viimeinkin tunnen olevani parantunu. tajusin että käyn aika usein raxeissa(usein vaa salaattibuffet),kiinalaisis, lounaspaikois, buffeteissa ku ne o nii halpoja..Ja mulla ei oo enään läskifiilistä sen jälkee tai harvemmi muulloinkaan eikä ees ahmimishimoa siellä syödessä! tai on sillain että ruoka himottaa ja nautin, syön paljon mut tunnen nahoissani suunnilleen sen sopivan määrän/kalorimäärän jne mitä per ateria kannattaa syödä jne :))
kiitokset parantumisesta yksin omaan itselleni, koska löysin ilman suurempaa päänsärkyä keinoni päästä elämässäni eteenpäin. suurin avain ongelmiin on meditaatio. ja rauhottiminen ylipäätään, joten rakkaudella sitä teille kaikille suosittelen myös.
Harmittaa teidän puolesta jotka sokeesti meette kaikille pillereille mitä määrätää yms tai laitoksiin... Ite olin muutaman viikon joskus pari vuotta sitten "päivähoidossa" ja siitä oli kuukaudeksi korkeintaan sillon apua mulle ja sitten taas jatkui ja vielä kun muutin omilleni kun olin sillon 16-17v nii paheni vaa yksinasuessa...
Mulla ei oo juurikaan luottoa koko syömishäiriö-hoito järjestelmään, tuntuu pelkältä huijaukselta koko sh-homma ylipäätään, ainakin bulimia koska se on ruokaRIIPPUVUUS ja siitä pääsee eroon niinku muistaki riippuvuuksista 1.Pitää olla jotain minkä vuoksi elää!(koska riippuvuus on hidas itsemurha) 2. meditaatio!(auttaa palaamaan nykyhetkeen, pois menneistä, pois utopiasta, se auttaa samassa näkemään mitä elämällään halua tehdä jne eli minkä vuoksi sitä haluaa elää.)Anoreksiasta en tiiä vaikka alipainone nykyäänki oon mutten liian alipainone(nyt on bmi16.5), mutta itellä aina ollu/on masennuskin ja siihenkin meditaatio ja realismi elämänfilosofiana auttaa aina. "kaikkea kohtuudella" ja sillai... Tsemppiä kaikille! Tsemppii anorektikoille ja ylisyöjille että tekin opitte rakastaan kehoanne, urheilkaa ja syökää terveellisesti, heittäkää light-myrkyt ja eläinrasvat menemään. Tsemppii bulimikoille, herätkää todellisuuteen
PARANTUNU VIHDOIN!
jou_grr
2
145
Vastaukset
- jou_grr
PS: en tie onko "parantunut" oikee termi, kun en nyt sanois sairaskaan olleeni, vähä vaa pimee kun huonoo-ihoo ja hampaita koittanu hommata oksentelemalla... ne saa roskaruualla ilman oksentamistakin ;)
- Mukava kuulla
Hyvä että olet taas saanut elämästä kiinni; etenkin tuon kohdan kun kirjoitit "pitää olla jotain minkä vuoksi elää" allekirjoitan täysin.
Kaikkea hyvää sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768