Olen tapaillut erästä tyyppiä harvakseltaan 4 kertaa. Viimeksi kun ehdotin tapaamista, hän vain sanoi että on töitä sinä iltana ja että katsotaan paremmalla ajalla. Hän on eronnut alkuvuodesta ja on kertonut, että haluaa olla sinkkuna jonkin aikaa mutta kuitenkin että haluaisi tavata. Itse ei kuitenkaan tee mitään aloitteita. Kannattaako tälle ehdotella mitään vai antaa olla?
Ettei vaan kävisi sitten niin, että kiinnostuukin jostain muusta jos en ole tarpeeksi aktiivinen. Tai sitten olen liian tyrkky.
Pitäisikö enää ehdottaa tapaamista?
6
1013
Vastaukset
- Joutsenprinsessa
Sama täällä,olen varmaan myöskin liian tyrkky. Tuntuu,ettei mies ihan suoraan sanottuna jo välttelee minua. Mutta minkäs teet,kun oon niin innoissani ja ihastuksissani. Tosin ajattelin kyllä nyt himmata vähän ja odottaa,jos hän ehdottaisi tapaamista.
- Tietämätön222
Vai pitäisikö tässä antaa toiselle tilaa ajatella ja ottaa itse yhteyttä, jos kiinnostaa. Olen kuitenkin ilmaissut halukkuuteni tavata. Toisaalta taas tyyppi on vähän ujo ja en tiedä uskaltaako hän ehdotella itse mitään. Ja voihan hän esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja haluaa että tekisin töitä asian eteen. Kertokaas nyt kokeneemmat mikä kannattaisi?
- kalapuikkojenkingi
Vähän liian myöhäistä vastata tähän, mutta menkööt.. Mulla on ihan sama tilanne kun sulla. Oon tapaillu yhtä miestä ja ollaan nähty 3 kertaa. Noin kuukausi sitten ehdotin tapaamista, mutta herralla oli töitä ja muita kiireitä joten ei nähty. Nyt oon sitten viimeiset 6 viikkoa odottanut josko hän ehdottaisi tapaamista, mutta ei. Eikä edes asuta erityisemmän kaukana toisistamme..Ollaan kuitenkin melkein joka päivä yhteyksissä netin välityksellä.. Inhottaa kun ei tiedä mitä hän ajattelee vai ajatteleeko edes mitään. Miehellä alkaa tammikuussa armeija ja ärsyttää kun tuskin saadaan aikaseks nähdä ennen sitä. Pitäiskö mun vaan ehdottaa tapaamista?
Olis kiva tietää mitä tolle sun jutulles kävi (: toivottavasti eksyt tänne vielä kirjoittelemaan. - 6+14
Ihastuminen on syvältä perseestä. Siinä kuvittelee saavansa jotain ja sitten kaikki menee päin persettä ja koko hieno unelma sortuu.En enää ikinä ihastu naiseen.Pitäisi vain olla superpessimisti ettei pety.
- 18+7
Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.
- 11+12
18+7 kirjoitti:
Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.
Samoilla fiiliksillä täälläkin, mutta nainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862