Pitäisikö enää ehdottaa tapaamista?

Tietämätön222

Olen tapaillut erästä tyyppiä harvakseltaan 4 kertaa. Viimeksi kun ehdotin tapaamista, hän vain sanoi että on töitä sinä iltana ja että katsotaan paremmalla ajalla. Hän on eronnut alkuvuodesta ja on kertonut, että haluaa olla sinkkuna jonkin aikaa mutta kuitenkin että haluaisi tavata. Itse ei kuitenkaan tee mitään aloitteita. Kannattaako tälle ehdotella mitään vai antaa olla?

Ettei vaan kävisi sitten niin, että kiinnostuukin jostain muusta jos en ole tarpeeksi aktiivinen. Tai sitten olen liian tyrkky.

6

1016

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutsenprinsessa

Sama täällä,olen varmaan myöskin liian tyrkky. Tuntuu,ettei mies ihan suoraan sanottuna jo välttelee minua. Mutta minkäs teet,kun oon niin innoissani ja ihastuksissani. Tosin ajattelin kyllä nyt himmata vähän ja odottaa,jos hän ehdottaisi tapaamista.

• Tietämätön222

Vai pitäisikö tässä antaa toiselle tilaa ajatella ja ottaa itse yhteyttä, jos kiinnostaa. Olen kuitenkin ilmaissut halukkuuteni tavata. Toisaalta taas tyyppi on vähän ujo ja en tiedä uskaltaako hän ehdotella itse mitään. Ja voihan hän esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja haluaa että tekisin töitä asian eteen. Kertokaas nyt kokeneemmat mikä kannattaisi?

• kalapuikkojenkingi

Vähän liian myöhäistä vastata tähän, mutta menkööt.. Mulla on ihan sama tilanne kun sulla. Oon tapaillu yhtä miestä ja ollaan nähty 3 kertaa. Noin kuukausi sitten ehdotin tapaamista, mutta herralla oli töitä ja muita kiireitä joten ei nähty. Nyt oon sitten viimeiset 6 viikkoa odottanut josko hän ehdottaisi tapaamista, mutta ei. Eikä edes asuta erityisemmän kaukana toisistamme..Ollaan kuitenkin melkein joka päivä yhteyksissä netin välityksellä.. Inhottaa kun ei tiedä mitä hän ajattelee vai ajatteleeko edes mitään. Miehellä alkaa tammikuussa armeija ja ärsyttää kun tuskin saadaan aikaseks nähdä ennen sitä. Pitäiskö mun vaan ehdottaa tapaamista?
      Olis kiva tietää mitä tolle sun jutulles kävi (: toivottavasti eksyt tänne vielä kirjoittelemaan.

• 6+14

Ihastuminen on syvältä perseestä. Siinä kuvittelee saavansa jotain ja sitten kaikki menee päin persettä ja koko hieno unelma sortuu.En enää ikinä ihastu naiseen.Pitäisi vain olla superpessimisti ettei pety.

• 18+7

Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.

• 11+12
        18+7 kirjoitti:

Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.

Samoilla fiiliksillä täälläkin, mutta nainen olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe