Sun puoleesi käännyin, ystäväin,
sillä selllaista lämpöä katseessas näin,
tunsin jonkin sydäntäin koskettavan,
jonkin aidon, uuden ja ihanan.
Kun muistan hymysi sädehtivän,
tunnen sisälläin ilon niin läikehtivän,
silmistäs loisti tietoisuus,
niiden takana - rakkaus ja ikuisuus.
Kiitos siitä, että olet olemassa!
14
1235
Vastaukset
- kurkkua kuristaa
koska kovin kauniisti osasit ilmaista, mitä minäkin olisin halunnut sanoa.
- ap
Kiitän :).
- Älä tuhlaa tänne
Anna runo hänelle.
- ap
Ei liene se tuhlausta laisinkaan,
vaikka runoni täällä kaikille jaan :). - No,
ap kirjoitti:
Ei liene se tuhlausta laisinkaan,
vaikka runoni täällä kaikille jaan :).Kyllä mä ainakin sen mieluummin sille ihmiselle itselleen antaisin mutta kukin tyylillään.
- Joilleen on niin
No, kirjoitti:
Kyllä mä ainakin sen mieluummin sille ihmiselle itselleen antaisin mutta kukin tyylillään.
tärkeetä saada täällä kehuja, se menee muun edelle.
- ap
Joilleen on niin kirjoitti:
tärkeetä saada täällä kehuja, se menee muun edelle.
Jos jonkun sisällä liikahtaa,
kun runoni täältä lukea saa,
olen silloin täyttänyt tehtävän
-kenties pienen, kuitenkin tärkeän.
- Puhuttelevaa
Joskus tapahtuu ihmeitä. Runon huomaa hän, jolle se on tarkoitettu ja sen näkeminen tuottaa hänelle suurta iloa.
Kauniit sanat ovat aina paikallaan, vaikka ne eivät olisikaan itselle tarkoitettuja.
Hyvän mielen voi jakaa. Kiitän kirjoittajaa. - Kylmissään
..Kun on ja jäässä
minnekäs muualle
sitä menee
kuin lämpimän
tulen ääreen.
Tai onhan vaihtoehtojakin..mut
Siinä se rätisi
katon alla
Ei minkäänlaista savupiippua
ei sil oo - peltiäkään
Joskus vähän
noettaa, kun isoon liekkiin lehahtaa
ja loppu lämpö
haihtuu harakoille
- tarvii nekin
jotakin. - realistioptimisti
Samaa mieltä kuin "Puhuttelevaa". Olisiko maailma parempi paikka, jos kauniita sanoja jaettaisiin enemmänkin?
Jos aloittaja haluaa pelkkiä kehuja, tuskin tänne tulee runoilemaan, koska jos yhtään palstaa seuraa, tietää että millaisesta viestistä tahansa voi saada paskaa niskaan. - Varma Huimala
Häntä katsahdellen matkan päästä
Uneksuen seison mä,
Autuaaksi tuntuu tämä hetki,
Tuskalliseks tuntuu se;
Povi poltaa, aatos harhaileevi,
Hämäryys ja valo vaihtelee... - hanki hyvää karmaa
Ken rakkautta antaa, sitä itsekin saa.
Ken rakkautta saa, jakaa sitä helpommin myös muille. - k-tukka
hiano runo, kiitoxet
Moikka!toi edellinen pitää paikkansa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763