Olen tapaillut erästä tyyppiä harvakseltaan 4 kertaa. Viimeksi kun ehdotin tapaamista, hän vain sanoi että on töitä sinä iltana ja että katsotaan paremmalla ajalla. Hän on eronnut alkuvuodesta ja on kertonut, että haluaa olla sinkkuna jonkin aikaa mutta kuitenkin että haluaisi tavata. Itse ei kuitenkaan tee mitään aloitteita. Kannattaako tälle ehdotella mitään vai antaa olla?
Ettei vaan kävisi sitten niin, että kiinnostuukin jostain muusta jos en ole tarpeeksi aktiivinen. Tai sitten olen liian tyrkky.
Pitäisikö enää ehdottaa tapaamista?
6
1014
Vastaukset
- Joutsenprinsessa
Sama täällä,olen varmaan myöskin liian tyrkky. Tuntuu,ettei mies ihan suoraan sanottuna jo välttelee minua. Mutta minkäs teet,kun oon niin innoissani ja ihastuksissani. Tosin ajattelin kyllä nyt himmata vähän ja odottaa,jos hän ehdottaisi tapaamista.
- Tietämätön222
Vai pitäisikö tässä antaa toiselle tilaa ajatella ja ottaa itse yhteyttä, jos kiinnostaa. Olen kuitenkin ilmaissut halukkuuteni tavata. Toisaalta taas tyyppi on vähän ujo ja en tiedä uskaltaako hän ehdotella itse mitään. Ja voihan hän esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja haluaa että tekisin töitä asian eteen. Kertokaas nyt kokeneemmat mikä kannattaisi?
- kalapuikkojenkingi
Vähän liian myöhäistä vastata tähän, mutta menkööt.. Mulla on ihan sama tilanne kun sulla. Oon tapaillu yhtä miestä ja ollaan nähty 3 kertaa. Noin kuukausi sitten ehdotin tapaamista, mutta herralla oli töitä ja muita kiireitä joten ei nähty. Nyt oon sitten viimeiset 6 viikkoa odottanut josko hän ehdottaisi tapaamista, mutta ei. Eikä edes asuta erityisemmän kaukana toisistamme..Ollaan kuitenkin melkein joka päivä yhteyksissä netin välityksellä.. Inhottaa kun ei tiedä mitä hän ajattelee vai ajatteleeko edes mitään. Miehellä alkaa tammikuussa armeija ja ärsyttää kun tuskin saadaan aikaseks nähdä ennen sitä. Pitäiskö mun vaan ehdottaa tapaamista?
Olis kiva tietää mitä tolle sun jutulles kävi (: toivottavasti eksyt tänne vielä kirjoittelemaan. - 6+14
Ihastuminen on syvältä perseestä. Siinä kuvittelee saavansa jotain ja sitten kaikki menee päin persettä ja koko hieno unelma sortuu.En enää ikinä ihastu naiseen.Pitäisi vain olla superpessimisti ettei pety.
- 18+7
Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.
- 11+12
18+7 kirjoitti:
Samoilla fiiliksillä ja sitten kun käy niin, että Suhun ihastutaan niin voit olla aivan varma siitä, että nainen on sellainen jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään.
Samoilla fiiliksillä täälläkin, mutta nainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989