Turverekkapenat

RekkaPuppeliko?

Pitääpä kiittää miten la 21:00 ja risat motarille menevä vihreän turverekan kuskia ,(autot on hyviä kuskit taas ei ) piti sitten leikkiä sitä teiden kuningasta vai pitäisikö puhua puppelipojasta joka työnti rekkaansa kohti konttia.
Valot vilkkuivat ja töötti huusi ,onko nämä niitä miehiä (olettamus että kuski oli mies) jotka ei saa kotona sanoa tai käskeä vaan tullaan tiepäälle kovistemaan isoilla autoilla.
No itse otin taas kampanjan käyntiin eli kyykytä rekkamiestä ,homma menee näin eli aina kun näen rekan yrittämässä motarille tai mäkeen niin pudontan nopeutta sen verran että kuski saa etsiä lootasta ne pikkuvaihteet.
Edellisestä kampajansta on jo tovi ,vuosia mutta taas sattui sellainen pelle tienpäälle että kyykytetään sitten seuraavat puolivuotta näin teiden kuninkaita.
Sitä saa mitä tilaa..
Muuten toimii hyvin peräpeilistä näkee miten rekka jää niinkuin parkkiin sinne mäkeen..suosittelen lämpimästi
Ai mikä nautinto tuli yhden pellen tekekosista ja saa sitten yhden takia kyykyttää monta kuukautta kaikki tasapuolisesti.

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katotaan

Asiahan on niin, että sinusta ei ole kyykyttämään ketään missään. Kun astut pois sieltä ratin takaa, niin sut vääntää solmulle lapsikin. Rekisterinumeron perusteella selviää nimi ja osoite yhdellä tekstiviestillä.

• RekkaPuppeliko?

Sitäpä odotan innolla kun ensimmäinen renkaalle kusija tulee kopistaan huutelemaan ,rekkarit on siitä hyvät että ne löytyy myös rekkapuppelin ajoneuvosta.
        Mutta tervetuloa ja kannattaa ottaa samalla pari penaa mukaan .elämä on valintoja mutta ei siihen kuullu leikkiä sitä teidenkuningasta firman pelillä...
        Rekkapuppeli luulee että saa asettaa muut hengenvaaraan ajamalla peräloosteriin mutta kyllä se liikenne siitä parantuu kun etsii niitä pikkuvaihteita siellä mäessä...
        Minusta tuntuu ettei ihan kaikki mene siihen työtapaturmiin ...buahhaaa ja kykkyyn puppelit..

• RekkaPuppeliko?

Niin jäi vielä että osaako muuten renkaalle kuseksijat käyttää sitä kännykkää kun ei ole yhtään puppelia vielä pihaan ilmestynyt..
        Itse osasin käyttää ja yhden yrittäjän ajossa olleen osamaksuauton rekkarin perusteella löytyi tiedot ja arvaappa montako kertaa on saman firman autoja kyykytetty...aika monta...elämä on valintoja...buahhaaa
        Tyhmästä ranteesta kärsii ..buahhaaa

• H.L
        RekkaPuppeliko? kirjoitti:

Niin jäi vielä että osaako muuten renkaalle kuseksijat käyttää sitä kännykkää kun ei ole yhtään puppelia vielä pihaan ilmestynyt..
        Itse osasin käyttää ja yhden yrittäjän ajossa olleen osamaksuauton rekkarin perusteella löytyi tiedot ja arvaappa montako kertaa on saman firman autoja kyykytetty...aika monta...elämä on valintoja...buahhaaa
        Tyhmästä ranteesta kärsii ..buahhaaa

Että samalla mitalla sitten annat takaisin, ei tollanen käytös tee sinusta yhtään parempaa.

• RekkaPuppeliko?
        H.L kirjoitti:

Että samalla mitalla sitten annat takaisin, ei tollanen käytös tee sinusta yhtään parempaa.

Jeesustelu ei kuulu toisen posken kääntämisellä lainkaan pirtaani.
        En anna samalla mitalla vaan reilummalla ja kaikki on samanlaisia paskiaisia ,sama pätee kaikkiin .
        Poliisitkin on kaikki asennevammaisia kun vain 98% on juuri kuvattuja ,se 2% ei pelasta sitä muuta sakkia..sama pätee näihin rekkapenoihin...kunnes toisin todistetaan.
        Lisää miinuksia rekkapuppeleiden kaverit..
        Eilen en saanut kahvilassa rahtari alennusta mutta totesinkin että rahaa riittää ilman renkaille kusemista ja tinkimistä...buahhaaaaa

• RekkaPuppeliko?

Ei ole vielä näkynyt puppeleita kurkkimassa pihassa eikä hakemaan sinne setan tansseihin..eikös ne puppelit käy siellä tanssimassa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4452
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3523
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      328
      1886
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1776
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1507
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe