Eipä ole koskaan ennen tullut poltettua kuvia,tietoja levylle. Nyt tartteis rautalangasta vääntää ohjeet, että saisin siirrettyä dvd-levylle kuvia ja videoita. Jaksaako joku antaa ohjeita tälläselle vasta-alkajalle.
Polttava asema on koneessa
6
219
Vastaukset
- Kerropa lisäksi...
...koneesi merkki ja malli?
W7:ssa on itsessään poltto-ominaisuus, mutta koneellesi voi olla asennettuna helpompi poltto-ohjelmakin. Em. tietojen jälkeen on helpompi vastata.
P:S. Helpompi tapa tallentaa (omia) kuvia ja videoita on laittaa ne muistitikulle tai ulkoiselle kovalevylle.- Tikulle todellakin..
"P:S. Helpompi tapa tallentaa (omia) kuvia ja videoita on laittaa ne muistitikulle tai ulkoiselle kovalevylle."
minunkin kokemuksien mukaan tikulle on paras tallentaa. Siinähän ei tarvii mitään
poltto-ohjelmia - vain hiiren näppäimen painallus tiedoston päällä ja avautuvasta
valikosta - lähetä - (Kingston E/F). Ainoa juttu mikä kannattaa huomioida tikkujen
kanssa on, ettei nykäise niitä ennen kuin kone antaa luvan (voi muuten löytyä
vain jotain pistematriisi neliösarjaa tallennetuista tiedostoista - sen olen nähnyt)
Tuollainen keskustelu löytyy apua aloittelijalle palstalta: tietokone ei näytä dvd-r levyn sisältöä?!!? - itsellä oli kanssa noita levykeongelmia.
Taisin saada lisäksi sellaisen kuvan joistakin kirjoituksista, että DVD-levykkeet
eivät sovellu käyttiksen palautuslevyketallennuksiin - olisi kiva saada tietävien
kommentteja, että mistä on kyse - eikö datalle soveltuva RW-levykään käy?
Muistitikut taitaa olla aika uusi tulokas tietotekniikassa - nehän maksoikin ihan
maltaita ja tuoppeja joku 5-6 vuotta sitten. Eiköhän se ole niin, että poltto- ase-
mat ja ohjelmat on jo pelkkiä tarpeettomia "muinaisjäänteitä" tietotekniikassa? - oppia ikä kaikki
Tikulle todellakin.. kirjoitti:
"P:S. Helpompi tapa tallentaa (omia) kuvia ja videoita on laittaa ne muistitikulle tai ulkoiselle kovalevylle."
minunkin kokemuksien mukaan tikulle on paras tallentaa. Siinähän ei tarvii mitään
poltto-ohjelmia - vain hiiren näppäimen painallus tiedoston päällä ja avautuvasta
valikosta - lähetä - (Kingston E/F). Ainoa juttu mikä kannattaa huomioida tikkujen
vain jotain pistematriisi neliösarjaa tallennetuista tiedostoista - sen olen nähnyt)
Tuollainen keskustelu löytyy apua aloittelijalle palstalta: tietokone ei näytä dvd-r levyn sisältöä?!!? - itsellä oli kanssa noita levykeongelmia.
Taisin saada lisäksi sellaisen kuvan joistakin kirjoituksista, että DVD-levykkeet
eivät sovellu käyttiksen palautuslevyketallennuksiin - olisi kiva saada tietävien
Muistitikut taitaa olla aika uusi tulokas tietotekniikassa - nehän maksoikin ihan
maltaita ja tuoppeja joku 5-6 vuotta sitten. Eiköhän se ole niin, että poltto- ase-
mat ja ohjelmat on jo pelkkiä tarpeettomia "muinaisjäänteitä" tietotekniikassa?Konettani ei ole ostettu suoraan kaupasta vaan sen on koonnut ammattihenkilö
Tällähetkellä ei ole muuta kuin 7:n oma poltto-ohjelma.
Picasassa on jonkunlainen poltto juttu. Sillä yritin tehdä, mutta ei oikein onnistunut. Poltti paljon enemmän kuvia, kuin mitä olin valinnut poltettavaksi ja jotakin muuta tietoa oli myös levylle polttanut.
Muistitikulle ja ulkoiselle kovalevylle tallentaminen on tuttujuttu, mutta tämä poltto homma ei. Levy olis tarkoitus antaa tuttavalle. - takkari
oppia ikä kaikki kirjoitti:
Konettani ei ole ostettu suoraan kaupasta vaan sen on koonnut ammattihenkilö
Tällähetkellä ei ole muuta kuin 7:n oma poltto-ohjelma.
Picasassa on jonkunlainen poltto juttu. Sillä yritin tehdä, mutta ei oikein onnistunut. Poltti paljon enemmän kuvia, kuin mitä olin valinnut poltettavaksi ja jotakin muuta tietoa oli myös levylle polttanut.
Muistitikulle ja ulkoiselle kovalevylle tallentaminen on tuttujuttu, mutta tämä poltto homma ei. Levy olis tarkoitus antaa tuttavalle.Olisit heti kertonut kaikki! Tuolta löytyy poltto-ohjelmia.
http://www.download.fi/cd_dvd/poltto/
Itse tykkään eniten Nerosta. - takkari
Tikulle todellakin.. kirjoitti:
mat ja ohjelmat on jo pelkkiä tarpeettomia "muinaisjäänteitä" tietotekniikassa?"Taisin saada lisäksi sellaisen kuvan joistakin kirjoituksista, että DVD-levykkeet
eivät sovellu käyttiksen palautuslevyketallennuksiin "
Olen palauttanut käyttiksen DVD-levykkeiltä, itse tehdyiltä.
- 111
http://cdburnerxp.se/
Tuosta linkistä löytyy ilmainen ja helppokäyttöinen poltto-ohjelma, toimii w-seiskassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770