Mistä saa Pieksämäeltä maukkaimmat pizat tilattua.
Alkaa olla jo nälkä,kertokaa äkkiä mistä saa hyvää ja maukasta pizaa,hinta ei ratkaise,vain laatu.
Nyt on näläkä
13
231
Vastaukset
- los lobo
el centro
- pizzoojoo
Oliivi! El Centro on ihan paska!! Tuolta voi lukea noita el centron palautteita.
http://www.pizzaonline.fi/index.php?community_id=37&city_id=516®ion_id=all&title=333&add_comment=1#comment - Keisar1
Ei todellakaan mistään El Centrosta kannata tilata. Oliivi on ehdottomasti tasalaatuisin paikka. Myös Atlantic on erinomainen.
- heijoooo
Atlanticista on vasta kaksi asiakasta saanut salmonellan että suosittelen kyllä! on todella erinomainen paikka!!!!
- HygieniaOK
Minä ilmoitan tämän sinun viesti herjaavaksi.
Onko sulla todiste että salmonella tauti saatu täältä.
Sä pilaat toisen työn maineen.
- Raksaäijä
ENpähän ole atlanticista salmonelloja saanut.
Käyn siellä 1-3 kertaa viikossa ruokatunnilla syömässä.
Kyllä ovat muualta salmonellansa hankkineet ketä sellasen saanut. - onnistuu aina
Menet kauppaan hakemaan haluamasi täytteet.
Pohja
2dl vettä
5dl vehnäjauhoja
2tl kuivahiivaa
1tl suolaa
1rkl ruokaöljyä, lämmitä vesi käden lämp., lisää kuivahiiva pieneen määrään jauhoja, lisää hiiva-jauhoseos ja suola veteen, alusta jauhoja vähitellen taikinaan, lisää öljy viimeisenä. Anna kohota liinan alla, kauli leivinpaperin päällä uunipellin kokoiseseksi, mätä täytteet, paista 225 asteessa n. 15minuuttia ja tiedät mitä syöt. - Iloleipuri
Kotitekoinen pitsa on parasta ja terveellistä ja ei maksa 6euroa.
- pizzaface80
ittellä ei 6e riitä ku lähtee tekee
- Uusavutonpoika
Mutta kun niistä tarvikkeista saa sitä pitsaa useammalle päivälle...
- Eesti_M
Muuttakaa pois Suomesta....kuten mä tein! Täällä saa syödä 3,50e ravintolassa....!!
- Laivalleee
tallinnaan tykästyin kun siellä käväisin tässä . on ihana paikka.
- WHITEPOWERRR
el centro alkanut ottaa kuljetusmaksun 2e vaikka tilaisit 10 pitsaa kerralla.
Tosi reilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057