vanha homo

62v

olen 62v homo, ja tykkään harrastaa ikäisteni miesten kanssa seksiä

viime viikolla menin huoltoaseman vessaan pääasiassa runkkailemaan kunnes toinen ikäiseni mies tuli sinne, ja siinä sitten alettiin kosketella toistemme housujen etumuksia ja vähitellen puristella, kunnes riisuimme housut pois laitoimme vessan oven lukkoon ja alettiin ottaa toisiltamme suihin

12

2818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen näköinen.23

Tuttu juttu.olen muutaman vuoden sinua vanhempi.olin nuorenapoikana kotonani maatilalla.meillä oli töissävanhempi mies.kerran hän oli ottanut jonkuverran olutta ja menimme heiniä hakemaan hevosella.meni vähän leikkimieliseksi riehumiseksi.siihenaikaan piti miehet lanelli housuja ja paitoja pussihousut ja kumiteräsaappaita.reki sai yliotteen ja hieroi sääristä kehui miten komeat pussihousut ja katsotaanpa mitäs sieltä lanellihoususta oikein löytyy.ja samalla veti ison seisovan tuppikullini ulos nappisepaluksesta.siinävaiheessa en edes halunnut vastustella samantien ottisuuhunsa ja nytkytteli suussaan tiukan esinahkan taakse.samalla otti pussihoususta ja lanellihousustaan tosi ison ja seisovan kalunsa suuhuni.niin me hoitelimme hommat ja kyllä meidän kädet avasi ihan päivittäintoistemme pussihousut jalanellihousunnapit.eipä siitä jäänyt pahoja muistoja päinvastoin olimmehan molemmat aikuisia miehiä.nukuimme yläkerran vinttihuoneissa ja jo samana iltana hän tuli lanellipaidassaan jamuutama lanellihousun nappi auki viereeni nukkumaan ja sanoi että hoidetaanpas tästä lähtien hommat yhdessä ja niin tehtiin sanoi että kyllä hän on kuullut kun joka ilta yksin runkkaat ja että mielensä on tehnyt ei vaaan ole aiemmin uskaltanut.se harva kerta kun näen aitoja pussihousumiehiä muistan lämmöllä.

• Homo kyrvän nussija

Mulla on iso ja pitkä minkä mittanen sulla on?

• maalais poika

Enpäs ole mittaillut. Vospa sanoa että aivan kunnon pituinen.laittaessa housuun auttaa kun takapuolta keikistää vaikka on väljät housut ja sepalukset napeilla.mitenkäs sulla

• Anonyymi

19cm..

• Anonyymi

Mitä sen väliä iällä on.Itse puuhailin 35v ollessa 64v miehen kanssa.

Hyväilyjen ja suutelun vastineeksi veti itseltä käteen loppuun asti.

Hyvä diili

• Anonyymi

Kyllä sais vanhempi mies tulla yllättäen samaan koppiin, kouria mua kyselemättä ja runkata ja imee mun kovaks tullutta kullia 🥵

• Anonyymi

Tulisin 65v JKL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin 65v JKL

Ihanaa! Pitäs olla kyl aika suljettu koppi koska mä en vois olla voihkimatta 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Moi missäpäin suomea ?

• Anonyymi
      UUSI

mielenkiintoista minäkin yksin asuva eläkemies tykkään kun yllättäen ukko aukaisis sepalukseni ja kyselemättä kullini esiin
      yhteys kik pussihousu ja skypelläkin kamerassa runkkaan

• Anonyymi
      UUSI

Paljonko maksoi 95e?

• Anonyymi
      UUSI

Ap NYT OLET JO N. 75 -VUOTIAS ELÄKE UKKO, JOS OLET HENGISSÄ!?

MITEN ELÄMÄSI ON SUJUNUT?

..._"vanha homo

62v
      2012-04-14 18:06:42
      Ilmoita
      olen 62v homo, ja tykkään harrastaa ikäisteni miesten kanssa seksiä"...
      /

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe