Miksei hondasta puhuta paskaa? ei kai ne niin hyviä voi olla. Tai sitte hondamiehet ei ole nettisurffaajia?
Hei honda henkilöt
6
250
Vastaukset
- Vähän vaikeaa-
Vaikea puhua paskaa hyvästä autosta.
Siinä syy.- Hiromatu
Hyvää huomenta kaikille tasapuolisest.
Minulla on menossa jo neljäs Acco.
Olen tyytyväinen pienistä asioista. Siksi voin nauttia useasti.
Tällähetkellä ajan Honda Accord 2.0 l sport versiota. Vuosimallia hän on 07.
Ensimmäistäkään ongelmaa tai vikaa ei ole esiintynyt.
Kilometrejä on takana noin 90 000.
Acconi huollatan aina säännöllisesti.
Emme myöskään tällä palstalla ole pyrkineet haukkumaan muita. Jokainen ajaa millä ajaa.
Jos tulee kysyttävää, kysymmekin rehdisti apua, jos tulee tarvetta.
Hyvää ja turvallista kevättä kaikille Hondan kanssa ajaville.
Autetaan muita avun tarvitsijoita. Näin se menee. - hondolla
Hiromatu kirjoitti:
Hyvää huomenta kaikille tasapuolisest.
Minulla on menossa jo neljäs Acco.
Olen tyytyväinen pienistä asioista. Siksi voin nauttia useasti.
Tällähetkellä ajan Honda Accord 2.0 l sport versiota. Vuosimallia hän on 07.
Ensimmäistäkään ongelmaa tai vikaa ei ole esiintynyt.
Kilometrejä on takana noin 90 000.
Acconi huollatan aina säännöllisesti.
Emme myöskään tällä palstalla ole pyrkineet haukkumaan muita. Jokainen ajaa millä ajaa.
Jos tulee kysyttävää, kysymmekin rehdisti apua, jos tulee tarvetta.
Hyvää ja turvallista kevättä kaikille Hondan kanssa ajaville.
Autetaan muita avun tarvitsijoita. Näin se menee.mulla honda accord dieseel vm 2007
ajettu 139000
ei vikoja
huollettu veholla ja wettrillä
ja kohta vien veholle huoltoon taas kun tulee 140000 täyteen
mahtava ajaa ja riittää voimaa suomen teille.
- on täällä
Palstalla löylynlyömä homo, joka jauhaa nekatiivista hondasta työkseen, luuseri.
Totuus on, että Honda on lyömätön!
Siitä saa olla aidosti kateellinen! - NoSe
Mitäpä tuota parasta haukkumaan. Hiukka pensaa sillon tällöin, niin kyllä homma etenee.
Kun on Honda, siihen tarvii Skoodia monta. Tai mitä tahansa muuta. - Honda Civic
Oma Honda Civic vm -92, jo poistunut itseltäni.
Järjetön kestävyydeltä!!!!!!!!
Aikana jonka omistin, kilometrejä yli 400thkm. Viat!!!!
3* eteen jarrupalat
1*taakse jarrukengät
pakoputkia
1*välipala
3*takapala. ei kertaakaan etupala!!!!!!
Jähdytin 1* loppuvaiheessa.
Laturista hiilet 350thkm kohdalla.
Virranjakajan laakeri alkoi pitää ääntä 300tkm kohdalla, seppä korjasi, uusi olisi maksanut auton hinnan muutamaan kertaan.
Auto kulutti vain vähän bensaa eikä öljyä yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592