Ketään tyttöä joka haluaisi tutustua?

zxc_

Olen Kuopiossa asuva 19-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen 180cm pitkä, normaalivartaloinen, ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen. Minulla ei ole silmälaseja, aknea tai hammasrautoja jos niistä on kiinni. Pidän liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella erilaisia instrumenttejä. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa. Muuten olen hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä ihmisten seurassa. Huumorintajua löytyy samoin kuin romanttisuutta, luotettavuutta ja älyäkin. Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, katsoa vaikka elokuvaa peiton alla kainalossani, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen, vaikken itsekään ole varma kyvyistäni sellaisessa : ) Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.

Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään pari pidempää lenkkiä. Saisit olla myös rauhallinen, huumorintajuinen, fiksu ja luotettava. Olisi myös suotavaa, että pitäisit itsestäsi huolta ja haluaisit olla hyvännäköinen :) Saat käyttää meikkiä ja koruja, ne ovat jopa suotavia naiselle. Liika on kuitenkin aina liikaa...

Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin Kuopiosta, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...

Sähköpostia voi laittaa ja samasta osotteesta lisätä mesen: [email protected]

14

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peikko

Heitetääs nyt se pakollinen: mene ravintola Karhunpesään Petosella. Sieltä löytyy urheilullista, päihteetöntä ja älykästä seuraa vakavampaankin suhteeseen.

Ja muut karhunpesätrollit: tämä on nyt mainittu, joten voitten skipata tämän keskustelun ja siirtyä seuraavaan.

• ohijpkåol¨p´

Toki Karhunpesäänkin voi mennä, mutta Cantinaa ei kannata unohtaa....

Ja aloittaja on taas joku pimpin puutteessa oleva, joka on ihan väärällä palstalla....

• keke69
      • sivullinen..

Eikö muka yhtään asiallista kommenttia asialliseen aloitukseen ? Ihan kuin kaikki vastaajat olisivat niuvanniemestä ? Ihan hävettää kuopiolaisena lukea ja usein älyttömiä ( mm karhunpesää tarjotaan joka asiaan) jotka eivät mene huumorin piikkiinkään.Mutta tiedetään kyllä, et psyykeongelmaiset pruukaavat olla "aktiivisia" näin keväisin.

• :)

Antaa heidän pitää ilmoitus ylhäällä noilla kommenteillaan, saanpahan paremmat mahdollisuudet :) Tosiasiassa taitavat kyllä olla viikonloppulomilla tosiaan...

• ruikuttaja poika

Aloittajakin taitaa olla niuvanniemestä ei kukaan tervejärkine ntuommoisia kirjoita ja jos olisi normipäinen niin olisi jo saanut tyttöystävän ja pimsaa myös

• sivullinen..

Ähäskutti. Niuvanniemi kalikka osuikin nilkkaasi... Aloittaja vaikuttaa erittäin tervejärkiseltä ja samanmoisia "hakuja" on ollut monilla muilla palstoilla aika ajoin. Ainakin erottuu ja saa huomiota paremmin kuin laittaisi varsinaisille chattipalstoille. Tsemppiä aloittajalle:)

• Kiidos!(:

Tosiaan vika ei ole yrityksessä eikä varmasti miehessäkään (pimsaa en edelleenkään halua vaan tyttöystävän) ja monta kertaa olen jo saanut tapaamisia järjestettyä näiden sivustojen kautta. Valitettavasti vain minut hyväksyvää neitosta ei ole vielä tullut vastaan...

• uijop0+

Jos haluaa vain tyttöystävän eikä römpsää, niin ei ole ihan terve....

• parbaraaaaa
        uijop0+ kirjoitti:

Jos haluaa vain tyttöystävän eikä römpsää, niin ei ole ihan terve....

semmoine "mies" ei tarvii tyttöystävää joka ei pimpsatsa ole kiinnostunut , ei meinaa kukaan tervejärkinen tyttöystävä siinä kauaa viihdy.
        Tämmöisiä tapauksia varten on kuulemma saatavilla näitä pumpattavia barbaroita sex kaupiosta , lieneekö saatavana käytettynäkin sieltä tori fi sivustoilta

• huulispuna

Kokeile sitä huulipuna(hammastahna) neitosta jos vaikka tärppäisi

• shygirl123

Vaikutat mukavalta ja meillä oiskin paljon yhteistä. Oon kuitenkin siinäki mielessä samanlainen, että oon niin ujo etten uskalla ottaa kontaktii ;) Taidat olla kuitenkin ihan hyvää poikaystävä matskuu joten onnea vielä etsintään :D

• "helmenkalastaja"

Osta Audi, lacosten paita ja käyttäydy hinttimäisesti.

• Juissi pussi

Olitko sateenkaari illallisella olisin halunnut tutustua sinuun ... miksi olit niin outo vai eikö ollu heppi rasvassa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3784
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      89
      2178
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1203
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      36
      948
    Aihe