juuri minusta?
Miksi ihmeessä kiinnostuit
91
2064
Vastaukset
- mikä lie syy:)
Siksi vain.. en tiedä muuta syytä:)
- jos minä niin
Kuka? Taitaa olla suuremmat voimat kyseessä.
No eihän hänestä voinut olla kiinnostumatta, ei vaan voinut;)
Eiköhän se näkyis ja kuuluis jos en olisi. - ......
Pitää myöntää että ehkä sen takia kun ei tutustuttu. Ajattelin että olet erilainen, hohhoijakaa.
- tuotin pettymyksen
Toinen on erillainen kun on läsnä. Kun mitä kuulee tai näkee.
- Ei,
tuotin pettymyksen kirjoitti:
Toinen on erillainen kun on läsnä. Kun mitä kuulee tai näkee.
Luulin että olisit fiksumpi.
- :( blah
Ei, kirjoitti:
Luulin että olisit fiksumpi.
mutta olit samanlainen ihmissuhde peluri kuin loputkin.
- ihmisuhdepelureita
:( blah kirjoitti:
mutta olit samanlainen ihmissuhde peluri kuin loputkin.
sellasia täällä on
- 2,5v
Hänestä hänestä, nyt ei tunnu kukaan muu tippuvan eikä pidä jos on myös toisinpäin kiinnostusta.
- koukuton
Non nii..tiiä, mihin kahleisiin oisit hänen kans joutunut, jos oisit älynny pitää kiinni.
- ei saa naruttaa
koukuton kirjoitti:
Non nii..tiiä, mihin kahleisiin oisit hänen kans joutunut, jos oisit älynny pitää kiinni.
lips lips
- kerro
sama kysymys sulle
- ??
Miten hän olisi kiinnostunut sinusta, vieraasta ihmisestä ?
- järkee vai ei
?? kirjoitti:
Miten hän olisi kiinnostunut sinusta, vieraasta ihmisestä ?
Eikö me olla kaikki toisille vieraita kunnes ei enää olla?
- Ei toki,
järkee vai ei kirjoitti:
Eikö me olla kaikki toisille vieraita kunnes ei enää olla?
Täällä on monia jotka tunnistaa ja tuntee toisensa. Pitää puhua aina vain omasta puolestaan, ei koskaan muiden !!
- mäkin vastasin
Ei toki, kirjoitti:
Täällä on monia jotka tunnistaa ja tuntee toisensa. Pitää puhua aina vain omasta puolestaan, ei koskaan muiden !!
No mistä näistä vastauksistakaan kukaan tietää, kuka vastaa ja kenelle. Jotenkin tuli aloituksesta mieleen gallup-tyylinen kysymys, johon kuka tahansa saa vastata.
- naurattaa
Ei toki, kirjoitti:
Nää toisensa tunnistajat olis joskus kiva saada nokatusten. Kylläpä siinä hämmästystä riittäisi, kun naamat onkin uppo-outoja :D
- järkeekin saa
mäkin vastasin kirjoitti:
No mistä näistä vastauksistakaan kukaan tietää, kuka vastaa ja kenelle. Jotenkin tuli aloituksesta mieleen gallup-tyylinen kysymys, johon kuka tahansa saa vastata.
käyttää täälläkin jos sitä on !
- mäkin vastasin
järkeekin saa kirjoitti:
käyttää täälläkin jos sitä on !
No enkös mä käyttänyt ...?
- nopeasti ohimenevää
Kun olit tyrkyllä aina, niin kiinnostuin mikä marakatti oikein olet.
- no millainen
marakatti hän sitten oli?
- ?
Mitä tollasia nyt kelailee. Onko se huono?
- En tiedä...
kuka mahdat olla? mutta hänestä vain jäi semmoinen tunne, salaperäinen, jotain ongelmia, kauniskin, jotain kaltaistani, kenties huono itsetunto.Jos olis päässyt paremmin tutustumaan, voi olla että mysteeri olis ratkennut ja kiinnostus lopahtanut.Tai sitten ei.Ja juuri tuo salaperäisyys kiehtoo, mitä verhon takana piilee?
salaperäisistä naisista on tehty lukemattomia lauluja, eikä syyttä...haavenainen.Jos rupeis itse käyttäytymään samallatavalla, mikähän olis tulos?- bncb
Millä lailla se nainen käyttäytyy?
- No annan...
bncb kirjoitti:
Millä lailla se nainen käyttäytyy?
esimerkin, jos itse olisin salaperäinen...tapaan miellyttävän naisen esim. raflassa, osoitan hänelle että olen erittäin kiinnostunut hänestä, ja kerron itsestäni kuten kiinnostuneen miehen tuleekin.Ja kun huomaan että nainen on jotensakin kiinnostunut, poistun paikalta pelästyneen näköisenä sanoen...mun täytyy nyt mennä.Jotta olisin salaperäinen, olisin esitellyt itseni nimeltä ja antanut puhelinnumeronikin.Kun tää nainen sitten kummissaan soittaa...puhelimeen vastaa joku vanha mummo, joka sanoo ettei tunne ketään sen nimistä.
- hänelle sanoisin
Koska olet sinä, kaikkine hyvine ja huonoine puolinesi vaikka paljon on piilossa vielä..
- ..............
en mäkään tiedä...sytytit :)
- Tosimies71
Puhutko minusta "Ajis" ? Mikäli olet, niin kerron sitten illan mittaan,,,
- ihme ja kumma
http://www.youtube.com/watch?v=aILQ7CTOflE&feature=player_detailpage
Samankaltaisuus eikö se ole itsestäänselvää. - En vieläkään usko
Samaa voisin kysyä, ja olen kysynytkin eräältä. Ehkä kyseessä on jonkinlainen molemminpuolinen "Ei ole totta"- syndrooma. Mitä tämä nyt sitten ikinä onkaan, soisin sen jatkuvan, ja jatkuvan, ja......
- Cheeta
Jos olet vaalea nainen, jonka etunimessä on neljä kirjainta ja jonka näin eilen perjantaina ja uudestaan tänään, niin ihastuin (saako sanoa rakastuin?) Sinuun koska olet niin herttainen otus.
Pehmeä kaunis ääni. Ihanat - hiukan surulliset - tähtisilmät. Lisäksi jaksat aina olla ystävällinen ja kärsivällinen niille hitaille ja huonokuuloisille vanhuksille.
Olen varma, että Sinulla on juuri minulle sopivat feromonit. Aiemmin en edes uskonut moisten ferojen olemassa oloon.
..- K...
Alkaako nimi K.lla?
- Cheeta
K... kirjoitti:
Alkaako nimi K.lla?
ei ala K:lla. :-)
Alkaa M-kirjaimella.
- Tämän vuoksi
Itseäni lainaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10210243#comment-0- En vieläkään usko
Joo, kyllä oot. Ja mulle edelleen, se suuri mysteeri...
- Tämän vuoksi
En vieläkään usko kirjoitti:
Joo, kyllä oot. Ja mulle edelleen, se suuri mysteeri...
Usko pois vaaan :).
- En vieläkään usko
Tämän vuoksi kirjoitti:
Usko pois vaaan :).
Meillä on yhteinen, lyhyt, kaunis menneisyys. Meillä on myös tulevaisuus. Millainen? Sen haluan nähdä, sitä janoan kiihkeästi, ja sinä tiedät sen.
- Tosimies71
Niin minä sinulle suuri mysteeri?
- LapuTti
Kiinnitin ekaksi huomiota, että kuikuilit minua aina salaa. Siitä alkoi omituinen tunteiden ja jörjen välinen ristiretki
- Tosimies71
LapuTti? Kenelle sinä viestisi tarkoitat?
- LapuTti
En varmaankaan sinulle :-). Minä olen ihan tosi.
- Ed
LapuTti kirjoitti:
En varmaankaan sinulle :-). Minä olen ihan tosi.
Tai oikeastaa, eikä se syykään, miksi tänne tulin :-p. Jonkun sairasta leikkiä, huvinsa kullakin.
- s....
Ed kirjoitti:
Tai oikeastaa, eikä se syykään, miksi tänne tulin :-p. Jonkun sairasta leikkiä, huvinsa kullakin.
sairasta tosiaan, en ymmärrä itsekään vieläkään..
Mietippä nyt sitä...:)
- s....
pienessä huppelissa naurua:D
- Mikaela
Joku henkinen väsymystila, sitä sanoi bestiskin, en uskonut, en :-/. Luulin paljon enemmäksi häntä kuin mitä oli.
- Tosimies71
Minä oikeasti kuvittelin, että nyt "Ajis" alkaa ihmetellä minua! Väärässä taisin olla.:-((
- *nyt käsität*
Olet kaunis, viehättävä, temperamenttinen, sanavalmis, fiksu. Moniasteinen juttuhan se on, miten katsot kun juttelet, äänensävy puhuessasi, liikkeesi.
Hyvinkin tarpeeksi jo tuossa kiinnostumiseen. Joistakin vaan kiinnostuu, toisista ei.- miten tuo
tempperamenttisuus tuli esiin?
- *nyt käsität*
miten tuo kirjoitti:
tempperamenttisuus tuli esiin?
Mm. puolustaa näkemyksiään voimakkaasti.
- no eihän se
*nyt käsität* kirjoitti:
Mm. puolustaa näkemyksiään voimakkaasti.
ole tempperamenttisuutta, vaan periaatteellisuutta tai itsepäisyyttä. Tempperamenttisuudesta tulee mieleen, että on aggressiivinen, suuttuu ja tulistuu helposti muille ihmisille. Eli ns vaikea, oikukas ihminen, joka ei tule hyvin toimeen ihmisten kanssa.
- .. .. ..
no eihän se kirjoitti:
ole tempperamenttisuutta, vaan periaatteellisuutta tai itsepäisyyttä. Tempperamenttisuudesta tulee mieleen, että on aggressiivinen, suuttuu ja tulistuu helposti muille ihmisille. Eli ns vaikea, oikukas ihminen, joka ei tule hyvin toimeen ihmisten kanssa.
Sellanen kuva jäi, se voi olla myös väärä. Sanot mitä tahansa kuinka kauniisti tahansa, koskaan se ei miellytä.
Vaan toinen jopa suuttuu. - no nyt en käsitä
.. .. .. kirjoitti:
Sellanen kuva jäi, se voi olla myös väärä. Sanot mitä tahansa kuinka kauniisti tahansa, koskaan se ei miellytä.
Vaan toinen jopa suuttuu.hän siis on tempperamenttinen, suuttuu sanoi hänelle kauniistikin, ja se oli yksi syy miksi kiinnostuit hänestä?
No jokaisella makunsa... - tietoisku temperamen
no nyt en käsitä kirjoitti:
hän siis on tempperamenttinen, suuttuu sanoi hänelle kauniistikin, ja se oli yksi syy miksi kiinnostuit hänestä?
No jokaisella makunsa...Tuo on yleinen harhaluulo temperamenttisuudesta, että olisi jotenkin hankala. Sanaa käytetään väärin, sillä temperamentilla tarkoitetaan ihmiselle tyypillistä yksilöllistä reagoimis- tai käyttäytymistyyliä, joka erottaa hänet muista. Temperamenttityypit jaetaan kolmeen luokkaan: helppoihin, haastaviin ja hitaasti lämpeneviin.
Temperamentti on persoonallisuuden biologinen perusta. Vasta kasvatus ja ympäristö muokkaavat synnynnäisestä temperamentista persoonallisuuden. Synnynnäinen temperamentti näkyy aina ihmisen tavoissa, mutta kasvun ja kehityksen kautta hänestä voi tulla esiin aivan uusia piirteitä ja hän oppii hallitsemaan temperamenttiaan. Temperamentti on siis osa ihmisen luonnetta ja persoonallisuutta, joten näitä käsitteitä ei pidä sotkea toisiinsa.
- Tsädäm!!!
Sen täytyi olla tähtiin kirjoitettu, tai kohtalon/korkeimman käsissä. Muuta selitystä en kertakaikkiaan keksi.
- vuosituhannet
Tekisi mieli lainata kohta puhki kuluneen kappaleen sanoja:
Minä ja hän,
tiedän sen,
meillä on sielu
yhteinen...
Se on vaan jotenkin niin ainutlaatuista, kun se osuu kohdalle.- 11+12
Tiedätkö, ei niitä sielujen puolikkaita ole aina edes tarkoitettu elämään keskenään. Kummallakin voi olla omat kasvuprosessinsa ja tehtävänsä omilla tahoillaan.
Lykkyä pyttyyn silti, jos tuolta tuntuu. - vuosituhannet
11+12 kirjoitti:
Tiedätkö, ei niitä sielujen puolikkaita ole aina edes tarkoitettu elämään keskenään. Kummallakin voi olla omat kasvuprosessinsa ja tehtävänsä omilla tahoillaan.
Lykkyä pyttyyn silti, jos tuolta tuntuu.Siitähän se biisikin kertoo, ymmärtäisin.
- Sylitön
Sinä vedit lähellesi. Kolmannella kerralla nähdessämme ihan konkreettisestikin. Ja siitä oli kauan aikaa kun joku oli tehnyt niin, siitä johtui 'sekoaminen'.
- syliin vaan
Olet kuitenkin sen verran vetävä, on vaan vaikea uskoa, mutta pakkohan se on kun sanot. Tunnet mitä tunnet tai sitten et tunne. Ei mahda mitään.
- Käsittämätöntä
syliin vaan kirjoitti:
Olet kuitenkin sen verran vetävä, on vaan vaikea uskoa, mutta pakkohan se on kun sanot. Tunnet mitä tunnet tai sitten et tunne. Ei mahda mitään.
Saisiko tämän heprean suomennettuna, kiitos.
- pakko kysyä
kestikö tuo "sekoaminen" kauankin aikaa vai menikö nopeasti ohi??
- vastaisit kiitos
Niin milloin tuo tapahtui tuo lähelle vetäminen?
- kerrothan
Hei,olisi kiva oliko tässä kyseessä nainen joka veti puoleensa vai mies?
- Leijaillen
pakko kysyä kirjoitti:
kestikö tuo "sekoaminen" kauankin aikaa vai menikö nopeasti ohi??
Ei eres yhtä kesää kun alkoi selvitä, että kaikki tapahtui vain omassa päässä.
Eikä mennyt nopeasti ohi. Jos perusjärkevä arkirealisti, jolla on jalat tanakasti maassa, vaikka pää onkin joskus pilvissä, alkaa leijailla puoli metriä irti maasta, niin alas on tultava pehmeästi laskeutuen ja silti jysähdys ja tärähdys on rankka. - Riittääkö ?
vastaisit kiitos kirjoitti:
Niin milloin tuo tapahtui tuo lähelle vetäminen?
La 2.6.2007.
- Hikki-Miiri
kerrothan kirjoitti:
Hei,olisi kiva oliko tässä kyseessä nainen joka veti puoleensa vai mies?
Mies oli, MR.
- you make me laugh :)
Kiinnostuin sinusta siksi, että sulla on maailman paras huumorintaju! Kellään ei ole vastaavaa. Nauran aina suurinpiirtein pissit pöksyssä jutuillesi,saat aina mut hyvälle tuulelle! Lisäksi olet niin auttavainen,ihana,ystävällinen ja vaikka mitä!
Haluan tutustua sinuun paremmin,heti! - Tosimies71
? Kuulostaa niin "Ajiksen" kehuilta mun jutuille! Minä nimittäin olisin auttavainen, ihana ja ystävällinen varsinkin hänelle!:-))
- Sydämen valittu
Sä vaan olet niin IHKU - vastuuntunnosta extrabonukset, sillä se on niin harvinaista herkkua:))) Yritteliäs olet ja oothan sä niin MIES, muutaman mainitakseni. Sitten jos päästään tutustuun paremmin, lista saattaa pidetä...;)
- Tosimies71
Kumpa olisitkin "Ajis" ?:-)) Olisi kyllä aika kiva juttu, mutta utopistinen.
- ohi jo.
Tilapäinen mielenhäiriö
- Joskus ei osu
No kaikenlaista, toivottavasti ei harmita?
- Tosimies71
Jaa minua, vai? Kyllä todellakin hiukka harmittaa!!:-((
- mä en ole enää
Miehelle:
Teit itsesi kiinnostavaksi moikkailemalla ja tööttäilemällä
ja oot mun makuinen :D - Tosimies71
Taas pää pyörällä! Kehutaan toisaalla ja nimimerkki "mä en ole enää" ?
- mä en ole enää
Miten niin toisaalla? kerroin mikä miehessä mua kiinnosti - ja nikki kuvaa mua etten ole enää kiinnostava.
- Tosimies71
Juu! Anteeksi maalaisuuteni. Mua vain niin pännii, kun ei "Ajista" löydy.
- *<3*
hmm...ne muutamat juttuhetket..taisin ihastua jo ennen ensi suudelmaa
( joka muuten tapahtui puol vuotta sitten ) :) - laumasielu
Kai se sama kuin kaikkia muitakin naisia.
- 5+11
v1ttu sä oot perseestä, mitä sää teet tolla tiedolla.
siksi kun olit ja olet juuri sellainen kuin olet , etkä esitä mitään.Olet suora..ja rehellinen.
Olet paras juuri tuollaisena..älä koskaan muutu. - kuka oot..
Ai miksikö? Liian hemaiseva, liian poissa tolaltaan, liian ihanaa olakseen totta, ne silmät, se asenne ja märätietoisuuus. Vaatteet näytti hyvältä päällä ja varmasti yhtä hyvältä pois. Näillä voi aloittaa..
Miksi ei saanut selville kaikkea on se toinen tarina;) - ed..
Kaikki ne lukuisat yksityiskohdat mitä laitoin merkille ja ne myös, mitä en.
Luonne voi olla oikukas alkuun, muttei pidemmän päälle.. toivottavasti.- eded.
Jokaisessa meissä on jotain oikukasta.. ei sillä
- Ideariihi
eded. kirjoitti:
Jokaisessa meissä on jotain oikukasta.. ei sillä
Nyt kuulostaa senverran vakavalta että lopeta se oikuttelu ja tee asialle jotain.
- siili*
Aluksi en ollutkaan kiinnostunut, suorastaan inhosin Häntä. Mistä se sitten lähti, ehkä joku ihana katse, pienet ystävälliset teot ja aivan mahtava piikikäs huumori. Ei Hän miellyttänyt alkuun yhtään silmäänikään, mutta miten sitten onkaan muuttunut päivä päivältä komeammaksi.. ;) Herkkä tyyppi. Ihana mies.
- fgh ghf
eli kyseessä siis oikeasti joku ikävä ihminen? Jostain syystä naiset ihastuvat noihin tyyppeihin. Johtuu varmasti niistä naishormoonien loogisuuden tajun puutteesta.
- ♥
En tiedä.Tulit vain jostain . Kuusta taisit pudota ilkimys.
- ;)
Sä olit vaara liian suuri kiertää ja liian houkuttava ohittaa...
- haluu tietää
Ja menikö tämä miehelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697