-Eikö se parane ikään?
- Ei, ei ilmeisesti parane ei...
-Nytkin menee taas jo
Se sitten siitä hektisyydestä ja impulsiivisuudesta.

Teidän pitää olla koko ajan olla feminiinisiä ja maskuliinisiä eleitä eikä lainkaan hektisyyttä ja impulsiivisuutta.
- Katsotaan nyt miten tämä menee?
Eläimellisyys, ja rengastukset ei saisi koskaan puuttua silmistä.
Naista ei saa esittää edes pahoinvoiden eläimenä. Ei, se merkitsee eläimellisyyttä.
- Ei mullakaan ole nyt.
Ai, abstraktilla taas irroittelemaan. Ai, abstraktilla irroittelevilla, abstraktilla irroitellen.
Oliko se suojatumiskeino?
Mää annan heti pois, mähän olen lapsikin.
Ei niitä saa antaa, tuli aggressio.

Hän ajatteli sillä selviytyä pitkään töissä.
Mutta mäpä tuen tv-lupatarkastajaa.
-Joo, jotenkin etukäteen merkittyinä. Jotenkin maniassa kyselee koko ajan ja vahingoittaa.
_ Ei, että nämä ovat sinusta riippumattomattomia.
- Ei, uskon että on oma syyni.
"Tarvitsen jo itsekkin herran jumala apua näin."
joo, joo.... jå,jå...

Onko tämä persoona-ajttelu, seuraileminen ja assosiaatio-organisaatio-ajattelu mielestänne mielenkiintoista?
- Niin, sillähän kytketään. Ihan samaa kolmiulotteisuuden kerjäämistä se on mitä kaikki muukin.
- Niin, niin se voi loukata.
- Ei mielenterveys-työ ei ole pelottava aihe. Sen sijaan sinulle on pelottava aihe sillä tehtävät sukupuoli-muutokset.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Kolmiulotteisia viittomia ei koskaan saa varastaa, jos ne ovat aggressioiden hillintään. Niiden vieminen voi aiheuttaa ulkonäköpiirre-vamman, joka osoittaa ettet sovellu työhösi.

Valitettavasti mielenterveys-työn malli ei ole kolmiulotteisuus, se on vasta lääkärinlapsille heijastaminen Flash-heijastein ja Flash-toiminnoin. Tämä oli se taantuma-malli, he haluavat siten usein osallistua psykologiselta tasolta, psykologisilta osin hyväntekeväisyys-työmalleihin..
      Se tapahtuu Merkurius-kuusirpistöllä, joka on monis vertiksen päällä, tarjoten näin onnistumisen elämyksiä myös luustolta.
      -Miten helkkari sä tunnut näin pahalta?
      Yleensä sopeutuu onnistumisen elämysten tarjoamiseen myös muille ihmisille.

Ei se siihen pythagoraan lauseeseen perustu?

• Jannelle:VTSS

Mitä sä näitä ja niistä MT-halvaantuneista vielä keskustelet? Eihän niihin ole oltu linnassakaan.
      Ne on persoona-ajatuksensa kadottaneita, jotka tarvitsevat vammaisen. '
      En saa pyytää lääkärilnlapsellekaan palvelijaa.
      - Ei en rupea tähänkään, TV-lupatarkastamiseen, koska se halventaa naisen alapäätä.
      ihan mikä tahansa julmuus, rumuus tms. käy, koska ovat hyväksikäyttönne piirteitä.
      Hän voi olla vanhentunut ja hänellä voi tylsää, kun hän itseään taas esittää vieläpä äidinkielen verkosta, ja on jo pitkään tiedetty tämä, jopa etukäteen.
      -Ei muuta tekemistä juuri nyt.
      On tämä on varmasti hänelle uusi kokemus....

-Mä en halua, että hän menee sinne teidän sääntöihinne, mä haluan että te menette niihin hänen omiin ja yhteisiin luomiinne sääntöihin, kuten tapoihin.
      -Ei, en ole ankaran suomenkielinen. En mää osaa muuten tehdä tätä.

Käännän vielä vähän...
      Ylä-asteella et sitten käännä ollenkaan.
      EI mitään apua.

Joo, ooot....
      Onko kääntäjä paikalla?
      Joo, on....

Miksi keskustelet kiihkomielisesti väkivallasta ja vammaisuudesta?
      -Tästä ei varmasti ole mitään apua, koska sulle ei ole ollut tarpeeksi tilaa siellä abstraktilla irroitetussa maailmassasi tilaa millekään muulle koskaan, kuin SH:n omaisen turvautumiselle, ja luoda heille jopa lastesi jatkuvin ja toistuvin raiskauksin sukupuolenmääräytymistä ja -määrittelyä. Koska SH omainen, joka on jotenkin jo autistisenkin tasoisesti vajaamielinen ja turvallisuus-hakuinen, huom. jo liitosta erottaminen.
      - Eikö ikinä edes mahdollisuuksia noihn?
      - Ei varmaan....
      - Joo, mutta kun mun täytyy huolehtia jotenkin väestönsuojelusta.
      Hän antaa ulospäin mun mielestä sellaisen näkyvän persoonan.

"Ei, teidän äijälle vaan lähti taas överit päälle." Siinä mennään kaikki, ei se ole sellainen mielenterveys-sairaus. Siinä vain mennään nämä kaikki verkot heti.
      - Että kuka häneltä on viemässä sitä lasta?
      - No, se lapsi.
      - Jaa, no mitä varten se sitten sen vie.
      Autisti on empatiakyvytön. Autisti voi esittää kehitysvammaista, mutta kykenee ehkä kuntoutumaan.
      Joo, lähistöllä on autisti.
      -Mutta miksi tämä omainen on autisti? Murrosiän samankaltaisen puuttumisen takia. >< on se sittenkin epäselvä se kohta sen määrittelyyn
      -Mun mielestä sen voi jokseenkin todistaa, hänellä on paljon vammaisia omaisia, mutta miksi kokisin siihen tarvetta, jos hän ei lähestyisi.
      Joudun mahdollisesti turvaamaan omaisianiko? Hänen lähestyessään, entä millaiset mahdollisuudet on lastensuojelusta puuttua?

MIssään nimessä meillä ei ole ollut tällainen joukkoharha sairaalassa?
      Se on hänen humaniteetti-häiriönsä.
      -Ja hoitamassa näitä hänen vammauttamiaan omaisiaan? Ja raiskauksien alaisina julkisessa väestönsuojelussa, maaseudulla....
      -Ei hän yrittää edelleen suojella turvallisuuttaan.
      -Mitä varten Sini on hoidossa?
      - Kun ei sitä toista voida enää auttaa Sinin mielestä....

On ihan hyvä minäkuva ja silleen...
      Siis ei haittaa tällainen autismin toteaminen, mutta sitä naiskuvaa ja siinä hillumista hoiidellen ei hyväksytä ollenkaan.
      Muistathan, että he ovat nyt hyvin raskaita omaisille Ihan pienetkin lapset.
      Vai kuinka näet tämän, että olet vain hetken aikaa ulkonäköpiirre-häiriön piirissä?
      - En yritä mielestäni tahallaan...
      - Ei kun tämä on sitä sairaanhoitaja-omaisen turvautumista koko homma, ja omaisen syyttelyä, kunnes hän sairaanhoitaja.-omainen saa lapselleen käytyä kerjäämässä sittämisen ja sukupuolen määrittelyn, jopa sukupuolen määräämisen.

Tässä on taas perkele joku Jehova sekaannus kielistä.
      - Että hallusinaatioita nostalgisesta-progressiivisesta tunneaukosta.
      --"Ei kun se on hänen veljensä, ei ole sellaista, kun hän myrkyttää."
      -MInä en vastaa näihin, olen 8-vuotias. Nämä ovat ammatti-arvioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe